13.Bölüm

131 9 1
                                    

Hoşgeldiniizz
Bende hoşbuldumm sağolun 😁
.
.
.
_

"Canım, ballim, karıcığım, birtanem aç artık şu kapıyı? "

"Açmıyorum! Git yalnız bırak beni" için için ağlıyordum. Neden? Çünkü o kız bir anda hayatımıza girmişti ve kocama bazı ağzı yüzü kırılası duygular besliyordu.

Öyle ki artık gözümden yaş akmıyordu çünkü 2 saate yakındır baya hıçkırıklarla ağlıyordum. Normalde böyle bir şeyi çok büyütmezdim ama bu aralar her şeye ağladığım gibi buna da ağlıyordum.

"Kızım, aç hadi ya şu kapıyı bak ağlama. Anlat noldu? " Efsun Teyze de kapıdaydı ve olayı daha ona açıklamamıştık. Ona da kızgındım nasıl olurda zamanında o kıza yüz vermişti? Hem de Serhat istemediği halde.

"Anne, sen aşağıya in en iyisi sonra konuşuruz seninle hadi" dedi dışarıdaki Serhat'ın sesi.

"Peki" dedi Efsun anne ve merdivenden indiğini duydum.

Sonra kısa bir sessizliğin ardından Serhat'ında gittiğini düşündüm.

Ne yani hemen mi pes ettin be adam!?

Tekrar ağlamaya başladım.

Yeterr bee içim şişti ne oluyor Allah aşkına iç ses de bi yere kadar şimdi bağırmaya başlayacağım ha!

Sus sen! Ağlayacağım ben.

O arada dışarıda hafif bir melodi çalmaya başladı.
Ve Serhat'ın sesi..

Yar hasretine doydum,

Gün üstüne gün koydum.

Sevdam, dönersin diye,

Sol yanımı boş koydum

Oturduğum yataktan kalktım ve kapının yanına yere oturup kapıya yaslandım.

Ağlamam azalmıştı ama gözlerim hala dolu doluydu.

Senden bir başkasına bu yüreğum akmadi,

Seni gördü gözlerim, başkasına bakmadi.

Ya ama bu ses ne be adam kaç kere aşık olalım?

Şarkı bitti ses sustu. Sessizlik oldu. O da kapıya yaslandı. Hissettim.

Burnumu çektim içli içli.

Ayağa kalkıp kapının kilidini açtım ve yerde oturmaya devam ettim.

Serhat'ın 1.90 cüssesi içeriye sıvışırken kapıyı kapattı.

Yanıma oturup sıkıca sarıldı bana. Bende ona.

"Bu şarkıyı başka kimseye söyleme" dedim dolu gözlerle.
"Söylemem, tövbe" dedi alnıma bir öpücük kondurarak.
"Aferin" diye mırıldandım başımı göğsüne gömerken.

"Allahım teşekkür ederim" diye fısıldadı.
Gülümsedim, o görmedi.

"Allahım teşekkür ederim" diye fısıldadım bende. Ama o gülümsemedi baya kahkaha attı.

"Aferin böyle kocacı ol karıcığım " dedi beni daha da sıkı sarmalarken.

Güldüm.
Kocam da kocamm

_

ESMA'NIN ANLATIMIYLA

Elimdeki poşetlerle beraber pazarda annem ve yengemin peşinden sakince ilerliyordum.
Annemle, yengem, kader konusunu konuşup anlaşmış ve barışmışlardı. Araları gayet iyiydi.

İMAM BEY'İN HOCA HANIM'IHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin