Max
Szép napra ébredtem a verseny napjára itt ausztrliában. Reggel a szokásos reggeli rutinomat csináltam aztán Danny-vel találkozva el is indultunk a pályára. Útközben egy kangurucsoda ugrált át előttünk az úton szóval 3 óráig forgalmi dugóban álltunk.
- Kikikirra!
- Kikiey!
Így próbáltuk elijeszteni a kengrukat de nem jött össze.
Odertunk a pályára
És beképtünk a paddockba.
És ekkor megpillantottam: Lewist.Ott ment a pilótaparádéra már nem Angie-val hanem egyedül ugyanis külön utakra tértek. És ennek nem is örülhetem volna jobban habár miért azt én sem tudom.
Most viszont teljesen elvesztem. Ha a padok lett volna a menyország akkor Lewis az isten benne. Ma egy bőrszerko volt rajta nagyon hot volt a kinézete ezt így szokás mondani a mai fiatalsag bán.
Éppen elvesztem a mosolyomban amikor Danny megütögette a vállam. Ekkor oldalra fordultam és mit látok apámat ott áll. Hogy termett ide .?
- Sok sikert a versenyen fiam. - mondta majd kacsintva tovább állt.
- De jó fej a faterod. - tette hozzá Danny.
- De mi ez a vad mosoly???- Vad, pff miről beszélsz? -nagyon kiakadtam mert szem elől vesztettem a Lewist. De nemsokára megláthattuk a kamionos és ekkor elkezdődött.
- idő lépés -
Az autóban ülve már alig vártam hogy kialudjanak a piros lámpák. És az ausztrál nagydíj kezdetét vegye.
Bombasztikus kalamajka volt az egész verseny de én mégis meg nyertem hát igen ez az új tehetségeim közé tartozik. Daniel 2. Helyen végzett neki szurkoltam de közben Lewis-al csatázott hát neki is őrülten volna ha a dobogon végez de a végén még Oscar Piasti a hazai hős is meg elsózta. Tehát kettő ausztrálal álltam fent mondanom sem kell két cipőből is innom kellett bleee xddd
A versen yutan apa odaszaladt hozzám és szorosan megölelt.
- Büszke vagyok rád fiam! Csak úgy mint eddig. Nézd a Hamilton képét ott jön.
- Apa, leszállnál róla? Nem tett semmit ellened.
- De fiam... ellened tett. Én csak a legjobbat akarom neked! - könnyben lábát szemeit törölgette és már ott is hagyott engem.
De nem tudott érdekelni.
Apa hülyeségeket beszél.
Most nagyon ki akadtam rá.
Egyszer aztán valaki a vállamhoz ért. Érintése puha volt és selymes illatú. Megfordultam és lám Lewis volt az. Azt hittem elájulok és kb ez is történt csak megfogott. Azaz meg mindig a vállamat fogta de akkor is az erintesetol mégsem estem el.
- Gratulálok Max. De ne feledd itt vagyok mögötted.
- Sssszó szerint! Haha!
- Igen, szó szerint. Na megyek apu vár. Szia.
- Szia.
És akkor még nagyobb misolyban tortem ki. Lewis Hamilton hozzám ért! Érintése olyan volt akár a napsugár egy kellemes reggelen. Lewis mosolya is olyan volt míg az enyém hát az enyémet inkább hagyjuk Danny, mindig azt mondja mint egy maki!?
És gratulált nekem! Ekkor aztán eszembe jutott apáim szava. Ismét elontott a méreg hogy tud. ilyeneket. mondani. Kár hogy nem tudja hogy nekem életem szerelme Lewis Hamilton lett néhány hónap leforgása alatt. És erről Lewis sem tud semmit. Ami mondjuk úgy hogy nem baj. De apára most nagyon haragszom. Lewis már a csaladomra is kihat.
Ahj Lewis Hamton, miért tetted ezt velem?
KAMU SEDANG MEMBACA
Gyorsuló szívek
Fiksi PenggemarLégyszi ne vedd komolyan. Max Verstappen és Lewis Hamilton története, küzdelme, románca a 2023as szezonban.