"Yapabileceğimden emin değilim..."
Gergince mırıldandı ağzının içinde. Başucunda ki beden bakışlarını kendisine yöneltti.
"Hadi ama senin için bu o kadar da zor olmamalı"
"Zor değil zaten... "
Gözlerini kaçırıyordu Han.
Korkuyor...
"Ya o zaman ne? "
"Sadece... Herneyse tamam yapıcam. "
Küçük olan duvarı inceliyor.
Korktuğunu belli etmemeye çalışıyor...
Hepsi korkuyor.Nasıl bulaştık bu işe?!
Amacımız neydi!
Kader mi bağlamışdı bizi birbirimize?
Bizi bağışlarlarmıydı?
- Sanmıyorum...H̶e̶p̶i̶n̶i̶z̶ g̶e̶b̶e̶r̶e̶c̶e̶k̶s̶i̶n̶i̶z̶!̶
"Biz arka çıkışda mı beklicez?"
Ufak bir onay...
"Ah siktir! Bu kadar gerilmemem gerek! İlk defa yapmıyorum ya! "
Kendi kendine çığırdı suçuna suç ekleyecek beden.
Hah, seni bağışlasalar bile Tanrı'nın seni bağışlayacağını mı zannediyorsun!?
Acınası...
Felix pas kapıya doğru ilerledi.
"Çıkalım o halde? Sonuçta soygun bekliyorum demez. "
Han ufak ahşap sandığın içinden tozlanmış genişçe bir çanta çıkarıp Felix'in peşine takıldı. Jeongin nefesini dışarı üfleyip önündeki büyüklerini takip etti.
Han kendini arka koltuğa fırlatırcasına bıraktı. Felix ön kapıya yönelirken Han'ın arkaya geçtiğini görmüş olmalı ki arka tarafa ilerledi.
Jeongin sürücü koltuğuna oturduğu gibi a̶r̶a̶b̶a̶y̶ı̶ düzeltme; külüstür denecek kadar eski bir yıkıntı - çalıştırdı.
"Üzgünüm bebeğim ama birgün burayı yakıp olabildiğince buradan uzaklaşmamız gerekecek. "
Han bildiği bu gerçekle sıkıntılı bir nefes verdi. Burası onun için büyük bir anlam ifade ediyordu.
"Biliyorum... "
Kendisinin bile duyamayacağı bir tonda fısıldayıp başını cama çevirdi.
///
" Ne cidden mi? Ben banka falan soyarız diye düşünmüştüm... "
Han külüstürün camından başını uzatarak önündeki malikaneyi izledi. Muhteşem yapının önünde oldukça yaşını almış bir adam elindeki piposuyla karşısındaki emir köpeklerine birşeyler söylüyordu. Başını bükmüş öylece yeri izliyorlardı.
Kaderlerine boyun eğmişler....
Felix durumu açıklamak için söze atıldı.
" Hayır, bu şeytandan nefret ediyorum. Malikanesini soymak bana büyük zevk verecek. Hem işimizi de görür. İçeride hiç de hoş olmayan oyunlar döndürüyor. Kumarda hile yaparak paramın büyük bir kısmını almıştı. "
Jisung anladığına dair ufak bir baş onayı verdi.
"İntikam? "
Felix sessizce Jisung'u doğruladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Reus Amor
Fanfiction"8 suçlu bir araya gelirse ne olur? " "Sanırım birbirlerinin kuyusunu kazarlar. " ... "Değil mi? " ____ ⚠️Dikkat⚠️ - Bu kitap kirli oyunlar ve ship karmaşası içermektedir. Rahatsız olabileceklerin okumaması istisna ile rica olunur. - Slow update.