2.Bölüm

985 24 13
                                    

Selamın aleykümm🤍✨

Umarımm bölümü beğenirsiniz

Başlayalım o zaman ❤

_

Sabah ezanıyla birlikte uyandım, hemen abdestimi aldım çünkü birazdan ev haklı namaza uyanacak ve abdest için sıra beklemek zorunda kalacaktım.

Abdestimi aldıktan sonra odama geçerken abimi gördüm, uyanmıştı.

"Günaydın Sedo "
"Günaydın Abicim"

Derken odama girdim. Seccademi serdim ve namazımı kıldım.

Sonra seccademi topladım ve odamın balkonuna çıktım.

Bir süre sokağı izledim, şu yeni İmam geçiyordu. Ona baktığımda bir saniyelik bir gözgöze gelmenin ardından o başını eğdi bende gökyüzüne baktım. Nasıl biri olduğunu tam olarak görememiştim ama muhtemelen yaşlıdır.

Haram diyossuuunnn

Haram tabi!

Sonra biraz daha durdum balkonda serin hava içimi açtı.

"Napıyorsun Sedef'im? "

Annem gelmişti.

"Hiç anne, " dedim ve annemin kolları arasına sokuldum.

"Üşümüşsün kızım, hadi gir içeri biraz daha yat dinlen bak bugün camii'ye derse gideceksin" dediğinde cıkladım.

"Bugün ders yok, " dedim "hatta bundan sonra hiç yok gibi Yeni İmam kendi vermek istiyormuş dersleri"

"Boşver kızım sen yine gidersin camii'ye üzülme hadi geç yat biraz daha" derken beni içeriye aldı.

"Tamam annem" dedim ve tekrar yatağa girdim. Annem de odamdan çıktığında uyumaya çalıştım. Ama olmadı.

Ben o camii'ye 4 senemi verdim. Bütün çocuklara alıştım hem tek yaptığım ders vermek. Ne yapıp ne edip o imamı caydırmalıyım.

_

Birkaç saatlik daha uykunun ardından uyandım saat 8 olmuştu. Hemen kalkıp üzerimi giyindim.

Mavi bir elbise giydim, üzerine de beyaz bir şal taktım ve beyaz spor ayakkabılarımı giydim.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
İMAM BEY'İN HOCA HANIM'IHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin