꩜
Gözlerimin önünde daha yarım saat önce açılmış olan fakat şimdi her ne olduysa bir türlü açılmayan bilgisayara bakakaldım.
Ellerim belimin iki yanına yerleşmiş, sırtımdan ilginç bir şekilde huylanma hissiyâtı alıyordum.
Arkadaşımın gözlerinin üzerimde olmasından olsa gerekti.
Ancak hem daha benim olmayan bir bilgisayarda adımı görmenin kafa karıştırıcı şaşkınlığını üzerimden atamamışken bir de bir anda açılmayan bilgisayarın kamera noktası ile bakışarak olduğum herde dımdızlak kalmam...
Bunu bir tesadüf olarak göremiyordum ne yazık ki.
Arkadaşımsa benim ona yalan söylediğimi sanıyordu şimdi, sırf gözlerinin önünde açamadığım için...
Tam yerinde mi olur böylesi?
Tam mı yerinde...?
Dudaklarımda bir gülümsemenin açtığını duyumsayabiliyordum.
...Yine de ne mutluluktandı bu gülümseme ne de mutlu bir şeyden.
Aksine komikti.
Ve sinir bozucu.
"Pffttt-"
"Ben komik bir şey görmüyorum canım arkadaşım?"
Arkadaşım gözlerini bana çevirdi tek kaşını kaldırmış ve kollarını bağlamış bir şekilde.
Bu duruşu ve bakışı tanırdım.
İşte şimdi geliyordu sinirli(!) bir azar...
"O kadar yolu boşuna mı soluk soluğa geldim ben??"
"Açılmaması benim suçum mu?? B-..."
...
"BİLGİSAYARIN BOZUK!"
"Vay canına, 2000 model bilgisayarımı neredeyse ruhunu ortaya koyarak isteyen arkadaşım şimdi bana 'bilgisayarın bozuk' navalı okuyor. Ne kadar şaşırdığımı söyleyeyim mi sana...?"
"...Bence söylemesen daha iyi."
"Bence de."
Açıklayamazdım.
Bilgisayarını açtım, MSN Mesajlarını kurcaladım ve kendi ismimi gördüm mü diyecektim?
Hadi dersem de anlarsa mesajlarını okuduğumu...?
Hadi benim adımı ve resmimi kullanarak yarım saat önce o tuhaf konuşmayı yaptığım çocuğu kendine çektiyse benim adıma?
Böyle bir şeyi arkadaşından beklemek yanlıştı, değil mi?
Güvensiz, inançsız ve aralarındaki tek iletişim bağı iğneliye yakın şakacı konuşma tipi olan iki arkadaş.
Birbirine güvenmeyen...
Yine de iyi bir insandır kendisi.
En azından buna inanmayı seçiyorum.
"MSN'ine girdim."
"Ne..yaptım dedin...?"
"Dedim işte, MSN'ine girdim."
"MSN'im yok benim aptal."
"Ha?"
Bekle. Az önce MSN'im yok mu dedi o?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flex It || WH : REBOOT
Fanfiction|| Evet, belki yıl 2023'tü ve bu 2000'ler bilgisayarını çalıştırmak bu zamanın teknolojisi ve edevatları ile işimi zorlaştırabilirdi ama düşünsenize bir kere çalıştırdığımı o antika bilgisayarı...! 2000'leri damarımda hissedebilirdim ve havasını bir...