Ameliyat gayet temiz ve güzel geçmişti.
Yoongi çok mutluydu, Hoseok çok iyiydi.Hemşireler onu odasına giterdiler ve çıktılar.
Yoongi'nin de şuan mola vaktiydi Hoseok'un yanına gelmişti.Hoseok uyandığında kocaman gülümsedi, o mükemmel gülüşü ile~
Yoongi bunu çok sevmişti, çok hoş bulmuştu.
Kibarca boğazını temizledi ve konuştu;
"Ameliyat çok iyi geçti, kalbin şuan mükemmel atıyor."
Hoseok mırıldandı;"sen olduğun için atıyor olabilir"
"Efendim? Bir şey mi dedin?"
"Hah? Ah Teşekkür ederim, sonuça o çok iyi ameliyatı yapan sensin"
":)"Hoseok tüm gün hastanede kalmıştı, bazen hemşirelere değişik anılarını anlatıyor, çalıştığı yerlerden bahsediyordu.
Bazende Yoongi yanına gelince ona anlatıyor, sürekli konuşuyordu.
Yoongi mutlulukla onu dinliyor, ama her seferinde ondan daha çok hoşlanıyordu.Evet ikisinde birbirine aşık olmuştu ama birbirlerinden haberleri yoktu...
Gece
Yoongi'nin gece mesaisi bitmişti, eve gitmeden Hoseok'a bakmak istedi.
Odanın kapısına geldiğinde mırıldanmalar ve ayak sesleri geliyordu.
Oh...Hoseok bir uyurgezerdi!
Üstelik uykusunda konuşuyordu da...Yoongi onu korkutmamak için yavaşça girdi odaya.
Hoseok odanın ortasında duruyor, sanki karşısında biri varmış gibi bir şeyler anlatmaya çalışıyor, birisinden bahsediyordu.Yoongi geldi sakince Hoseok'u belinden tuttu, sakince onu havalandırdı.
Ve yatağa getirdi.Hoseok susmuştı ve gülümsüyordu.
Yoongi onun başında durdu, ve yüzünü izledi.
Bir an öpmek istedi ama sadece eli ile yanağını okşadı.Sabah Hoseok'un taburcusu verilmişti ve hastaneden çıkmıştı.
Şarkı mırıldanıyordu, Yoongi onun çıktığını fark etmişti.
Seslendi;"Hey! Hoseok, seninle tanışmak istiyorum."
Hoseok arkasını dönmüş Doktor Yoongi'yi görünce şaşırmıştı.
"Beni bir doktor olarak değil, arkadaşın olarak görmeni istiyorum"
Hoseok sakince konuşmuştu, "Ah neden olmasın?"
...
Birlikte tanışmış, hemen kaynaşmışlardı.İkiside birbirlerine aşıktılar ama saklıyorlardı...
Birbirlerinin numaralarını aldılar, ve ayrıldılar.
Yoongi hastaneye, Hoseok evine gitti.Gece olup Hoseok uyumak için yatağa girdiğinde bir türlü uyuyamıyor, sürekli Yoongi'yi düşünüyordu.
Çok aşık olmuştu.
Yarın Yoongi izinliydi, onu arayacak ve buluşma teklif edecekti.
Böylece heyecan ile uyudu.Rüyasında Yoongi ile birlikte film izliyorlardı, kanepede oturmuş, birbirlerine sarılı bir şekilde.
Çok mutluydu...Sabah dahada mutlu olacaktı:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐹𝑜𝑟 𝑌𝑜𝑢𓆩𓆪
Fiksi PenggemarCerrah Doktor Yoongi bir sabah çok ilginç bir rüya görerek uyanır. "Lütfen beni iyileştirme... Bırak öleyim!"