6.Bölüm

656 20 2
                                    

Yeni bölüm geldi efendimm 🤎
Buyrunuzzz buyrunuzz

Bismillahirrahmanirrahim🤍✨

_

Haykırsam göklere
Artık yanımda;beni, benden çok seven
Dünyalar benim olsa yine de istemem!
Yalnız sensin benim yüzümü güldüren...

"Bu olsun" dedim ellerimi çırparak. En sevdiğim şarkıydı.

Düğünümüz için ilk dans şarkımızı seviyorduk.

"Bencede güzel, olur bu" dedi Serhat da.

"Tamam o zaman bunu koyuyorum listeye" diyen salon görevlisine başımızla onay verdik. Düğünümüz 3 gün sonraydı. Ama dini nikahımız vardı zaten.

İşimiz bittikten sonra düğün salonundan çıkıp bana bir nikah elbisesi almaya gittik. Yanımızda Esma ve Cansu da vardı.

Bir mağazaya girdik.
"Hoşgeldiniz Serhat Bey" bir adam ve yanında bir kadın bizi karşıladı.

"Hoşbulduk Ertan, biz düğün için gelinlik bakacağız eşime" dedi elimi tutarken.

"Tabii Serhat Bey, buyurun isterseniz ben size bir kahve ikram edeyim. Hanımlar da Yeşimle birlikte gelinliklere baksın" diyerek Serhat'la birlikte köşedeki koltuğa geçtiler.

Cansu, Esma ve bende adının Yeşim olduğunu öğrendiğimiz kadınla başbaşa kaldık.

"E o zaman bizde başlayalım bakmaya" dedi sıcak bir gülümseme ile Yeşim hanım.

"Tabii, e şey ben çok çok sade bir gelinlik istiyorum" dedim gülümseyerek.

"Yok hayır kabarık güpürlü bir gelinlik olsun" dedi Cansu atılarak.

"Bence kabarık ama sade olsun" diyen Esmaya baktım.

"Siz mi evleniyorsunuz, ben mi? " dedim ellerimi iki yana açarak.

İkiside beraber güldüğünde Yeşim hanımın peşinden ilerliyorduk.

"Peki o zaman önce şöyle kabarık bir model denemek ister misiniz? " diyerek bir gelinlik gösterdi. Güzeldi ama bana göre değildi.

Esma ve Cansunun da gönlü olsun diye sadece denemeyi kabul ettim.

"Deniyim ben onu o zaman" diyerek kabine yürüdüm. Yeşim hanım peşinden gelinliği getirirken çok heyecanlıydım.

"Yardımcı olayım, bunun ipleri biraz zordur"

"Tabii" dedim ve giyindikten sonra sırtımı Yeşim hanıma döndüm. İpleri bağlaması 10 dakika falan sürdü.

"Bence çok yakıştı" dedi gülümseyerek.

"Tesekkür ederim" dedim ve kabinden çıktım.

Esma ve Cansu başka gelinliklere bakıyordu.
"Nasıl olmuşumm? " diye şakıdığımda bana döndüler.

"Bakıyım güzelim-" diye bu tarafa gelen Serhat'ı, Esma tuttu ve gözlerini elleriyle sımsıkı kapattı.

"Abi bakma! " dediğinde gülüyordum.

"Niye kızım, karım o benim" dedi Serhat, gözleri hala kapalıydı.

"Çünkü gelini düğünden önce görmek uğursuzluk getirir enişte" dedi Cansu.

"Hadi abi hadi git öbür tarafa" diye diye Esma Serhatı ittirerek uzaklaştırdı.

"Aman batıl inançlar" dedim kendi kendime.

İMAM BEY'İN HOCA HANIM'IHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin