29. bölüm

323 7 7
                                    

R: Gamze kızım gel buraya sana bir şey göstereceğim.

Aynı kapıya geldiler.  Gamze orada ne olduğunu bilmiyordu çünkü sürekli kapalıydılar.  Reşat anahtarı kadına verdi.

R: Aç şunu.

G: Bu  kimin odası?

R: Burası Nisa'nın odası.  Hakan'la kaçtığından beri açmadım.  Bu oda bana hep acı verdi.  Ama Allah'ın izniyle bu sefer faydalı olacaktır.

Gamze hiçbir şey sormadı ve sessizce kapıyı açtı.

Oda oldukça küçüktü.  İçinde bir yatak, bir masa ve bir dolap vardı.  Yerde birçok desenli bir halı vardı.  Duvarlar ahşapla kaplıydı.

R: Burası Tuna'nın odası.

G: Baba, gerek yok...

R: Hiçbir şey söyleme.  Tuna artık yetişkin bir çocuk, annesiyle aynı yatakta ne kadar uyuması gerekiyor?  Eğer burayı beğenirse bırakın kalsın.

G: Baba, ne diyeceğimi bilmiyorum.

Gamze'nin gözlerinde mutluluk gözyaşları belirdi.  Reşat, Gamze'nin elinden tutarak Tuna'nın yanına götürdü.  Çocuk odanın etrafına baktı.  Çok mutlu görünüyordu.

T: Gerçekten burada kalabilir miyim?

R: Eğer istersen.

T: Çok istiyorum. Teşekkür ederim.

Saat 22:00

Tuna ve Gamze çoktan odayı temizleyip eşyaları yerleştirmişlerdir.  Çocuk uyumaya gitti.

Gamze çok yorulmuştu.  Odanın merdivenlerine ulaştı.  Ömer de onu takip etti.

G.Nereye gidiyorsun?

Ö: Bizim odamızda.

G: Ablan gitti.  Bu nedenle uyuyacak bir yer var.

Ö: Ama senle uyumak istiyorum.

G: Yerde kalacaksın.

Ö: Ve bunun için teşekkür ederim.

Gamze pijamalarını aramaya başladı.  Ömer arkadan gelip kollarını onun beline doladı.

G.Ne yapıyorsun?

Ö: Gözlerini kapat ve saçlarını kaldır.

G: Neden?

Ö: Sır.

Gamze nedenini anlamamıştı ama Ömer'e çok güveniyordu.  Ömer'in dediğini yaptı.  Adam sevdiğinin boynuna dokunmaya başladı.  Kadın o kadar mutluydu ki zorlukla nefes almaya başladı ve hiçbir şey söyleyemedi.  Sonra boynuna soğuk bir şey dokundu.  Gamze, Ömer'in kendisine kolye taktığını fark etti

Ö: Gözlerini aç.

Gamze kolyeye baktı.  Güneşti.

G: Ama nasıl?

Ö: O sabah onu kuyumcuya götürdüm.  Yırtık olduğu için takamam söylemiştin.  Şimdi onu çıkarmayacağına söz ver.

Ömer, Gamze'yi belinden kucaklarken aynı anda gömleğinin düğmelerini de açtı.

Ö: Söz mü?

G: Söz.

Ömer, Gamze'nin boynunu öpüp elbisesini yırttı.  Elbise kadının ayaklarının dibine düştü.  Gamze'nin üzerinde sadece iç çamaşırı vardı.  Utanarak elleriyle göğsünü kapadı ve Ömer'e döndü.

G.Ne yapıyorsun?

Ö: Pijama arıyordun, muhtemelen değiştirmek istedin.  Kıyafet değiştirmek için soyunmanız gerekir.

G: Arkana dön.

Ö: Ben arkana dönmek istemiyorum. Bakmak istiyorum.

G: Rüyanda bakarsın.

Ö: Bakıyorum zaten.

G: Sapık. Sen bizi rüyanda çıplak görüyorsun.

Ö: Evet.  Çünkü tek hayalim damadımın dükkanındaki o gece.

Gamze ne diyeceğini bilmiyordu.  Ömer'in dudakları kadının dudaklarına yaklaştı.  Öpüşmeye başladılar.

Ö: Bankada kendimi dizginlemenin benim için ne kadar zor olduğu hakkında hiçbir fikrin yok.

Ömer, Gamze'yi belinden tutarak merdivenlere yaklaşmaya başladı.

G.Ne yapıyorsun?  Artık biri beni görecek.

Ö: Perdeyi kapatıyorum.

Ömer perdeyi kapattı.  Öpücüklere ara vermeden yatağa yaklaştılar.  Ömer, Gamze'yi dikkatlice yatağa yatırdı.  Kadın çok heyecanlıydı.  Kocasına güvenmekten korksa da tutkusunun üstesinden gelemedi.  Gamze, Ömer'in gömleğinin düğmelerini çözmeye başladı.  Gömleğini çıkaran Gamze, kocasının göğsünü öpmeye başladı.  Ömer, karısının sutyenini çıkarıp sol goğüsünü ovmaya başladı.  Sanki bir adam bir kadının kalbini sökecekmiş gibi hissediyordu.  Gamze'nin elleri Ömer'in pantolonuna uzandı.  Adamın penisine dokundu.  Ömer'in ne kadar heyecanlı olduğunu pantolonundan bile hissedebiliyordu.  Adam pantolonunu ve boxerını çıkardı.  Gamze penisini eline alıp yukarı aşağı hareket ettirmeye başladı.  Ömer'in ağzından boğuk bir inleme çıktı.  Adam elini kadının külotunun altına soktu ve klitorise masaj yapmaya başladı.  Gamze inlemeye başladı ve Ömer inlemeyi susturmak için onu öptü.  Adam sevgilisinin külotunu çıkarıp tek hareketle içine girdi.  Aynı zamanda Gamze'nin klitorisine de masaj yaptı.  Kadın bacaklarını Ömer'in beline doladı.

G: Ahhhhh

Ö: Ne yapıyorsun?  Bizi duyulacaklar.  (Ömer giderek daha da hızlanıyordu)

G: Ahhh ben Ahhhhhh kendimi kontrol edemiyorum ahhhhhh bu çok ahhh bu çok iyi.

Gamze, çığlığa dönüşen inlemeyi bastırmak için yastığı alıp ısırmaya başladı.  Sevişmeleri devam etti.  İlk orgazm olan Gamze oldu, ardından Ömer geldi.  Sevişmeleri sona erdiğinde adam kadınlarla çıkmadı, 10 dakika yatıp öpüştüler.

Çift pijama giymişti.  Ömer boynundaki alyansları çıkardı.  Gamze'nin gözlerinden yaşlar aktı.

G (düşünceli): Aptal Gamze.  Buna nasıl inanabildin?  Bunun olacağını biliyordun.

Ömer ipi çözüp alyansları eline aldı, ardından Gamze'nin elini tutup alyansı ona taktı.  Kadın ne yapacağını bilmiyordu.  Adam, Gamze'nin avucuna bir alyans daha yerleştirdi.  Kadın çekinerek, titreyerek alyansı kocasının parmağına taktı.

Ö: Onları bir daha asla çıkarmayacağız.

G: Çıkarmayacağız

Öpüştüler.

Ö: Rüyalarımda bizi çıplak görüp görmediğimi sordun.  Çok güzel bir rüya gördüm.  Tanıştığımızdan hemen sonraydı.  Seni çizdim.  Sen gecelikle kanepede yatıyordun (Ömer şefkatle Gamze'yi öptü).  Bu hayalin gerçekleşmesine izin ver.

Gamze hiçbir şey söylemeden yatağa uzandı ve Ömer'in rüyasında gördüğü pozun bir benzerine büründü.  Adam kağıt ve kalem alıp sevdiğinin resmini yapmaya başladı.

Yarım saat sonra.

G: Yarın devam edelim.  Çok yorgunum.  Dinlenmeye ihtiyacım var çünkü yarın çalışmam gerekiyor.

Ö: Nasıl istersen canım.

Ömer yere yattı.

G.Ne yapıyorsun?

Ö: Yatıyorum.

G: Neden benimle olmasın?

Ö: Sadece yerde uyuyabileceğimi söylemiştin.

G: Söyledim.  Ama şimdi benimle ilgilenmeni istiyorum.

Sabaha kadar birbirlerinin kollarında sarılıp uyudular.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 28, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ömgam 🔥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin