8 . Bölüm

283 17 4
                                    

" Hadi kuş "

" Geliyor sevilay "

Botumu giyip hemen dışarıya çıktım . Kar giydiğim botumun hizasina kadar geliyordu . Beni bekleyen sevilayın yayına gittim . İçimde bir sıkıntı vardı .
İlk defa kar oynamaya dışarıya çıkıyordum .

Hakkari de sekiz yaşıma kadar kar görmüşümdür . Hiç dışarıya çıkıp oynamadım . Biyolojik abilerim kar  oynarken izlemiştim . Okul eğitimim ise evden okula olmuştu . Her zaman tek oturmayı seçmiştim .

Ta ki sevilay yedinci sınıftayken yanında oturan kadar artık tek değildim . Evden çıkmasam bile Sevilay yanıma geliyordu  . Ya da görüntülü konuşuyorduk .

Düşünmeyi bir kenara bıraktım  . Sevilay beni elimden tutup koştu . Sevilayın güldüğünü işittim .

" İlk defa arkadaşım ile kar oynayacağım ."

Sevilaya bir şey demedim . Kimsenin olmadığı yere geldik . Sevilay elimi bırakıp yere eğilip kar ile bir şey yapmaya başladı . Ne yaptığını görmedim . Başımı gökyüzüne baktım .

O sırada yanağıma sert bir şey çarptı . Elimi yanağıma koyup yanağımda ki şeyi aldım . Alıp baktığımda kar olduğunu gördüm . Bunu atan kişinin sadece canım dostum sevilayın olduğunu biliyordum .

" Sevilayyyy "

" Kuşummmmmmmm "

Devrim ' den

" Sana kuşu göstereceğim . Hain seni "

Kardeşime ve yanında ki kıza bakıyordum . Hiç görmediğimiz , tanımadığımız , eve gelmeyen sevilayın arkadaşıydı . Sevilay evden çıktıktan sonra arkasından bende çıkmıştım .

Sevilayın konumu her zaman açık olduğu için nerede olduğunu görebiliyordum . Üstüme kalın şeyler geçirip konumun gösterdiği yere gelmiştim . Şimdi ise koca gövdeli bir ağacın arkasında onları izliyordum .

Kim derdi ? Otuz dört yaşında ki adam merakı yüzünden kız kardeşini takip eder ki

Tanımadığım kızı incelediğim de Sevilaydan bir iki santim uzun olduğunu gördüm . Saçları koşmaktan uçuşuyordu . Kara eğilip bir avuç kar alıp kardeşime attı .

Kardeşim kendi yüzüne gelen kar topu yüzünden önünü görmeyip yere düştü .
Arkadaşı gülüp arkasına bakmadan koşmaya başladı .

" Kuş yardım et , kara saplandım . "

Arkadaşı arkasına baktı . Kara saplanan kardeşimi görünce koşarak yanına geldi .

" Özür dilerim "

Sevilayı kaldıracağı sırada Sevilay arkadaşının kendine çekti . Sevilayın yanına kendisi de yerleşti . Arkadaşı sevilaya bakıp güldü .

" Seviloşşş "

.....

Süveyda : Ben bir dilenciyim

Süveyda : Sokak sokak gezerim .

Süveyda : Beni görenlerden birazcık

Süveyda : Beyin isterim .

Bir Hanzo : Bu laf senin için geçerli

Süveyda : Atma ziyagggg

Bir Hanzo : Vay yeşil çam filmleri izliyorum bakıyorum .

Kim Bu Deli  | Yarı Texting | Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin