Hoseok kalktı, mutfağa gitti.
Dolaptan hoş ama ağır bir şarap aldı, ve kıvrımlı, estetik bir şarap bardağı seçti.
Odasına gitti, koltuğa geçti ve içkiyi yandaki masaya koydu.
Dışarı baktı, dışarısı karanlık, sakin, sessiz ve güzeldi.
Aklına yine Yoongi geldi.
Her saniye aklındaydı, onu deli gibi sevmek istiyordu.
"Ahh sadece dış görünüşün bile beni etkiliyor..."
Hoseok kalktı kıyafetlerini çıkarttı ve sadece boxer ile tekrar koltuğa oturdu.
Böyle yapmayı çok seviyordu, önce düşünerek kendini ile oynamayı, sonra zevkle kendisini çekmeyi.
Bardağa bir miktar şarap doldurdu ve eline aldı.
Bardağı çeviriyor, içkiyi izliyordu.
Büyük bir yudum aldı, Yoongi'yi düşünüyordu.
Onunla birlikte sarhoş olmak istiyordu.
İçkiyi direk kafasına dikti.Bir diğer elini yavaşça penisine sürtüyordu.
Boxerini çıkarttı ve kenara fırlattı.
"Ahh hayalin bile mükemmel"
Sertçe penisini sıkmaya başladı, Hoseok'u zevkleri çok garipti.
Kalp atışları hızlıydı.Kalktı çekmeceden kayganlaştırıcı çıkarttı, bolca eline sıktı ve penisine sürdü.
Hiç beklemeden hızlıca kendisini çekmeye başlamıştı.
Bir yandan da testislerini sıkıyordu.
Ah bu çok zevkliydi onun için.
Yoongi'nin onu yaladığını hayal edip, penisinin başını sıkıyor, ovuyordu.Hızlıca çekmeye başladı, başını geriye atmış deli gibi inliyordu.
"Aağhm ağhh"
Hızlı boşalmıştı ama bunu onu doyurmamıştı.
"-_-"
Elini spermleri ile ıslattı ve yine penisini ovmaya başladı, bu sefer daha yavaştı iyice zevk almak istiyordu.
Kuvvetlice inliyor, kendince zevke geliyordu.
Boşalmaya yakın durdu.
Ellerini göğüslerine getirdi, bir eli ile göğüs ucunu sıkıyor diğeri ile kaslarını okşuyordu.
Hoseok'un çok sexy bir vücudu vardı.
Bu sefer kendi bacağını okşuyor, uyluğunu sıkıyordu, Hoseok nasıl zevk alacağını çok iyi biliyordu.
Kendi saçlarını okşadı, boynuna dokundu...Sızdıran penisini eline aldı ve çekiştirdi, yine boşalmıştı.
Mükemmelce sırıtıyordu~Gitti duş aldı, yatağına girdi ve uyudu.
Yarın işe gidecekti, Yoongi'nin de ameliyatı vardı.Peki, Yoongi bu sırada ne yapıyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐹𝑜𝑟 𝑌𝑜𝑢𓆩𓆪
FanficCerrah Doktor Yoongi bir sabah çok ilginç bir rüya görerek uyanır. "Lütfen beni iyileştirme... Bırak öleyim!"