25 . Bölüm

89 5 3
                                    

" içiyoruz bu gece "

Sevilay ile bardaklarımızı tokalaştırdık . İkimizde aynı anda gülmeye başladık . Jin ve sevilay çok fena kavga etmişti . Kavgayı anlayamamıştık çünkü Jin Korece konuşmuştu .

Sadece kavga ' nın büyük olduğunu sevilayın hem söz hemde evlilik teklifi aldığını yüzüğü jin ' e atmasıyla kavgasının boyutunu öğrenmiştim . Sevilay beni kolumdan sürüklemiş . Bu ağaç eve getirmişti . Bu ağaç ev aslında devrim abininmiş .

Ağaç ev dört koca çınar ağacının üstüne binmişti . Nedensizce içi çok büyüktü. Sevilay ile masaya oturmuş aldığımız şeyleri yiyorduk .

" Nedensiz demeyeceksin . Nedenli diyeceksin . Hepsi onun yüzünden "

Sevilay konuşup hıçkırdı.  Güldüm . Aşağıdan sesler geldi . Sevilay baktım . O da bana şaşkın bir şekilde bakıyordu . Balkondan ses geldi . Arkama baktığımda da devrim olduğunu gördüm . Sinirli bir şekilde yanımıza geliyordu .

Önüme hızlıca döndüm. Burayı bulacağını tahmin ediyordum . Ama bu kadar hızlı olacağını tahmin etmiyordum .

" Siz nerdesiniz ? Ha size bir şey olacak diye çok korktum . "

Devrim abi ' nın kızgın sesi geldi . Sevilay konuştu.

" Gördüğün gibi abi karşındayız . Sapsaglamız "

Ben sadece başımı salladım . Sevilay yine hıçkırdı . Ben gülmemi bastırdım . Nedense sevilay her içtiğimiz de hıçkırıyordu . Devrim abiye göz ucuyla baktığımda masaya bakıyordu . Yanımda olan boş masayı çekip oturdu . Önümde olan bardağı aldı .

O benim bardağımdı .

" Ama o benim bardağımdı. "

Diye mızmızlandım . Devrim abi ise beni umursamadı.   Yüz ifadesi bir anda ekşidi . Gülmeye başladı .

" Bu ne kızım? "

Dedi . Gülerken iki yanağında oluşan gamzeler ortaya çıktı . Ay ne kadar da güzel gamzesi vardı . Ben ne diyordum . Kafamda neler kuruyordum. Kafamı dağıtmak adına sevilay baktım.

" Furuko "

Kısık sesle konuştum. Biz kim içmek kimdi ? İçmek aklımızın ucundan bile geçmemişti . Sevilay ile buraya gelemden markete uğrayıp iki furuko ve abur cubur almıştık . Sevilay ile en sevdiğimiz aktive ise furukoyu içki içer gibi içmemizdi .

En güzel yanımızdan bir tanesiydi galiba

" Ay bende sizi içtiniz zannediyordum . "

Devrim abi gülmeyi kesip sevilaya baktı .

" Jin seni aşağıda bekliyor "

Sevilay bana bir şey söylemem için bakıyordu .

" Git bence hal edin derim . İnsanların en iyi anlaştığı şey konuşmadır sviloşşş "

Bana sadece bu demek kalıyordu. Aralarında ki kavgayı ancak konuşarak hal edebilirlerdi .  Bazı insanların en iyi anlaştığı yerlerden birisiydi . Sevilay çantasını alıp beni yanağımdan öptü .

" Görüşürüz o zaman "

Başımı salladım . Ağaç evden inince devrim abi ile baş başa kaldık . Bardağımı onun önünden aldım . İçtim . Bir süre sessiz kaldık . Üçüncü bardağımı doldurup konuştum . Çünkü ben konuşmazsam catlardım .

Bu bana aykırı bişeydi . Yani sessiz kalmak .

" Furuko nasıl fikridi ama abi "

" Abi deme lazım olur "

" Yapma deme "

" Neden ? "

Derin bir nefes dışarıya verdim .

" Nedeni mi ? Var bizle sen olmayız. Arkadaşımın abisinin  "

" Olabilir "

Devrim abi  hiç düşünmeden bana cevap vermişti .

" Ya kaderimiz de birlikte olmak yoksa "

" Oldurturum "

Ayağa kalktım . Balkona doğru yürüdüm .

" Kaderimiz bir olmadıkça sen birşeyi bile oldurtamazsın . "

" Kader diye mi ? Geciştiriyorsun . Yoksa korkuyor musun ? "

Gökyüzüne baktım . Temiz havayı icime çektim ne kadar temiz olmasa da . Bana bir yıl öncesine kadar bu temiz havayı soluyacaksın . Binlerce duyguyu barındıran gökyüzünü saatlerce  izleyeceksin .

Toprağa çıplak ayakla basılan istediğin kadar eğleneceksin deslerdi . İnanmazdım .

Ama şuan da yıllarca hayal kurduğum şeyleri yaşıyordum .
Küçük çocukluğumun hayallerini yaşatıyordum .

Gerçekleri söyledim.

" Korkuyorum . Sevdiğim adam veya evleneceğim adam , öz babam gibi olur diye korkuyorum. Bana yaşatılanları yaşatır diye korkuyorum . Kapanan yaralarımı açar diye korkuyorum . "

Korkularımı aşamıyordum . Aşmayı demiştim yine de becerememiştim . Korkularım her zaman arkamdan gölge gibi gelmişti . Hiç peşimi bırakmamıştı .

" Korkular yenmek için vardır . Kaderle ,  korkuları bir arada tutmak lazım değildir . "

Devrim abi yanıma geldi .

" Korkuları yenmek ve atlatmak için vardır . Kader ise baştan çizilen birseydir . Kaderi oldurtursun . Olmazsa kaderin yoksa da zorla yapılandırsın . "

Yanıma baktığımda gökyüzüne baktığını gördüm .

" Yine de zorla oldurtursun . Kader her zaman senledir deniz , sen birisine aşık olduktan sonra "

....

Arkadaşım senin benim bölümüm ile alıp vermediğin ne yayınlandığım bölümü silmek ne demek ? O kadar yazmıştım . Şu parmaklarım yorulmuştu . Şimdi tekrar yazmak zorunda kaldım alacağın olsun uygulama

Bölüm silindiği için tekrar yayınladım . Kusura bakmayın.

Yorum ve beğeni atmayı unutmayın .

Byeeee

Tiktok :  papatyamisalimiz
Instagram :  papatyamisaliiimiz

Kim Bu Deli  | Yarı Texting | Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin