Adela coraz wyraźniej widziała obrazy przeszłości. Im więcej widziała tym bardziej zaczęła ją boleć głowa i ból się nasilał. Jednakże ciekawość przezwycięża ból. Adeli z nosa zaczęła wypływać czerwona substancja ale to jej nie powstrzymało przed dowiedzeniem się jak największej prawdy. W pewnej chwili zobaczyła jakąś dziewczynkę. Miała ona około 2 latka. Pędziła w czyjąś stronę. Nastolatka musiała jeszcze mocniejs ie wysilić, by zobaczyć, do kogo ona biegła. Bolało ją już całe ciało. Była cała spięta, ale nadal trwała w uporze, i nagle....
Zobaczyła tą parę....Mała dziewczynka podbiegła do tej pary i ich przytuliła. Miała ona karnację taką jak Adela w momencie, gdy jej ręka zbliżyła się do ognia. Adela widziała jak para trzyma na rękach dziewczynkę i się z nią bawi.
Nastolatka zaczęła nawet odczuwać nieśwaidoma radość z tego widoku. Przestała odczuwać ból głowy, jej ciało się rozluźniło a ona czuła jak gdyby to ona się bawiła z parą.- Ej.... Przecież ona mi kogoś przypomina... - pomyślała - Nie wierzę.... Czemu ona wygląda jak mini ja????
Adela znów zaczęła z powrotem odczuwać ogromny ból szczególnie głowy, z jej nosa wręcz płyn tryskał a ona nie panowała nad swoim ciałem. Upadła na ziemię i się trzęsła. Nie mogła się uspokoić. Widziała jak wir się uspokaja wraz z jej oddechem gdy próbowała się opanować. Nie chciała by wir zniknął, ale już opadała coraz bardziej z sił i wiedziała że nie może to trwać wiecznie. Wir w końcu ucichł a ona leżała bezsilnie. Podbiegła pomoc i ją zabrano do szpitala.
Podczas drogi zadawano jej pytania "co się stało" Dlaczego nie wyszłaś z budynku" "czy pamiętasz jak się tam znalazłaś" jak się nazywasz, ile masz lat
W szpitalu Adela czekała tylko na moment, aż jej mama przyjedzie i ukara. Czuła że po tych ostatnich sytuacjach ma prawo być na nią zła - tym bardziej że zamiast jej pomóc przy chorobie to wygląda to odwrotnie. Adela nie zamierzała opowiedzieć o tym co się wydarzyło. Jednakże miała planów. Domu dowiedzieć się od mamy o swoim dzieciństwie. Ta dziewczynka naprawdę była do niej podobna. Adela wręcz mogła pomyśleć że to ona. Ale nie łączyła się jej jedna myśl. Dlaczego ona nie pamięta tamtych czasów?
CZYTASZ
The Power of Fire
RandomMłoda nastolatka Adela Watson odkrywa dziwną tajemnice na temat tego kim jest, skąd pochodzi oraz jej niesamowitych możliwości. Napotyka obce osoby w niesamowicie dziwnych okolicznościach. Bohaterka w końcu sobie uświadamia, że musi uciekać, aby móc...