12.Bölüm

236 14 3
                                    

Çok beklettim.
Üzgünüm, bazı nedenlerden dolayı kitaptan umudumu kesmiştim ama artık devam etmeye çalışacağım.

Bismillahirrahmanirrahim ✨

_

1 Hafta Sonra

Babam beni ikinci kez terk edeli tam bir hafta oldu. Ben bu kez kapanmayacak bir boşluk gibiyim. İnanmak istemiyorum ama Allah'ın takdiri. Yapabilecek hiç bir şeyim yok.

1 Ay Sonra

Serhat'da bazı değişiklikler var babam öldüğünden beri. Sanki bir şey saklıyor gibi ama ne saklayabilir diyorum kendi kendime.
Zaten beni Cenazeye götürmemişti, mezarı ziyaret etmeme de izin vermiyor. Bana babamla ilgili hiç bir şey söylemiyor ve asla konusunu açmıyor.

_

6 Ay Sonra

Toparladığım valizin fermuğarını kapatmaya çalışıyordum.
"Off kapanmıyor ya buu" diye isyan ettim.

"Bakayım güzelim ben hallederim" diyerek gelen Serhat'a baktım. Son 2 haftadır her şeye ağlıyordum ve şimdi de valiz kapanmadı diye ağlıyordum.

Valizi kapatmaya çalışan Serhat'a dolu gözlerle baktım. Valizi zar zor kapatıp bana döndü.

"Şimdi neye ağlıyorsun Sedef'im? " dedi elleriyle yüzümü tutarken.
"Bilmiyorum kii" dedim soluk sesimle,
" valizi kapatmadım niye kapanmadı ki yani"

Serhat güldü,
"Ya sen bu aralar çok ağlıyorsun bak dayanamıyorum" diye mırıldandı.

"Bilemiyorum ki, herşeye ağlayasım geliyor yaa" dedim.

"Neyse çıkalım hadi" dedi yanağımdan öptükten sonra yataktaki valizi alıp kapıya yöneldi bende peşinden yürüdüm.

Ben size nereye gittiğimizi söylemeyi unuttum... Trabzon'a gidiyoruz Serhat'ın memleketine. Geçirdiğimiz son 7 ay da babamın ölümünden sonra hayatımız biraz daha durgundu. Ve Efsun Anne bir değişiklik olması için bu yaz hep beraber Trabzon'a gitmeyi teklif etmiş bizde kabul etmiştik. Efsun anneler ve benim annemler bizden 2 gün önce gitmişti. Bizde bugün gidiyorduk. Biraz farkı yerler görmek ve köy havası almak iyi gelir diye düşünmüşlerdi.

"Sedef'im hadi! "
Daldığım köşeden gözlerimi ayırıp kapıdan çıktım ve kapıyı kilitleyip aşağı indim.

Serhat valizi bagaja koyarken bende yerime geçtim. Midem bulanmaya başlamıştı bile, ne zaman yeni bir yere gidecek olsam heyecandan midem bulanırdı, normaldi.

Serhat da arabaya bindikten sonra telefondan bi şarkı açıp arabanın sistemine  bağladım.

Koliva - Oy Oy Sevduğum

_

Saat 05.52
Ordu -  Ünye

Deniz üstünde fener,
Bir yanar bir de söner.
Deniz üstünde fener,
Bir yanar bir de söner.
Bu gaybana sevdaluk ne yana olsa döner,
Bu gaybana sevdaluk kırk tarafa da döner.

İMAM BEY'İN HOCA HANIM'IHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin