Вінсенте.
Біляве волосся дівчини розкидане каскадом по її спині та плечах, очі ледь прочинені, а нижня губа опинилася в лещатах болю від її зубів, якими її закусила, поки вона розгойдувалася в шаленому темпі на моєму членові. Вона здригнулася, пропускаючи стогін, і за декілька десятків секунд моє тіло вибухнуло від наростаючого оргазму.
Манона впала на мої груди, важко дихаючи і часто хапаючи повітря ротом. Її пружні груди притискалися до моїх, її жар охоплював мене цілком і повністю, а я поки перебував в тумані, відпускаючи відчуття, що вибухноло в мені. Прийшовши до тями, Манона піднялася з мене та лягла поруч на бік, підібгавши лікоть під себе і накривши себе ковдрою.
- Буду чесною, ти мене здивував, - посміхнулась дівчина, погладжуючи мій торс своєю рукою.
- Ти про що?
- Про весілля, доньку мера... - натякнула вона неоднозначно. - Це на тебе не схоже. Ти не кидаєшся в крайнощі, які б вони не були, не звісивши всі "за" та "проти".
- А хто сказав, що я не звісив? Я все продумав, - я нахилився до неї і підхопив її нижню губу своїми, піднімаючи великим і вказівним пальцями її підборіддя вище. - Девіду немає куди діватися, якщо я йому допоможу. Він буде під моєю владою, а це перевага. Скоро це місто буде належати тільки мені.
Губи Манони відповіли на мій поцілунок ще жвавіше після моїх слів. Ця новина збуджувала її не менше за мене. У неї були власні демони по ту сторону барикад, та ми були на одній стороні. Ми грали в одній команді, хоч і мали власні причини грати. Людей поєднують не спільні друзі, а спільні вороги. І ми їх мали.
- Щось від мене вимагається? - відсторонюється вона, з цікавістю вдивляючись в мої очі і чекаючи відповіді.
- Мені потрібна інформація. Кожен її крок, чим вона живе та дихає, - я відпустив Манону, лягаючи на місце. - Сподіваюсь, тобі вистачить декілька днів.
- Навіщо тобі, якщо вона тебе не цікавить?
Ні, це не було схоже на ревнощі. Манона не з тих жінок. Вона була однією з тих, хто опинявся в моєму ліжку надовго. В ній було пристрасті на дюжину таких як вона. Коли завойовуєш довіру в чомусь одному, ти завойовуєш її в цілому. І вона це зробила - доказала, що я можу довіряти їй як собі. Але довіряти як собі, я можу тільки собі. Вона - моя зброя, і вона знає про це.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Яка на смак пристрасть
RomanceКоли Мірабель в черговий раз розуміє що не може перебувати в "клітці", яка висмоктує з неї все живе, вона вдається до крайніх заходів. Дівчина, якій 19 років, яка не має права голосу на власне життя, звучить абсурдно. Випадково познайомившись із чол...