𝐁𝐚𝐛𝐲 𝐢𝐭'𝐬 𝐲𝐨𝐮
𝘛𝘩𝘦 𝘉𝘦𝘢𝘵𝘭𝘦𝘴
"𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐧𝐨𝐛𝐨𝐝𝐲, 𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐛𝐚𝐛𝐲 𝐢𝐭'𝐬 𝐲𝐨𝐮"
𝐌𝐚𝐬𝐭𝐞𝐫𝐦𝐢𝐧𝐝
𝘛𝘢𝘺𝘭𝘰𝘳 𝘚𝘸𝘪𝘧𝘵
"𝐓𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐦𝐢𝐧𝐨𝐞𝐬 𝐜𝐚𝐬𝐜𝐚𝐝𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐚 𝐥𝐢𝐧𝐞, 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐟 𝐢 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐢𝐦 𝐚 𝐦𝐚𝐬𝐭𝐞𝐫𝐦𝐢𝐧𝐝? 𝐀𝐧𝐝 𝐧𝐨𝐰 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐦𝐢𝐧𝐞"
𝐋𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐦𝐲 𝐟𝐢𝐫𝐞
𝘛𝘩𝘦 𝘋𝘰𝘰𝘳𝘴
"𝐓𝐡𝐞 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐬𝐢𝐭𝐚𝐭𝐞 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡, 𝐧𝐨 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐰𝐚𝐥𝐥𝐨𝐰 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐢𝐫𝐞. 𝐓𝐫𝐲 𝐧𝐨𝐰 𝐰𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐥𝐨𝐬𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐮𝐫 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐚 𝐟𝐮𝐧𝐞𝐫𝐚𝐥 𝐩𝐲𝐫𝐞. 𝐂𝐨𝐦𝐞 𝐨𝐧 𝐛𝐚𝐛𝐲 𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐦𝐲 𝐟𝐢𝐫𝐞"𝐁𝐫𝐨𝐨𝐤𝐥𝐲𝐧 𝐛𝐚𝐛𝐲
𝘓𝘢𝘯𝘢 𝘋𝘦𝘭 𝘙𝘦𝘺
"𝐖𝐞𝐥𝐥 𝐦𝐲 𝐛𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 𝐢𝐧 𝐚 𝐛𝐚𝐧𝐝, 𝐡𝐞 𝐩𝐥𝐚𝐲𝐬 𝐠𝐮𝐢𝐭𝐚𝐫 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐢 𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐋𝐨𝐮 𝐑𝐞𝐞𝐝. 𝐈𝐯𝐞 𝐠𝐨𝐭 𝐟𝐞𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫𝐬 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐡𝐚𝐢𝐫, 𝐢 𝐠𝐞𝐭 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐭𝐨 𝐛𝐞𝐚𝐭 𝐩𝐨𝐞𝐭𝐫𝐲"𝐍𝐞𝐰 𝐫𝐨𝐦𝐚𝐧𝐭𝐢𝐜𝐬 (𝐓𝐚𝐲𝐥𝐨𝐫𝐬 𝐯𝐞𝐫𝐬𝐢𝐨𝐧)
𝘛𝘢𝘺𝘭𝘰𝘳 𝘚𝘸𝘪𝘧𝘵
"𝐀𝐧𝐝 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐝𝐚𝐲 𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚 𝐛𝐚𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐛𝐮𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐮𝐬 𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦. 𝐁𝐚𝐛𝐲 𝐰𝐞'𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐞𝐰 𝐫𝐨𝐦𝐚𝐧𝐭𝐢𝐜𝐬"
(𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞) 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐯𝐞𝐫
𝘑𝘰𝘩𝘯 𝘓𝘦𝘯𝘯𝘰𝘯
"𝐁𝐮𝐭 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐢 𝐬𝐞𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐚𝐫𝐥𝐢𝐧𝐠, 𝐢𝐭'𝐬 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐰𝐞 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐚𝐫𝐞 𝐟𝐚𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧, 𝐈𝐭𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐯𝐞𝐫"
𝐂𝐫𝐢𝐦𝐬𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐥𝐨𝐯𝐞𝐫
𝘛𝘰𝘮𝘮𝘺 𝘑𝘢𝘮𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘛𝘩𝘦 𝘚𝘩𝘰𝘯𝘥𝘦𝘭𝘭𝘴
"𝐍𝐨𝐰 𝐢 𝐝𝐨𝐧𝐭 𝐡𝐚𝐫𝐝𝐥𝐲 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐡𝐞𝐫, 𝐛𝐮𝐭 𝐢 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐢 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐡𝐞𝐫"
𝐆𝐨𝐝 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐬
𝘛𝘩𝘦 𝘉𝘦𝘢𝘤𝘩 𝘉𝘰𝘺𝘴
"𝐈 𝐦𝐚𝐲 𝐧𝐨𝐭 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮. 𝐁𝐮𝐭 𝐚𝐬 𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐫𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐬 𝐚𝐛𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 , 𝐲𝐨𝐮 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐝𝐨𝐮𝐛𝐭 𝐢𝐭 𝐈'𝐥𝐥 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐨 𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐢𝐭. 𝐆𝐨𝐝 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐬 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐈'𝐝 𝐛𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐲𝐨𝐮"
𝐈 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐟𝐢𝐧𝐞
𝘛𝘩𝘦 𝘉𝘦𝘢𝘵𝘭𝘦𝘴
"𝐈'𝐦 𝐬𝐨 𝐠𝐥𝐚𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐡𝐞'𝐬 𝐦𝐲 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐠𝐢𝐫𝐥, 𝐬𝐡𝐞'𝐬 𝐬𝐨 𝐠𝐥𝐚𝐝 𝐬𝐡𝐞'𝐬 𝐭𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝"
𝐍𝐨𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐠𝐨𝐧𝐧𝐚 𝐡𝐮𝐫𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐚𝐛𝐲
𝘊𝘪𝘨𝘢𝘳𝘦𝘵𝘵𝘦𝘴 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘴𝘦𝘹
"𝐀𝐬 𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐚𝐬 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐞, 𝐲𝐨𝐮'𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐟𝐢𝐧𝐞"
𝐌𝐲𝐬𝐭𝐞𝐫𝐲 𝐨𝐟 𝐥𝐨𝐯𝐞
𝘚𝘶𝘧𝘫𝘢𝘯 𝘚𝘵𝘦𝘷𝘦𝘯𝘴
"𝐁𝐥𝐞𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐛𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐲𝐬𝐭𝐞𝐫𝐲 𝐨𝐟 𝐥𝐨𝐯𝐞"
𝐁𝐞 𝐦𝐲 𝐛𝐚𝐛𝐲
𝘛𝘩𝘦 𝘙𝘰𝘯𝘦𝘵𝘵𝘦𝘴
"𝐈'𝐥𝐥 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐨 𝐩𝐫𝐨𝐮𝐝 𝐨𝐟 𝐦𝐞, 𝐰𝐞'𝐥𝐥 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐡𝐞𝐚𝐝𝐬 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞 𝐰𝐞 𝐠𝐨"
𝐋𝐨𝐯𝐞𝐫, 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝𝐯𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐨𝐯𝐞𝐫
𝘑𝘦𝘧𝘧 𝘉𝘶𝘤𝘬𝘭𝘦𝘺
"𝐌𝐲 𝐤𝐢𝐧𝐠𝐝𝐨𝐦 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐤𝐢𝐬𝐬 𝐮𝐩𝐨𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝𝐞𝐫"
𝐒𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠
𝘛𝘩𝘦 𝘉𝘦𝘢𝘵𝘭𝘦𝘴
"𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐧𝐚 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐧𝐨𝐰, 𝐲𝐨𝐮 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐈 𝐛𝐞𝐥𝐢𝐞𝐯𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐨𝐰"
𝐃𝐞𝐝𝐢𝐜𝐚𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐞 𝐢 𝐥𝐨𝐯𝐞
𝘛𝘩𝘦 𝘔𝘢𝘮𝘢𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘛𝘩𝘦 𝘗𝘢𝘱𝘱𝘢𝘴
"𝐄𝐚𝐜𝐡 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐨 𝐭𝐨 𝐛𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐛𝐚𝐛𝐲, 𝐰𝐡𝐢𝐬𝐩𝐞𝐫 𝐚 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐩𝐫𝐚𝐲𝐞𝐫 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐞 𝐦𝐲 𝐛𝐚𝐛𝐲"
YOU ARE READING
𝐁𝐀𝐁𝐘 𝐈𝐓'𝐒 𝐘𝐎𝐔 • 𝖩𝗈𝗁𝗇 𝖫𝖾𝗇𝗇𝗈𝗇
Fanfiction✧˚ ༘ ⋆。 ˚༄ 𝐁𝐚𝐛𝐲 𝐢𝐭'𝐬 𝐲𝐨𝐮 ─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ─── ೃ⁀➷ In which John Lennon falls in love with Brian's ...