4. rész

21 1 0
                                    

A nyári Nap szépen sütött a a meleg bőrömre ami már ázott volt a sok SOS víztől. Vízesések  pettyezték a mellkasom, a károm, az orcám, a szempilláim, a láb ujjaim.

A víz cseppek lassan száradtak fel, azaz.

Eltűntek rolam. De nem anNap vagy a kezem vagy egy törölküző által.
Egy ajak által.

Igy van, apro csókok tüntették el rólam a vízet. Én pedig csak néztem, neztem és néztem. Ez a selymes érintés, ez a borzas haj, ezek a trágya szemem...

Egyszerűen gyönyörű.

Kilóméterekről felismerném ezt az ember t. Még akkor is ha nemtudnám mi az a kilo méter.

Lewis.

Forróság borzongott a testemben végig, nem akartam elhinni hogy ez történik. Egy jachton, Lewis-al... Ketten, egyedül. Csak ő és én, a világ ellen. Semmi sem állíthat meg bennünket.

Sosem kepzelten volna el igy a nyári szünetem. A versenyzés nelkul úgy ereztem nem lesz értelme az életemnek soha. Hát de. Lewis az eletem értelme. Amióta megláttam, tudtam. Csak először az volt eletem értelme hogy legyőzzem. De mostmár az h megszerezzem. Hát most sikerült. Itt van a jachtom, és engem csókol. Minden egyes ponton ég a testem, a vágytól hogy Lewis az enyem lehessen, mindenhol. De most felkinálja magát nekem.

Lewis az enyém.

Végig simít az arcomon. A mellkása. Az izmos hasamon amit csak neki gyurtam így ki. A gayámig érnek hosszú ujjai. A fürdőgatyám már lekerült.

Közel hajoz az arcomhoz.

- Max.

Megfogta az arcom.

- Max.

Homolokon csókolt.

- Elaludtal, Max..

Jaj ne, nem akartam elaludni, Lewis! Élvezni akarom ahogy csókolsz, ahogy hozzám érsz.

- MAX.

Jaj...

- Hagyd apu, elaludt.

Apu?

APU?????!?!?!

- Mi... - felébredtem. Ne. Ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne!

Ne!

Nem lehet.

Ez csak.

Egy.

Álom.

Volt.

Neeeeeeeéeeeee..............!

- Max! Istenkém!

- Maxi, megyünk játszani?

- Nee, hagyjatok! - tenyerembe temetem az arcom.

- Max, most azonnal gyere. Dennis már levitte apád fejét a frizbeevel!😂

Apám Sergio áll felettem. Mellette Dennis, az öcsi

Ém

Jaj ne. Egy jachton vagyok tenyleg. De nem Levisszal.

Álom volt.

Lewis az azer vaj dzsámi nagydij óta nem szólt hozzám. Amikor apa össze vesszet vele. Azóta nem beszéltünk bár miért is keresett volna engem. Engem akinek az apja egy erőszakos vadálatt. Azóta is haragszom apada a miatt bár kibékültünk de ez lyukat ütött a szívembe. És hát Lewisnak is gondolom most meg jobban utál mint előtte.

Apa elcseszte a szerelmi életem. Pedig ett csak a lányoknál szoktak. Hát nem. Lewis azóta rám sem néz. Pedig én milyen sezerelmesen néztem rá akkor azokban a pillanatokban. Talán  az megmaradt neki. Bár kétlem. Apa azt mondja azóta job az eletem Mióta Lewis nem szól hozzám. Hát. Nem tudja hány órát sírtam miatta. Denisnek azt kellett hazudnom hogy iracingban kiütöttek ami igaz is de csak mer tsírtam

Most pedig az igasag az hogy, a családi yachton vagyok, apával, néhány felnőttel és sok sok kis hülyegyerek Erkel. Akik mind a rokonaink. De érdekesmódon most egyik sem játszok Denissel és nyilván nekem kell.

Feltámadás odom.

- Gyereee! Emil már szét tépte a vitorlát frizivel.

- De hat ezen a jachton nincs is vitorla. Ehe egy jacht. - mondom.

- Egy másikon tépte széjjel - mondja apa.

- Húúúúú!

Tiszta agyrám! És én ezekkel vagyok körül véve. Nemám Lewisszal álmaim férfiakal. És tényleg csak az álmaim férfije amint kiderült...

Felállok és megyek Denisszel frizbizni. Addigsem kell apa közelében tartózkodnom. Közben csak az álmomra gondolo... uristen mennyire jo volt. De most anal rosszab...

Rizs

Kis ido múlva leérünk a partra. Kikötjük a hajót és megyünk a homokba frizbizni. Ez egye dugott hely itt senki nincs rajtunk kívül.

- Kap el! ‐ üvöltő Dennis

- Jáj! - nevetek miközben a frizbi repül delem.

De elkapom.

Én semmiben sem veszitek.

Kivéve a szerelemben. Na abban sokat vesztettem. Mindent, tulajdonképpen.

Dennisszel jól elvoltunk mégiscsak az édestestvérme és imadom. De ez nem tudta elfeledtetni velem az almom.

- Ó nézd megjott Emil.

- Hurrá.........

Emil volt az valóban és félénk futott. Egy vitorlával a hátára kötve.haten beszarok.

Emil az uncsitesonk. Sajnos nem uncsi hanem inkabb rohadtul izgalmas ha a közelben van. De ez nem jelent jót. Mostse.

- Na jó én inkább lépek Dennis csá

- Neeee Max! Ne hagyj itt velee!

- Előbb még jól el voltatok.

- Jonas ... Mész elmélkedni Lewison?

- Mi.....

- Haha csak vicceltem tesó! Menj.

Öm. Okkkkééé..........

Hát ez furcsa volt.

Mintha Dennis olvasott volna a gondolataimban.

Elmentem

egy sziklához s leültem oda a közelben. És tényleg gondolkozni kezdtem. Lewison és az álmomon. Vajon soha nem fog már hozzám szolni? Vaj apa mindig utalni fogja? Vajon szereti egyáltalán a fiúkat? Apa szerint igen. .........

Éppen majdnem megint elaludtam már vissza csöppenve az álmomba amikor is rezgett a telefonom. Biztos apám azh hőm vágyom.

Megnéztem.

Lewis Hamilton: Szia Max! Hogy telik a nyár? :)

És azonnal álomba ájultam.

Gyorsuló szívekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora