+82 ***********
Ben...Jeongin, Yang Jeongin*.(Ben)
Yoksa sen şu restoranta sarhoş gelip bana yavşayan adam mısın?+82 ***********
Sarhoş değildim sadece seninle konuşmak için yaptım. Hem çok güzel kokuyorsun, çok yakışıklısın, karizmatik, çekici.(Ben)
Sus sarsak şey.
Birde yazıyor ya.
Siktir ol bakalım.+82 ************ numarasını "Andaval Jeongin" olarak kaydettiniz.
"Andaval Jeongin"i engellediniz.Hoseok telefonu kapatıp kitaba dönmüştü, yine aynı kişi bu sefer başka bir numaradan yazıyordu.
Hoseok hiç umursamadı.
Ve herşeyi kökten çözmeye karar verdi,çünkü daha öncede böyle sapıklara denk gelmişti.
Hattını tamamen değiştirecekti, direk öperatör ile konuşup hattı kapattı yeni bir tane açtı.
Zaten rehberinde çok kişi yoktu, 20 kişi var desen Hoseok 13 kişinin numarasını ezbere biliyordu.
Onları hemen kaydetti.
"Kalanlar o kadarda önemli değiller"Aşağı indi ve diğerleride gelmişti, onlara değiştiğini söyledi olanları anlattı.
Taehyung ortaya atladı, "susun ben bi kıza aşık oldum"
Herkes bir anda taş kesilmişti, Seokjin onu omuzlarından tutup sarmaya başladı.
"Tae hani bana gay olduğunu söylemiştin ne demek aşk kime göre neye göre?!"
"öyleyim sanıyordum"
"sanırım bisexüelim, siktir, her neyse işte aşık oldum"
Yoongi sinirle konuşmaya başladı "o kişi Hoseok değil dimi?"
"bir kıza dedim gerizekalı"Onlar Taehyung'un aşık olmadığını sadece kadını güzel bulduğunu anlatmaya çalışırken Hoseok numarasını değiştirdiğine dair mesajlar atıyordu.
Seokjin gün boyudur pek iyi gözükmüyordu, rengi solmuştu ve baygın duruyordu.
Seokjin'in bir anda başı dönmüş dengesini kaybetmişti, Yoongi fark ettiği gibi Seokjin'i dışarı çekti "Hastaneye gidiyoruz sen iyi değilsin"
"hayır Yoongi iyiyim sadece başım dönd-
Seokjin bayılmıştı.Taehyung aşırı panik olmuştu, Seokjin onun sahip olduğu tek kişiydi ve ona bir şey olursa dünya başına yıkılırdı.
Onlarla birlikte hastaneye gitmek istedi ama Yoongi izin vermedi.
×××
Seokjin vitaminsiz kalmıştı, Yoongi onun ilaçlarını aldı ve eve geldiler.
Yoongi içeri girdiğinde daralmış gibi konuştu"Abi ne kadar kötü durumdasınız birinizin bacağı üçünüzün kolu kırık. Az bana benzeyin tek günde 3 kez merdivenden düştüm ama hiç bir şey olmadı"
Hoseok'un canı buna sıkılmıştı konuştu" Yoongi sus"
"Tamam bebeğim sustum"Seokjin bir anda panikle diklendi ama yine tökezledi, Namjoon'a baktı düşündüğü tek şey şu olmuştu ki Namjoon'un sol kolu kırıktı ve elide alçıdaydı, yüzük?
Namjoon ve Hoseok ağlayan Taehyung'u susturamıyorlardı, kadından vaz geçmiş Hoseok'a sarmıştı.
Hoseok sinirlendi elinin tersiyle ağzına vurdu baktı bu bağırdı ona yumruk attı.
Taehyung durdu ve yüz üstü yere uzandı, bu sefer ikisinden de vaz geçmiş yüzü acıdığı için ağlıyordu."Beyler yarın cuma"
"Yani ne yapalım?"
"sadece söyledim"Bu ilginç diyalog Yoongi ve Hoseok arasında geçmişti.
Hoseok'un kafasında resmen kentsel dönüşüm vardı:)
Jeongin'i tacizci diyerek dava edecekti.
Ve haklı çıkacağı için Jeongin hapse girecekti.
Hoseok bunu kafasına koymuştu eğer ona bir kez daha bulaşırsa dava edecekti.×××
Saat şuan 17.00dı.
Yoongi ve Seokjin birbirlerine bakıp ayağa kalktılar, Yoongi Hoseok'un önüne, Seokjin Namjoon'un önüne geçti.
Taehyung ise bağdaş kurmuş oturuyor,onları izliyordu.İkiside aynı anda konuştular.
Yg:Hoseok hayatımın anlamısın, kalbimi almışsın, benimle evlenir misin İncim? "
Sj:Namjoon kapalı gönlüm kapılarını sana özel açtı, hayatım anlam kazandı, benimle evlenir misin?
Seokjin son anda kararını değiştirmiş evlenme teklif etmişti.Taehyung patlak verdi "Ha?!"
Ve bu sefer kafasını kaldırıp havayı koklar gibi yaptı "Hmm havada yavşaklık kokusu var"Kimse onu umursamamış, ikiside aynı anda "evet" diye bağırmışlardı.
Yg:Tamam o zaman hazırlanın sizi yemeğe çıkartıyoruz. Tae sende böyle yakışıklı falan ol sana koca bulalım.
"Bulalım"Yoongi eğildi Hoseok'un güzel elini tuttu ve ince parmağına yüzüğü taktı.
Alçılı koluna yanağını koydu, "Merak etme meleğim hızlı iyileşeceksin"
Namjoon ise ayağa kalktı ve Seokjine sarıldı, uzun zamandır ondan çok hoşlanıyordu ama onu kaybettiğini düşünmüştü.
"Yüzük şimdilik sende kalsın alçı çıktığı zaman sen takarsın"
"takarım Joonie"~
Hepsi hazırlanmış aşağı inmişlerdi.
Yoongi uzun siyah saçlarını arkaya taramış, siyah bir takım elbise, içine de siyah gömlek giyinmişti. Kravatı beyazdı.
Seokjin beyaz gömlek siyah kumaş pontolon giyinmiş, gömleğin kollarını sıvamıştı, alın açık bir şekilde çok çekici duruyordu.
Hoseok ise Yoongi'nin tam zıttı giyinmişti, bembeyaz. Siyah kravat ile.Namjoon ve Seokjin aynı giyinmiştiler, Taehyung ise hepsinin arasında parlıyordu.
Siyah tişört, gri eşofman, saçları alnını açacak şekilde taralı.
Sinirli bir şekilde konuştu"Hayır bu ikisi niye takım elbise giyinmiş?!"
Seokjin sevap verdi" Taehyung onlar evleniyor, aslında bizde evleniyoruz, Namu biz niye öyle giyinmedik?
"Benim takım elbisem yok. Şhh böyle kalsın"
"Tamam""Ah Hoseok bu arada düğün yarın, çok güzel olacak. Herşeyi ayarladım, böyle mükemmel olacak gerçekten, çok seveceksin"
"Teşekkürler Yoon"Taehyung aylak aylak yürüyüp dışarı çıktı "Ne bekliyorsunuz gelsenize"
Yoongi'nin siyah Mercedes'i ile gidiyorlardı, aşırı havalıydılar.
Restoranta geldiklerinde ki burası Hoseok ile Namjoon'un çalıştıpı restoranttı, diğer çalışanlar o ikisini görünce çok şaşırmış tebrik etmişlerdi, çünkü onlar özel hazırlanmış masaya gitmişlerdi.
Masaya geçtiklerinde Hoseok'un duyduğu ses ile kan beynine sıçramıştı.
(*Yang Jeongin Straykids kpop grubunun bir üyesi. I.N [Burada kesinlikle Jeongin'e hiç bir hakaret belirtimiyorum, aklıma yazacak kişi ilk o geldi])
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐹𝑜𝑟 𝑌𝑜𝑢𓆩𓆪
FanfictionCerrah Doktor Yoongi bir sabah çok ilginç bir rüya görerek uyanır. "Lütfen beni iyileştirme... Bırak öleyim!"