(İlk başlarda sıkıcı gelmesine bakmayın, sonrasında çok güzel ve hiç beklemeyeceğiniz şeyler olacak:)
Yoongi bir kardiyolojik cerrahdı.
Ve onun için bir hasta verilmişti;Jung Hoseok,
Kalp Nakli.Günlerden pazartesiydi.
Yoongi hastanın bilgilerine iyice baktı ve onun odasına gitti.
"Merhaba ben Min Yoongi, senin ameliyatını yapacak doktor benim"
"Merhaba, ben Hoseok:)"
Hoseok daha önce hiç hissetmediği bir şey hissetmişti.
Çok mutlu ama değişikti.
"Memnun oldum Hoseok"Yoongi odadan çıktı ve Hoseok değişik duygular ile tek kaldı.
Yarın ameliyatı vardı, biraz heyecanlıydı.
Doktoru çok sevmişti, çok hoş birisi olduğunu düşünmüştü.
"Acaba ben Gay miyim?"
Diye düşündü ama bu soruya mantıklı bir cevap bulamadı.Yarın işlemleri yapılacaktı ve tüm gün hastanede olacaktı.
Eve gitti, ve uyudu, zaten akşam olmuştu bile.Bekledi, sadece bekledi...
Ertesi gün
Hoseok'un işlemleri yapılmıştı, ve bekliyordu.
Hemşire gelmiş, koluna üstünde ameliyat bilgileri yazan bir parça bağlamıştı.Hoseok sadece bekledi ve Yoongi'yi düşündü, Hoseok çok gülümsüyordu, çok neşeli ve sıcak kanlı bir insandı.
Ameliyat saati gelmişti Hoseok çok heyecanlıydı, hemşireler kıyafetlerini giydirdi ve ameliyat yatağına aldılar.Ameliyathanede
"Evet Hoseok, kesinlikle korkmana gerek yok. Çok kısa bir ameliyat olacak."
"Korkmuyorum"
"Çok iyi!"
Narkoz verildi ve Hoseok bayılmıştı.
Yoongi'nin içinde tatlı bir panik vardı, hemen Hoseok'un uyanmasını istiyor, onunla tanışmak için can atıyordu.Ameliyata başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐹𝑜𝑟 𝑌𝑜𝑢𓆩𓆪
FanfictionCerrah Doktor Yoongi bir sabah çok ilginç bir rüya görerek uyanır. "Lütfen beni iyileştirme... Bırak öleyim!"