Yeni bölümleee karşınızdayım efendimm ✨
Başlayalım o halde...
Bismillahirrahmanirrahim 🤍✨
İMAM SERHAT BEY'DEN
"Allah'ım, gönlümü en iyi sen biliyorsun. İçime bir ateş düşürdün. O kulunu ilk gördüğüm andan beri seviyorum. Beni ona, onu bana bağışla. " duâmı ettim ve kalkıp Camii'yi şöyle bir toparladım. Cemaat dağılmıştı zaten genelde yatsıya pek az kişi gelirdi camii'ye.
Sonra Camii'den çıkıp eve doğru yürümeye başladım. Sedef'in evinin olduğu sokağa geldiğimde başımı kaldırıp balkona baktım istemsizce. Balkondaydı.
Başımla selam verdim, o da gülümseyerek karşılık verdi. Sonra başımı tekrar önüme eğip yoluma devam ettim. Biraz ileride içimden şu cümleler geçti.
"Allah'ım eğer kısmetimse bir işaret ver... "
Kaldırıma oturup göğe baktım, baktım, baktım.Yok...
Sonra yavaşça kalktım ve tam yoluma devam edecekken bir şimşek çaktı.
"Rabb'im bu bir işaret ise eğer, yemin ederim mutluluktan uçuyorum"
Sonra sırıtarak yürümeye devam ettim.SEDEF'TEN
Ezan'ın huzurlu sesiyle uyandım. Ama kabul etmeliyim ki Serhat ezânı çok güzel okuyordu.
Hemen doğrulup odamdan çıktım. Daha annemle, abim uyanmamıştı.
Abdestimi alıp tekrar odama geçtim. Tam seccademi serdiğimde telefonuma bir bildirim geldi.
Cansum : kız, uyanıksın biliyorum sabah namazına kalktın. Niye söylemiyorsun aşk olsun. İstemeye geliyorlarmış seniii
Siz : Ya benim güzel arkadaşım vallahi çok ani oldu. Bugün söyleyecektim.
Cansum : iyi tamam tamam hahahahaha bugün sana elbise bakmaya gidelim o zaman isteme içinnn :))))
Siz : tamam gideriz canım. Hadi namazımı kılacağım tutma benii aaaa
Cansum : tamam be aa kıl ahahahahha bende kılıcam öptümmm çok
Siz: bendeee
Sohbetten çıktım ve telefonumu yatağa atıp namaza durdum.
_
"Bak kızım şu da güzel" annemin gösterdiği mor abiyeye baktım.
"Anne hiç benim rengim değil o" dedim ve biraz daha dolandım.
"Sedeeefff"
"Noldu Cansuu"Bir yan askılıkta bulunan mavi abiyeyi eline almış aşkla bakıyordu resmen.
"Buldumm buldummm sana çok yakışır buu"
Elbiseyi süzdüm. Gerçekten çok güzeldi.
"Güzelmiş gerçekten, deniyim ben onu bi" dedim ve elbiseyi kaptığım gibi kabine gittim.
Üzerime geçirdiğim elbisenin fermuarını çektim ve düzeltip aynadan bir baktım. Yakışmıştı.
"Kız hadi yaaa aaaa bakalım çık artık"
"Patlama Cansuu"
Derken sırıtarak perdeyi açtım ve "tatataamm" diyerek kabinden çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMAM BEY'İN HOCA HANIM'I
Teen FictionBir kahkaha attım, ve dönüp Serhat'a baktım. "Ya gülsene biraz ne bu ciddiyet? " dedim. "Güzelim ben İmamım burda böyle gülemem" dediğinde bir daha güldüm. "Ben İmam değilim gülebilirim " dediğimde ikimizde aynı anda bir daha güldük.