Hoofdstuk 8: "ik wou hem, letterlijk."

353 5 2
                                    

*2 weken later*
Pov Emma:
Het was 2 weken verder en we moesten weer terug naar school. Caro en ik ontliepen elkaar om geen gezeik op te richten. Ik was nog altijd samen met Scott en was echt het gelukkigste meisje op aarde. Hij was zo lief en zorgzaam voor mij. Ik hou nog steeds zielsveel van hem. Maar bon. Het was vrijdag middag 14:30 en we hadden scheikunde. Onze laatste les van de week en daar was ik wel aan toe. Uiteraard stond ik naast Scott en verweg van Caro. Het was een mega saaie les totdat we een project kregen voor de komende 3 weken. Oke geen probleem he maar die vrouw had de duo's gemaakt. Ik voelde het al. IK moest met Caro. CARO. Ja dat ging ik mooi niet doen. Ik liep naar die vrouw toe om nog te wisselen want Camille zat met Scott. Caro en Camille konden het best goed vinden. "Mevrouw, mag ik misschien wisselen met Camille?" "Nee Emma dat kan niet meer. Je moet het er maar mee doen." "Maar mevrouw..." "geen gemaar Emma, ik krijg een acute migraine aanval van je." Ik keek haar schaapachtig aan en ging toen terug naar mijn plaats.

Ondertussen stond Scott gezellig te praten met Camille. Ik probeerde me te mengen maar ze lieten me niet toe. Caro kwam steeds dichterbij. Ik zuchte en snauwde: "ik praat alleen met je over scheikunde." "Emma doe godverdomme eens normaal. Ik heb je nooit iets misdaan he." Kaatste ze terug. Ik keek haar verbaasd aan en richte me toen op de opdracht.

"Waarom ben je eigenlijk met Scott?" Vroeg Caro opeens. "Omdat ik dat wil." Zei ik droog. "Komaan Emma. Eerlijk. Je wilt toch niet met hem zijn." "Ik wil dat wel. En nu je smoel houden of ik sla hem toe." "Ik ben niet bang voor jou hoor." "Ah nee." We stonden neus aan neus. "MEISJES" schreeuwde onze leerkracht. We keken haar beide aan en gaven nog een boze blik en toen gingen we weer verder met onze opdracht. De les duurde echt veel te lang. Ik wou gewoon naar huis. Weg van Caro. Bij Scott leek het precies wel gezellig. Ik werd langzamerhand jaloers. Ze waren zo gezellig aan het praten en Scott vond het precies wel leuk. De bel ging. Eindelijk. Ik richte me nog 1 keer naar caro en zei vol in haar gezicht: "jij bent zo'n vuile bitch." Daarna stormde ik de klas uit. Ik hoorde Scott mijn naam nog roepen maar ik was zo kwaad. Op Caro maar ook op hem. Hij kom toch het voor mij opnemen? Of is dat teveel gevraagd misschien.

Pov Scott:
Emma stormde het lokaal uit en ik zag dat Caro was beginnen huilen. Ik weet dat ze Emma veel pijn heeft gedaan maar ik wou toch weten wat er aan de hand was. "Fuck off Scott." "Hohoho rustig! Ik wil je helpen. Wat is er?" Caro barste in tranen uit. "Kom we gaan hier weg." Ze knikte en liep met mij mee. "Waar wil je heen?" "Gaan we naar mijn huis?" Vroeg Caro. "Is goed voor mij." We liepen en kwamen aan. Caro gaf me wat drinken en toen begon ze met haar verhaal. Ik merkte dat ze tijdens het gesprek vaak moest nadenken.
"Dus Emma en ik hebben een tijdje een realtie gehad en uhm ja ze behandelde me echt mega slecht. Toen was ze ineens op jou en heeft ze me gewoon laten vallen en uhm toen had ze me uitgenodigd bij haar thuis en ze deed de deur open en begon me gelijk te kussen en uhm ja toen zag ze dat jij er stond en toen deed ze alsof het allemaal mijn ding was maar zij wou het. En nu wilt ze niks meer met me te maken hebben."

Tijdens het luisteren werd ik echt kwaad. Dat Emma zo iets zou doen. Ik had niet door dat dit bijna compleet verzonnen was... ik bedankte haar om het te vertellen en ben toen naar Emma haar huis gelopen. Ik belde aan en haar mama deed open. "Is Emma thuis? Vroeg is haastig. "Ja die is boven." "Oke dankjewel." Ik duwde haar opzij en stormde naar boven. Zonder te kloppen stormde ik naar binnen.

"Ooit gehoord van kloppen?" Snauwde ze. "Wij gaan eens even heel goed praten." "Wat is er nu weer?" "Die kus met Caro. Dat was jou idee?" Ze ging recht zitten. "Huh nee. Ze belde aan en begon me ineens te kussen. Je hebt toch gezien dat ik haar wegduwde en had geslagen?" "Ja maar Caro wist me te vertellen dat je dat alleen deed omdat je zag dat ik er was." "What the fuck." "Emma ik ben zo teleurgesteld in jou. Caro zo slecht behandelen in jullie relatie." "Relatie? Welke relatie? Wij hebben nooit een relatie gehad." "EMMA NIET LIEGEN." Schreeuwde ik. Opeens ging de deur open en stond Noor daar. "Alles oke hier?" "Jaja noor. Alles is oke. Ga maar naar mama." Stelde Emma haar zusje gerust. Ze deed de deur weer dicht en ik keek Emma weer aan. "ALS JE ME NIET GELOOFT DAN GA JE TOCH LEKKER NAAR CAMILLE TOE?" "WE HADDEN HET OVER JOU HE." "OH DUS JE ONTKENT NIET?" "WAT?" "DAT JE CAMILLE NOG LEUK VIND SUKKEL." Ik keek haar geschrokken aan. Zo kwaad heb ik haar nog nooit gezien. "Wat?" Vroeg ik nu wat rustiger. "ZEG NOU MAAR GEWOON HE. JIJ VIND CAMILLE NOG LEUK." "NEE EMMA." Ik werd terug kwaad.

Pov Emma:
Ik werd zo kwaad dat hij nu alles op mij ging steken wat Caro gelogen had. "DUS CARO HEEFT ALLES GELOGEN?" Vroeg hij boos. "JA!!" "AHJA TUURLIJK." "GELOOF JE HAAR NOU WEL MAAR JE EIGEN LIEF NIET?" Ik was gekwests door zijn woorden. Hij geloofde Caro maar zijn eigen vriendin niet. Ik besloot terug te gaan naar het onderwerp 'Camille'

Pov Scott
Ik besefte me dat Caro zo hard had lopen stotteren toen ze alles vertelde dat het wel verzonnen moest zijn. "VIND JE CAMILLE NOG LEUK? DAT IS HET ENIGE WAT IK WIL WETEN." Riep ze kwaad. "NEE EMMA. IK VIND ALLEEN JOU LEUK. OKE?" Ik werd als maar kwader en kwader. "JE DOET NET ALSOF IK ZO'N ONBETROUWBAAR PERSOON BEN, MAAR JE WEET DAT IK JOUW DE LEUKSTE VIND. IK VIND NIEMAND ZO LEUK ALS JOU. OKE?"
Emma zag er ineens mega rustig uit. Ze kwam naar me toe lopen. "DUS JE MAG DENKEN WAT JE WILT MAAR IK ZOU JOU NOOIT VERLATEN VOOR MIJN EX. EN IK WEET DAT CARO ALLES GELOGEN HEEFT MAAR ZE LEEK ZO OVERSTU-" plots werd ik gestopt door twee zachten lippen op de mijne.

Pov Emma:
Ik was er helemaal klaar mee met dat ruzie maken. Ik wou hem. Op dat moment. Letterlijk. Dus dat ging ik laten merken ook. Ik loste de kus.

"Sorry, Scott."

Fluisterde ik in zijn oor en begon zijn nek langzaam te kussen. "Emma..." "geen gemaar" zei ik en begon daarna zijn nek verder te kussen en ging meer naar zijn kaak. Ondertussen deed ik de deur in een soepele beweging op slot. Ik keek hem met een lustige blik aan. "Goedmaak seks?" Vroeg ik verleidelijk. Scott grinnikte en knikte toen zachtjes van ja. Ik glimlachte en begon hem gretig te kussen. Ondertussen probeerde hij mijn knoop open te krijgen. Nou dat was geen succes. Hij trok zo de knoop van mijn broek af en voor die het wist had hij de knoop in zijn handen. "Oeps" ik loste de kus. "Zorgen voor morgen." Lachte ik en deed toen Scott zijn shirt uit. Hij trapte zijn schoenen uit en we doken samen in mijn bed. "Je ouders zijn thuis toch?" "Spannend toch?" "Jij bent echt niet normaal." "Danku" "maar ze kunnen niet binnen komen?" "Neen de deur zit op slot." Antwoorde ik trots. "Slimmerik." Ik glimlachte en kuste hem terug.
"Ik hou van je."
"Ik ook van jou Scott."

_____________________________
A/n
Jemig wat heftig allemaal weer 🤭 dit deel geen lied erin omdat ik ineens veel te schrijven had dus had geen zin om een lied erbij de bedenken 👍🏻 maar veel leesplezier!!!!

Binnen hand bereik...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu