7. rész

16 0 0
                                    

Máj nap kezdődött a Mexicorn grand prix. Sok idő telt el az utsó resz óta és azóta nem tudok sok jóval felszolgálni.

Daniel azóta sem állt a szoba velem, Luís (mexikói nevet adtam neki mára) sem és nem haladt előre a kapcsolatunk. Apucival jol megvagyunk amióta a világbajnoki teendőimbe ástam el magam s nem Lewis-al foglalkoztam hanem vele. De en nem akarok apucival foglalkozni, örömtáncot járnék ha inkabb Lewis lenê az apucm de ez egyenlőre nem lehetséges.

Ja am közben világbajnok lettem.

Azt hittem Danny jön gratulálni de nem csak instán írt a tellonymemre, szóval nem is biztos h ő vlot.

A pályára menet ép a Despacitot hallgattam de valami fura volt benne mert valami autó autóról énekeltek benne na mind1 nkm tetszett d

A padokba menet már a macaréna szólt amikor is annyit láttam hogy. Charles Lelerc és Carlos Saint csókolóznak. Fujj konkrétan a zene ritmusára.

Próbáltam el kerülni őket mert nincs kedvem szerelmespárokat kukolni de sajnos megtaláltak.

- Szia Max. - köszönt gúnyosan Charles, nyál csipogva a szájából.

- Sziasztok..? - köszöntem?

- Hallottuk mi történt Dannyvel, Lando elmondta nemrég. - mesélte Carlos.

- Á hát persze, Lando Mindent kikotyog..

- Nagyon megbántottad Danielt, ahogy viselkedtél vele - mondta charles miközben felugrott Carlos házára. Nagyon szorosan nézték reám.

- De hé, az én érzéseim mel l mi lesz? - kérdeztem dühösen.

- Nincsenek érzéseid MAX- mondta Carlos. A kis szemét... éreztem a bennem felmenő dühöt.

- De vannak! Szeretem Daniel, mint egy barátot. Mást szeretek.

- Ó igen és kit Max? - kérdezte Charel gúnyosan elmosolyodva.

Könnybe lábadtak a szemeim a dühtől és csak meg akartam verni ezt a kettőt. De ilyet nem tehetek m, különben apa verne szét. Bár ahhoz már hozzászoktam.

Szóval ráugrottam Charlesra.

Vagyis csak ugrottam volna

Ugyanis helyette Danielre ugrottam rá.

- Au ah, ú, ah, Max!! - nevetett Danny? Ez zene füleimnek?

- Danny? Mit csinálsz???

- Megmentettelek titeket egy katasztrófától. Vagy akartok kicsi a rakásozni? - kérdezte vigyorogva. Egy bajusz volt az arcán.

- Pff, nem. Ezek szerint nincs is semmi baj veletek? - kérdeztem Charles. Szerencsereje volt hogy Daniel közénk ugrott.

- Ez nem a ti dolgotok. Gyere Max - mondta majd felhuzott a Földről.

A Charles és Carlos elhízott szerencsére. Daniellel egy halk helyre sétáltunk ahol nyugodtan beszelgethetunk.

- Akkor szent a béke? - kérdeztem nagy szemekkel.

- Persze Max. Csak időre volt szükségem. - mondta már egy lágy mosollyal. A szívem megnyugodotot.

- Úristen, annyira aggódtam érted! Mindig próbáltalak keresni.

- Most már minden rendben van Max. Támogatlak. - mondta s megölt.

- Köszönöm szépen - mondtam se visszaöleltem.

-Hm szóval Lewis? - kérdezte a szemöldökeit Vonogatva.
Elpirultam

- De ne mondd el senkinek!

-Ugyan már Max, ezt mindenki tudja Lewison kívül.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 25 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Gyorsuló szívekWhere stories live. Discover now