18 . Bölüm

154 9 0
                                    

" Bak yeter akılı durrrrr "

Sevilayın yüksek sesle konuşması ile elimde ki telefonu indirdim . Bugün en mutlu günüydü . Nişanı vardı . İzmir'e gitmiştik . Bu seferde Istanbul da değil de hakkari de nişan olacaktı .

Normalde Kırşehirliler Sevilay ' ın dedesi Hakkari de olduğu için nişan orada yani yıllar önce ayrıldığım şehirim de olacaktı . Red edildiğim şehre gidecektim . İçimde kötü bir his vardı.

Birşey olacakmış gibi geliyordu . Havaalanındaydık . Uçağın kalkmasını bekliyorduk . Hakkariye gidecekti .  Dolanıp duruyordum . Sevilay rahatsız olduğunu yüksek sesle konuşarak belli etmişti .

Yabancı enişteye hal etmesi için baktım . Beni anlayıp sevilayın ilgisini başka yöne çekti . Uçakların olduğu tarafa baktım . Boydan boya ayna ile kaplıydı.  Hava alanından rahatça dışarıyı göre biliyorduk .

Ensemde nefes hissettim .  Arkamı dönmek istemedim . Arkamda ki kişi ile yanlış pozisyonda olmaktan korktum .

" Ne yaptığını sorabilir miyim? "

Arkamda ki kişi soruma cevap vermedi . Telefonuma mesaj geldi . Telefonuma bakacağım sırada elinden alındı . Arkamı döndüğümde devrim abi olduğunu gördüm .

" Ne yapıyorsun "

Dedim . Telefonu almaya çalışacağım sırada telefonu yukarı kaldırdı . Parmak ucuna yükselmeye çalıştım . Olmadı . Bunun boyu kaçtı acaba

" Senin boyun kaç abi "

" İki metre üç santim "

" Ne ? Senin boyun o kadar mı ? "

Devrim abi ile konuşmamızın üzerinden üç hafta geçmişti . Onun yazıstığım  kişi olduğunu öğrendiğim zaman kısa bir şok yaşadım.  Sevilaya biraz kızmıştım . Olayı onun ağzından öğrendiğim de yanlışlıkla ezbere bildiği abisinin numarasını attığını söylemişti .

Haklıydı . Bende karıştırırdım . Son iki hanesi sadece farklıydı . Bu yüzden onu suçlamadım . Devrim abi ile arama mesafe koymuştum . Mesela onu gördüğüm yerde kaçmak gibi konuşmamak gibi şeyler yapıyordum .

Bu sefer ise hazırlıksız yakalanmıştım . Çevreye adette olmuştum . Sadece devrim abiye alışamadım . Varlığına her zaman yanımda olmasına alışkın değildim .

Sevilayın ailesinde ki hiç kimse hayat hikayemi bilmiyordu . Bilmemesi daha iyiydi . Kendimi hazır ettiğimde anlatmak istiyordum .

Telefonumu almayı uğraşmayı bıraktım . Oturan annemin yanına gidip yanına oturdum .

" Anne bu hanzo varya bu hanzo benim telefonu sahiplendi. "

" Devrim oğlum versene kriz geçirebilir "

Anneme gözümü pörtleterek baktım . Bu nasıl cümle kurma şeklidir . Cümle resmen annemi sırtladı götürüyor . İlk defa annemden böyle cümle duyuyorum .

" ANNNEEEE "

Dedim . Annem bana ' ne var ' derecesinde baktı . Oflayıp babama döndüm. Telefonu ile ilgilendiğini gördüm . Devrim abiye baktım . Yüzündeki mutluluk belli oluyordu .

Sinirlendim.  Uçağımızın kalkmasına kaç dakika olduğuna babamın kol saatinden öğrendim  . Beş dakika kaldığını görünce hemen ayağa kalktım .

" Hadi gidelim . Uçak şimdi kalkacak "

Konuşup valizlerimi aldım . Yavaş yavaş ilerlemeye başladım.  Telefonu umursamıyordum . Param yok muydu ? Yenisini alırdım . Giydiğim terlige baktım . Kemiğime def yaptırmıştım .

Çocukken biyolojik annemden yapmasını çok istemiştim . Oda beni kırmayıp yaptırmıştı . Fibula kemiğim ' in biraz aşağısındaydı . Kulağımın arkasında bir tane vardı . Tam gözükmüyordu .

Gözükmemesi daha iyiydi .

" Deniz "

Devrim abinin sesini işittim.  Duymamazlıktan geldim . Kontrollerim yapıldıktan sonra uçağa geçtim . Devrim abinin sesi hâlen arkamda geliyordu . Annem ve babam ile aynı yerden bilet almıştık .

Sevilaygil ise özel bölümde oturacaklardı . Bize bilet almak istemişlerdi . Ben yok demişim . Her meseleyi para çözmüyordu . Önce tarafında ki koltuğa ben oturdum . Annemde yanıma gelip oturdu . Daha kalmamıştı .

Annem telefonumu bana uzattı .

" Devrim oğlum sessize almış telefonu haberin olsun "

Başımı sallayıp telefonu aldım . Mesaj atan kişiye baktığım da tanımadığım numara olduğunu gördüm . Hostesin uyarması ile telefonumu kapattıp cebime koydum .

Nede olsa uçaktan indiğim zaman bakacaktım .

....

Tiktok - papatyamisalimiz
Instagram - papatyamisaliiimiz

On Aralık'ta soru cevap var unutmayın .

Kim Bu Deli  | Yarı Texting | Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin