~Hiç bir şey cezasız kalmaz~5

24 5 4
                                    

Derin bir nefes alıp konuşmaya başladım.
-Evet,size bazı açıklamalar yapmak zorundayım. Babamın katilini bulmak,intikam almak için nefes aldığımı,yaşadığımı biliyorsunuz. Şimdiye kadar bir çok araştırmalar yaptım. Hepsi ile Fırat ilgilendi. Sakın size güvenmediyimi düşünmeyin! Fırat daha tecrübeli,daha bu işin içinde sadece. Sadede gelelim... Kamera kayıtlarını buldum. O günden şimdiye kadar tüm kamera kayıtlarını. Tüm belgelerı,anlaşmaları... Bulmak zor oldu ama buldum. Şimdi intikam zamanı yaklaşıyor. Bulmama az kaldı o şerefsizleri. O şirketi onlardan habersiz üzerime geçireceyim. Şirketin tüm ortakları artık bizimle. Bir kaç kişi kaldı. Onları siz ikna edeceksiniz. Sonra şirket tam çökmek üzereyken,hooop ben alıcam şirketi. Ve yeniden yükselecek. Ölümleri benden olacak. Bir dafasında silahı çekip,bir acıyla onları öldürmeyeceyim. Onlara bu zevki vermeyeceyim. Tüm hayatı boyunca sürünsün şerefsiz it!

Hepsi dikkatle beni dinliyorlardı. Şaşırmıştılar. Çünkü vazgeçtiyimi düşünüyorlardı. Belgeleri önlerine atıp konuşmaya devam ettim.

-Her kes birtanesini götürüp araştırsın. Bir şey söylemek isteyen?
-Yok abi. Şaşırdık sadece.
-Bundan sonra daha dikkatli olacaksınız. Bir şey daha...
-Yine ne abi?
-Hahaha. Merak etmeyin. Kızlarla ilgili bu sefer. Berk, şu Melekle Gamze çok sıkılıyorlar ya. Neymiş çocuk gibi davranıyormuşuz,her yere biz götürüyormuşusuz. Falan filan. Fırata söyledim. En güvendiyi adamları görevlendirecek. Şimdi bizim klüpte olmalılar. Şimdi tanışacağız. Gidelim. Gerisini orada anlatırım.

Ayağa kalkıp odadan çıktım. Diğerleride arkamca.
Çok geçmedi ki klüpe gelmiştik. Adamlar beni gördüyünde ayağa kalktılar.

-Merhaba.
-Merhaba abi.
-Isimlerinizi sırayla söyleyin.
-Selim
-Sedat
-Osman
-Vedat
-Dorukan
-Atakan
-Evet,Osman ve Vedat siz şoför olucaksınız. Osman sen Meleğin,Vedat sen de Gamzenin. Selim ve Atakan siz de Meleğin korumaları olucaksınız. Sedat ve Dorukan siz de Gamzenin. Gözlerinizi bir dakika bile üzerinden ayırmayacaksınız! Saçlarının tek teline zarar gelmeyecek! Başlarına bir şey gelirse,sizden bilir,canınızı bir dakikada alırım. Anlaşıldımı?!

Hepsi bir ağızdan:
-Anlaşıldı abi.
-Ben söyleyeceyimi söyledim. Sabah 7de evlerin önünde olun. Ha,aklımdayken Selim,Sedat,Atakan ve Dorukan böyle takım elbisede olmayacaksınız. Günlük kıyafetler tercih edin. Kızlar sizi fark etmesinler.
-Emrin olur abi.
-Tamam,dağılın. Her kes işinin başına.
Kapıdan çıkarken çeteye bağırdım;
-Sabah masamda olsun araştırmalarınız.
-Peki abiii.
Onlar çıktıktan sonra Berk içeri girdi.
-Abi?
-Efendim Berk?
-Emisin bundan?
-Fırata kendimden çok güveniyorum. Onun adamları hepsi. Rahatım. Sen de rahat ol. Bir sorun mu var?
-Hayır yok. Sen öyle diyorsan,öyledir. Bir de senin klüpte bir parti yapmak istiyor kızlar. Bana Gamze söyledi. Ben de en iyi yerin bura olduğunu düşündüm. Kameralardan bakarız ne var ne yok. Ha?
-Olur yapsınlar bakalım. Ben bugün amma çok konuştum ha. Kızlara sen söylersin. Ben dinlenicem bir az.
-Tamam abi.
***********************************
Bölümü çok sevimli okuyucum @palvin2000 ne itfah ediyorum.
Yorumlarınızı eksik etmeyiniz...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 30, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hiç bir şey cezasız kalmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin