Max
A mai nap az azervajzsáni grand prix volt. Remekül mentem az időmérőn de Daniel be előzött tehát második lettem. Mondjuk Dannynek meg bocsájtható hiszen mint tudjuk úgyis sokat fogunk csatázni és én azt nagyon eélvezem. Hát igen Danny veled jó de Lewisszal mégjobb vlot.
Sajna azoknak az időknek vége.
Most már csak a szívem versenyez ha Lewis a közelben van...
1 hónapig nem láttam Lewist. Nagy lyukat hagyott benne m a hiánya főleg a múltkori kis incidensünk után ami gondolom neki semmit nem jelentett nejem. Viszont a világot. Már csak ha rám néz akkor úgy érzem elszáguld alollam az autó. Hát, ha még a nevemet mondja ki!!!
Lewis rajtbüntetést kapott. Sajna így a mezőny végéről kelli ndulnia.
A lámpák kialudtak és elindultunk
Nagy volt a káosz mögöttünk mi szerencsére elhúztunk.
A verseny közepén elkezdtünk dannyvel mókázni azaz csatázni. Mivel mi voltunk a világbajnok aspirások ezért óvatosnak kellett volna lennünk de hat mi pont nem erről vagyunk híresek. Csatázgattúnk csatázgattunk aztán hirtelen ennyit hallok: puff és Danny elcsúszik mellettem az úton. A következő pillanatban aztán rájöttem; én csúszok! Kicsúsztam a pályáról!!! Az nem lehet.
De. Igen.
Megtörtént a baj Daniel továbbment és megnyerte a futamot. Amit nekem kellett volna megnyerni. Rhistian Horner már nekem orditott a rádióban hogy mégis hogy képzelem ezt. Azt feleltem nem tudom!!... Kimentettek és az autómat is megmentették. Ezután visszamentem a bokxba mivel semmi bajom nem volt. Ekkor aztán odajott hozzám Christian és azt suta a fülembe: semmi baj. Legközelebb legyőzöd. Ettől mindjárt jobb kedvem lett tudtam hogy rá számíthatom egy mosoly terjedt szét arcomon.
Ekkor oda ballagott hozzám a vén Hemlut Narko, azt felelte: Max, világbajnok vagy, ezt nem engedheted meg magadnak. Ő szurosan nézett rám habár ő mikor nem néz úgy de Ekkor. Megjelent amitől nagyon féltem.
Apám Sergio.
Úgy rontott oda mint autó a gumi falnak. Úgy rakta kezeit a vállamra mintha meg akarna ölni.
Ezt még nem mondtam de apám nagyon vad állat ha nem úgy történnek a dolgok ahogy ő akarja.
- Mit műveltél FIAM - orditott a fülembe majd elvonszokt a fülemnél ráncigálva ki a padokba.. senki sem merte meg állítani annyira féltek tőle.
Egyszer Danny megpróbált megvédeni de apám egy bagettal ment utána (a francia nagydíj vot akkor).
Most egyedül voltunk mivel a verseny méz folyt. Apám úgy orditott hogy nem értettem amit mond bár jobb is volt így. A falnak lökött és a földre rogytam de ekkora megjelent valami pontosabban valami de én angyali fénynek fogtam fel.
- Mit csinált vele? - kérdezte egy fülemnek kedves hang.
- Lewis! - mondtam.
- Hamilton. - mondta apa.
Ekkor nem vár dolog történt. Lewis le rántotta apámat rólam mert rajtam volt és felhúzott a földről és védelmezőn elem állt. Úgy néztem rá mint egy kis oroszlán a nagyra. Pedig a mezőnyben én vagyok legnagyobb oroszláb.
Ekkor Lewis vitába keveredett apával nagyon mérgesek voltak. A vége az lett hogy mindkettőjüket elvitték a securitisok. Még szerencse hogy nem mentők.
Én még ott álltam zokogva. Természetesen Lewis miatt. Fel sem fogtam a súlyát annak hogy megvedett. Nagyon jól esett a szivemnek. De ha tudná hogy mibe keveredett bele...
Dennisöcsém megnyerte az f2t így legalább negyedig boldogan mentünk a hotelbe. Ott megvigasztalt és azt mondta nem lesz semmi baj. Ó ha tudná.... Apám nagyon kegyetlen lesz főleg hogy eddig is utálta Lewist. De Lewis sokkal jobb kedvre derít. Engem. Tőle valamiért nem érdekel se apám se más véleménye. Csak ő.
Ó Lewis Hamilton, miért kezded behálózni az egész életemet?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gyorsuló szívek
Hayran KurguLégyszi ne vedd komolyan. Max Verstappen és Lewis Hamilton története, küzdelme, románca a 2023as szezonban.