11 August 2015
12:40am- JIMIN
"سیۆکجین هیونگ؟" بانگم کرد لە کاتێکا کە دەرگای گۆڕەکەم کردەوە.
بێدەنگی.
"سێکجین؟" هەموو هاوڕێکانم بانگیان کرد.
دیسانەوە هیچ وەڵامێک لەلایەن ئەوەوە نەبوو. لەبەردەمماندا ژوورەکە لە تاریکییەکی تەواودا بوو بۆیە نەمانتوانی هیچ شتێکی زۆر ببینین. بەهۆی ئەوەوە چووم چرای دەستی مۆبایلەکەم داگیرسێنم و درەوشاندمەوە ناو ژوورەکە. سەرم سوڕما کاتێک چرای دەستی من ڕاستەوخۆ بە تەرمی مردووی کاک کوون لەسەر مێزی نەشتەرگەرییەکە درەوشایەوە.
من بە تەواوی ئەوم لەبیرچوو بوو.ڕێنمایی هاوڕێکانمم کرد: "گڵۆپەکانتان داگیرسێنن کوڕینە".
وەک وتم کردیان و چرای دەستی خۆیان بە دەوری ژوورەکەدا دەدرەوشایەوە.پاشان یۆنگی بەرەو سویچی گڵۆپەکان ڕۆیشت بۆ ئەوەی دایانبگیرسێنێت.
بەجدی، سیۆکجین هیونگ--گڵۆپەکان بە باشی کاردەکەن.
"کەواتە گڵۆپەکان باشن بەڵام سیۆکجین لە کوێیە؟" هۆسۆک پرسی لەکاتێکدا سەیری دەوروبەری دەکرد.
"نازانم.. تەنها پێی وتم کە گڵۆپەکان کار ناکەن، هیچی تر" وەڵامم دایەوە، تەواو سەرم لێ شێوا.
دوای ئەوە من و نامجون چووینە ژووری پشتەوە و گڵۆپەکانمان داگیرساند. بەو پێیەی، ژوورێکی بچووک بوو، دیار بوو کە سیۆکجین لەو ژوورەدا نەبوو. بەڵام سەرنجمان دا دەرگایەک لە دیوارەکەدا تەنها لە تەنیشت کابینەیەکەوە بوو. چاوەکانمان گەورە بوون.
"چاوەڕوان بن- هەموو ئەمانە لە کاتێکدا دەرگایەک لێرە هەیە؟" نامجون وەک من سەری سوڕما.
بڕیار بوو دیوارێکی سپی بێت-- یان ئێمە وا بیرمان دەکردەوە.
"کوڕان، کوڕان، وەرە ئێرە!" نامجون بانگی کردین.
"
چی ئەو--"
هەروەها بە بینینی دەرگاکە لە دیوارەکەدا تووشی شۆک بوون."پێت وایە سیۆکجین لەوێ دابەزیبێت؟" پرسیارم کرد.
نامجون وتی: نازانم بەڵام ڕەنگە بتوانین بچینە ژوورەوە و ببینین.
"ئۆه- تەنها بۆ ئەوەی دڵنیا بم، سەرەتا تەلەفۆنی بۆ دەکەم."
بەم قسەیە پێش ئەوەی پەیوەندی بۆ هیونگەکەم بکەم، مۆبایلەکەمم دەرهێنا. مۆبایلەکەم لەسەر سپیکەر دانا بۆ ئەوەی هەموومان بتوانین گوێمان لێ بێت کاتێک ئەو هەڵیگرت. چەند چرکەیەک دواتر، هەڵی گرد.
YOU ARE READING
The mortuary||bts
Mystery / ThrillerHORROR/THRILLER [bts fanfic] لە ژورێکی باڵەخانەیەکا کە لاشەی مردوو ئەهێڵنەوە، بۆ دروست کردنی شوێنێک بۆ پشکنین تا لاشە مردووەکان ئەنێژن یان سوتاندنی لاشەکانیان .... هەرگیز بڕوای نەئەکرد کە پلان دانێ بۆ ئەو پڕۆژەیە لە ئاخیرەم دەقەیا لەگەڵ هاوڕێکانی، ک...