Bölüm 1

223 17 42
                                    

YN: Herkese merhaba! İlk bölümde biraz fazla yarışma detayı oldu gibi ama giriş bölümü olduğundan dolayı öyle oldu.

Yıl olmuş 2023, ben Serhat x Barbaros fanfictionı yazıyorum, okuyan olacak mı bilmiyorum gerçi ama burada hâlâ Serhat ve Barbaros'u unutamamış olup hikâyeyi okuyanlar olursa düşüncelerini belirtmekten ve etkileşimde bulunmaktan çekinmesin lütfen. Umarım okurken güzel zaman geçirirsiniz ❤️ 🌻

Somer şef: "Masterchef Türkiye'nin 2020 yarışmacılarını çağıralım!" diye seslendiğinde ve de 2019 yarışmacılarından alkış sesleri yükseldiğinde derin bir nefes alarak Celal'in arkasından büyük ve aydınlık stüdyoya giriş yaptı kıvırcık saçlı adam.

Sondan ikinci tezgâhta Rıfat'ın yanında yerini aldı heyecanla.

"Herhangi bir tepki almamak için zaten kapattım kendimi her şeye böyle, kendimi tamamen yarışmaya verdim. Benim ilgili olduğum yer burası, burada sonuna kadar mücadelemi vereceğim, yani çünkü siz kendiniz de söylediniz, yüz bin kişinin arasından buradaysam bunun hakkını vereceğim. Bu gibi durumlar zaten insanın başına bir veyahut iki defa gelir. Ben de ne yapacağımı bilerek, ne yaptığımı bilerek buradan bugün Barbaros yazılı önlüğü alıp çıkacağım," diye belirtmişti Barbaros on dört yarışmacıyla ana kadroya girmek için yarışırken.

Dediğini yapmış, o önlüğü alıp ana kadroya dokuzuncu yarışmacı olarak girerek stüdyodan gururla çıkmıştı o gün. İkinci takımdan önlüğü alan ilk yarışmacıydı aynı zamanda.

Asıl savaş yeni başlıyordu.

Şefler Rıfat ve ona seslendiğinde, Rıfat'ın "Şefim giyimimiz de böyle uyumlu oldu," yorumunu başıyla onaylayarak gülümsedi Barbaros.

Kırmızı saçları, beyaz blazer ceketi, beyaz gömleği ve de mor kravatıyla Rıfat yarışmaya oldukça özenli bir hâlde gelmiş gibi duruyordu. Jilet gibi ütülenmiş beyaz gömleği, siyah pantolon askısı ve de kahverengi gömlek kol bantları ile kendisi de farklı sayılmazdı.

"Aynen şefim, böyle enerjisi yüksek bir insanla burada olmak güzel," diye ekledi.

2019 yarışmacıları 2020 yarışmacılarına önlük takmada yardımcı olduktan sonra şefler onları uğurladı. Şefler herkesle biraz daha sohbet ettikten sonra 2020 yarışmacılarını da şimdilik stüdyodan gönderdiler.

Herkes bekleme odasında oturmuş, tezgâhlarına döndüklerinde kutuların altında onları hangi yemeğin ürünlerinin bekliyor olacağı hakkında tahmin yürütmeye çalışıyordu. Çoğu kişi tezgâh arkadaşıyla yan yana oturmuştu; dolayısıyla Barbaros Celal ile oturmuş tahmin yürütmekle meşguldü.

"Yok be oğlum daha ilk günden o kadar da şatafatlı şeyler istemezler herhalde," diye yorumda bulundu Celal'in tahminine.

"Şöyle güzel bir yağlama isteseler de bize de kalsa. Şimdi olsa birkaç tane gömerim hepsini valla."

Eray'ın göbeğini okşayarak kurduğu cümleye güldü Barbaros.

Yarışmacılardan birisinin—birinci takımdan önlüğü ilk alan Serhat isimli gözlüklü bir adamın—kendisine baktığını fark ettiğinde selamlayıp "Ne bekliyor bizi sence?" diye sormayı düşündü ama buna fırsat kalmadan karşısındaki adam bakışlarını sanki kopya çekerken yakalanmış bir öğrenci edasıyla üzerinden geri çekmişti bile.

"Belki de daha ilk günler diye kimseyle muhatap olmak istemiyordur," diye düşündü. Bazı insanların yapısı öyleydi sonuçta, değil mi? Bir ortama girdiklerinde kimseyle muhabbet etmez, onun yerine etrafı gözlemleyip tek tabanca takılırlardı ve konuşmaya değer buldukları birisini gözlerine kestirdiklerinde ise onlarla muhabbet kurarlardı. Serhat da o insanlardan biriydi anlaşılan. Kimseyle muhabbet ettiğine şahit olmamıştı henüz.

Uyanalım N'olursun | Serhat x BarbarosHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin