Klübe geldiğimde çocuklar toplanmıştı bile.
-Ne oldu abi? Sinirli gözüküyorsun. Hayırdır?
Berk en yakın arkadaşımdı. Kıvanç amcanın oğluydu. Çocukluğumuz bir geçmişti bizim. Benimle yaşıttı.
-Hiç. Melekle kavga ettik.
-Ya abi sorma ya. Biz de Gamze ile kavga ettik. Neymiş? Çocuk gibi davranıyormuşummuş da. Yok onu rezil ediyorummuş da. Bu ne abi ya? Ergen ergen. Zaten bir sürü işim-gücüm var. Bir de Gamze hanımla uğraşıyoruz. Teallam.
Gamze ile Melek,Berk ile de ben yaşıttık. Berk bunları anlattığında Melekle Gamzenin ne kadar benzediyini düşünüyordum. Düşünceleri bile aynıymış be. Hayret...
-Bizim ki de öyle. Tamam onlara istedikleri verelim o zaman.
-Abi delirdin mi? Bu kadar düşman varken... Olmaz!
-Sana olurmu diye sormadım Berk! Sen beni salak mı sanıyorsun?
-Abi tamam ya,bir-birinize niye giriyorsunuz? Berk,Metenin bir bildiyi vardır her halde!
Onur ortaya atladı. Her halde bir bildiyim var! Salak! Sanki ben meraklıyım kızları ortaya atmaya!
-Şimdi... Kızlar söylenmiyomu çocuk gibi görüyorsunuz bizi... Bir şoför tutalım. En güvenilir adamlarımızdan. Biz götürmeyelim okula. Nereye giderlerse de gitsinler. Koruma koyalım peşlerine. Her addımlarıni takip etsinler. Bizim de haberimiz olur her addımlarından. Tek yalnışlarında biter her şey.
-Helal abi ya! Çok güzel düşünmüşsün!
Onur,Anıl,Ayaz beni onaylarken Berk hala sessiz kalıyordu. Düşünceliydi.
Anıl sabahdan beri sormak istediyim soruyu sordu:
-Berk,sen ne söylüyorsun?
-Bilmiyorum. Içim rahat değil. Düşünmem gerek.
Hemen lafa atladım. Sınırlarını zorluyordu artık. Kardeşim demicem,ağız burun dalıcam şimdi.
-O ne demek lan? Sen bana güvenmiyormusun? Sana fikir anlatanda kabahat zaten. Ne dediysem,ne duyduysan o! Tek kelime etme,o kalbin bir daha atmaz!
Elimi masaya vurup adamlarıma işlerini anlatmaya gittim. Anılın ne zaman yanıma geldiyini fark etmemiştim bile. Sinirden! Ah Berk,ah!
-Abi,Berk işte! Seni ne kadar sevdiyini,kararlarına saygı gösterdiyini biliyorsun!
-Biliyorum,o benim kardeşim! Ama sınırlarını zorluyor son zamanlar! Boşver! Gidip adamları toplayalım şu cadılara.
-Tamam abi.
Fırat benim en iyi adamlarımdan biridir. Ona güveniyorum. O yüzden ona güvendiyi adamlarını depoya yollamasını söyledim. 8 adam lazımdı. Şimdi tanışma zamanı..
-Evet çocuklar. Bu kadar işin içinde uğraşmamız gereken 2 cadı var. Içinizden iki adam şoförlük edecek onlara. Diğerleri de üçer-üçer 2 qrupa bölünüp onları izleyecek ve korumaları olucaksınız. Ama onlara fark ettirmemeniz gerek. Şimdi sizi tanıyalım. Isimlerinizi sırayla söyleyin.
-Önder
-Kağan
-Osman
-Tuna
-Batu
-Selim
-Aras
-Taner
-Şimdi. Osman ve Selim siz soför olucaksınız. Önder,Kağan,Tuna Meleğin korumaları olucaksınız. Melek benim kız kardeşim. Batu,Aras ve Taner siz de Gamzenin korumaları olucaksınız. Gamze Berkin kız kardeşi. Aynı okulda,aynı sınıfta okuyorlar. Gözünüzü bir dakika bile üzerlerinden ayırmayacaksınız! Başlarına bir şey gelirse,en ufak yalnışınız olursa,bedeli canınız olur! Anladınızmı?
-Anladık efendim!
-Güzel. Ha,bu arada bu kıyafetlerle gelmeyin. Günlük kıyafetler olsun. Şübhelene bilirler.
-Baş üstüne efendim!
-Dağılın şimdi! Sabah saat 7de evin önünde olun!
-Baş üstüne efendim!
Görevlendirme de bitdi. Şimdi rahat uyuya bilirim. Umarım bir aksilik olmaz. Klüpten çıkıyordum ki,Berk seslendi:
-Abi?
-Ne var Berk?
-Özür dilerim. Gamzeye nasıl düşkün olduğumu biliyorsun. Konu o olunca..
-Tamam Berk. Uzatma.
-Abi?
-Ne var Berkkk?
-Şey ne yaptın şu korumaları falan?
-Şoförü Selim olucak. Batu,Aras,Taner de korumaları.
-Tamam abi.
-Ha bu arada Fırat buldu adamları. Sormak istiyorsun biliyorum. Ama sormadın. Cevabını da aldın.
-Eyvallah abi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hiç bir şey cezasız kalmaz
De Todo15 yıl.Tam tamına 15 yıl keçdi o günden.Gözümün önünde babamı öldürdüler.Ve ben çocukluğumu yaşamadım.Daha 5 yaşında anladım şu boktan hayatı.Intikam hırsı ile yaşadım bunca yıl...