" Baksana kuşş "
Sevilayın bana gösterdiği şeye baktım . Açık elbise olduğunu gördüm . Pudra pembesi tülü bir elbiseydi . Çardak da oturup birbirimiz ile konuşuyorduk . Yayık ayran getirmişlerdi .
Ayranın tadı bana tanıdık geliyordu . Çıkarmıyordum .
" Güzel gibi "
Dedim . Etrafa baktığımda yaşlı bir teyzeyi kapıyı açan adamlar konağa doğru geçiriyorlardı .
" Geşa geşa burda mı ? "
Yüksek sesi kulağıma geldi . Yanımda ki devrim abiye baktım . Oda yaşlı teyzeye bakıyordu . Adamlar etrafa baktı .
" Hanımağam geşa yoktur burada "
" Hayır burada kokusu burunuma geldi . "
Yaşlı kadının diretiğini duydum .
" Hanımağam siz yanlış koku almışsınızdır . "
" Hayır yanlış değil . Diyorum neyi anlamıyorsun . "
Devrim abiye bakmayı kesip karşı masanın üstünde duran beşinci bardak ayranımı elime aldım .
" Daye ( Anne ) "
" Ney oğul ney "
Bu seferde erkek sesi duydum .
" Neden kapıda dikiliyorsun . "
" Geşa... geşa burada oğul "
" Anne neden anlamıyorsun o öldü . "
Bu konuşmayı annem böldü .
" Devrim oğlum araba çağırır mısın ? Süveyda biz artık eve gidelim . "
Devrim abinin kasları çatıldı .
" Tamam hemen arıyorum . "
Devrim abi telefon ile ilgilenirken annemin bize gelişini izledim . Annemde bir haller olduğunu gördüm . Hemen ayağa kalktım . Anneme yürüdüm .
" Anne ne oldu ? "
" Kızım içimde kötü his var kalacağımız yere gitsek iyi olur "
Annem söylemeye çekiniyordu . Bir şeyler sakladığını o an anladım . Gözleri ile etrafa bakıyordu .
" Tamam "
Hiç uzatmadan konuştum . Devrim abiye baktım .
" Aradım şimdi gelir "
Başımı salladım . Etrafa göz gezdirdiğim de gözümün önüne babamın beni nasıl dövdüğü aklıma geldi . Sarsakladım . Geriye doğru gittim . Başım bir anda dönmeye başladı . Gözlerim bir anda karardı .
Kendimi sağlam ayakta tutmak için direndim . Beceremedim . Gözlerim kapandı . Son duyduğum şey devrimin abinin bağırması oldu .
" Deniz "
...
Yeni bir bölüm ile geldim . Biraz geç kaldı bölümdü .
Instagram : papatyamisaliiimiz
Tiktok : papatyamisalimiz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kim Bu Deli | Yarı Texting |
Fiksi RemajaSüveyda psikolojik sorunlar olan bir kızdır . Arkadaşının önerdiği piskologa yazma kararı alır . Yazdığı kişi mimarlık şirketinin ceosu devrimdir . Devrimin yanlış sözcük kullanması yüzünden süveyda her gün devrime söylediği sözcüğü yuturmak için ya...