4 . Bölüm

380 19 13
                                    

Evde Kalmış : İnanamıyorum bana Kürtçe eşek demeye çalıştı .

Sevilay : Ne? Kim? Eşek oldu

Evde Kalmış : Bana yanlışıkla yazan kız beni eşek ' e çevirebileceğini söyledi .

Sevilay : Az bile demiş . Zazaca yazmadığına şükür et . ( Gönderilemedi )

Sevilay : Nasıl kendine onu deditirdin . Kendine bir şey deditirmezdin .

Evde Kalmış : Kıza küfür mü ? Edeyim .

Sevilay : Ben süveyda ' nın yerinde olsam sana küfür ederim . Kızı resmen deli yerine koyuyorsun. Bir bilsen o kızın neler yaşadığını ( Gönderilemedi )

Sevilay : Eğer ki benim sevgilim senin gibi olsaydı abi onu maf etmiştim .( Gönderilmedi )

Sevilay : Tabi sevgilim koreli olduğu için böyle şeyler bilmiyor . ( Gönderilemedi )

Sevilay : Senden beklenir abi , durduk yere karşında ki kişiye deli dersen  sana eşek de der eşeğe de çevirir .

Evde Kalmış : Sevilayyy

Sevilay : Abiiiiggggg

Evde Kalmış : Beni sinir etme

Sevilay : Abi ben sinir etmiyorum ki doğruları söylüyorum . Hem bana niye ilk yazıyorsun her zaman diğerleri ne güne duruyor . Git gurbette yaz , git heline yaz .

Evde Kalmış : Saydığın kişiler senin ablaların oluyor . İsimlerinin yanına abla eklemeyi unutma

Sevilay : Onotma ( Gönderilmedi )

Sevilay : Tamam abi bundan sonra senin dediğin gibi yaparım

Sevilay : Onu boş ver de yenge yok mu ?

Evde Kalmış : Bu sorulardan bunaldım.

Sevilay : Otuz dört yaşındasın abi evlenme çağını geçtin .

Evde Kalmış : Size yenge filan yok

Sevilay : Annem senin önüne bir kız koyduğunda yenge filan yoku anlarsın abi

Sevilay : Uyduruyorum . Annem senle süveydayı yakıştırıyor . ( Gönderilemedi )

Evde Kalmış : Annemin öyle bir şey yapamayacağını adım gibi eminim

Sevilay : Annem seni yakın arkadaşım ile yakıştırıyor .

Evde Kalmış : Hiç görmediğimiz arkadaşın mı ?

Evde Kalmış : Atma ziya

Sevilay : Münir Özkul ' un bir repliğini duyduğuma göre inanmıyorsun . Arkadaşımın olduğuna inanmamaya devam et

Evde Kalmış : Doğru değil mi ?

Evde Kalmış : Bizim eve bile gelmedi . Kimin neydir kimin nesidir . Bilmiyoruz .

Sevilay : Annem biliyor . Annemin bilmesi yeterli .

Sevilay : Çok merak ediyorsan anneme sor

Evde Kalmış : Senin arkadaşının neyin nesi olduğunu annemden duymak istemiyorum .

Evde Kalmış : Eve gelsin . Öyle tanışalım .

Sevilay : Abi resmen enişteme yaptığını arkadaşıma yapıyorsun

Sevilay : Arkadaşımın enistemelerden farkı kız olması kız mı ? senin ayağına gelsin .

Kim Bu Deli  | Yarı Texting | Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin