Hoseok uyandı, hızlıca hazırlandı ve restorant gitti.
O gün ki işlerini arkadaşı Namjoon ile yapacaktı.Nj:Hoseok günaydın!
Hs:Günaydın Namjoon:)
Nj:Bakıyorumda bu aralar pek bir neşelisin, ameliyatında iyi geçmiş, ne oldu? Hah yoksa... Ay Hoseok! Aşık mı oldun?
Hs:eh... Eh biraz... HAYIR HAYIR ÇOK AŞIK OLDUM JOON!
Nj:Ah kim o kişi?
Hs:Boşver, müşteriler gelemeye başladılar, hadi iş başına.Hoseok zaten normalde hep güler yüzlüydü, bu aralar ayrı bi' mutlu olduğu için daha sıcak kanlı davranıyordu.
İşler yolundaydı...
~
Yoongi uyandığı gibi hazırlanmış, hemen hastaneye gitmişti.
Hemen hazırlandı ve ameliyata girdi.Narkoz verilirken hasta fazla uyanık kalmıştı.
Bu biraz tehlikeliydi, hasta ameliyat esnasında uyanabilirdi.
Ve öyle de oldu!Yoongi tam son dikişi ayarlar iken, hasta uyandı, nabzı bir anda yükseldi.
Hasta bu sefer doğal olarak bayıldı.
Kalbi durmuştu.
"ŞOK!"
Yoongi defibrilatörü hemen aldı ve en az kuvvete şoku istedi, olmadı.
"TEKRAR!"Bu sefer olmuştu, ama atışlar yavaştı.
Yinede hasta uyandı, iyiydi.
Tamamen kapatıldı ve hasta normal odaya alındı.Ardından Yoongi'nin başka ameliyatı yoktu acil sevriste duracaktı bugün.
İşi çoktu, her gelen saçma sorular soruyor, değişik değişik şeyler yapıyordu.
"Tırnakta bir kemiktir! Kemiğim kırıldı~"
Yg:Defol!
Yoongi dayanamamış ilk defa bir kişiye böyle demişti, çok çıkışmıştı, kötü hissediyordu.Hoseok'un işleri bitmiş, eve gelmişti ama çok yorulmuştu.
Yoongi de eve dönmüştü, çok yorgundu.
Hoseok telefonu aldı ve Yoongi'yi aradı.Aynı anda sordular:Günün nasıl geçti?
Yoongi sustu, Hoseok konuştu; "çok yorucuydu ama güzeldi. İşlerimi hallettim, parşembe günü için çok heyecanlıyım"
"Bende~"
...
Kapattıklarında Yoongi havayı tekmelemeye başladı.
Aşırı mutlu ve heyecanlıydı.Ama tuhaf olan şu ki, ikilinin telefon konuşması sex'e kadar gelmişti?
Yoongi ereksiyona girmişti, "zaten yorgunum, bu güzel bir fikir" diye düşündü.
Bir yandanda "acaba Hoseok ne düşünüyor?" diyordu.Sigara paketini ve mükemmel, cool, şatafatlı çakmağını alıp odasına çıktı.
"Sigaramı almazsam olmaz. Niye? Bana çok yakışıyor"
Yoongi yatakta olmayı daha çok seviyordu, yatağın başlığına yaslandı hafif oturur pozisyona geldi.Yoongi sadece düşünerek bile boşalacak adamdı.
Ve çok da üşengeç...Öyle yaptı sadece düşünerek, boşladı 3 defa.
Her seferinde deli gibi bir zevkle.
"iyiki kıyafetlerimi henüz değiştirmemişim, şimdi daha iyi"Kıyafetlerini değiştirdi ve uyumak adına yatağa girdi...
^
Telefon konuşmasında sex konusunu açan kişi Hoseok'u ve pişman değildi.Çok mutluydu, Yoongi ile konuşmak ona huzur veriyordu, aşkı ile.
Gitti ve kendine ayak üstü hemen bir yemek hazırladı ve yedi.
Çok yorgundu odaya girdiği gibi, hop Hoseok yatakta.
Hemen uyumuştu.Yoongi bir anda uyandı, " ben yemek yemedim! "
Kalktı uykulu çok sevimli, hali ile mutfağa gitti.
Dolabı açınca gözüne ilişen ilk şeyler aldı ve mükemmel ötesi(!) bir sandviç hazırladı.
"zehirlenmem inşallah"Yedi ve uyudu.
"Şimdi... Daha güzel uyuyacağım, evet!"
Uyudu, daha güzel:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐹𝑜𝑟 𝑌𝑜𝑢𓆩𓆪
ФанфикCerrah Doktor Yoongi bir sabah çok ilginç bir rüya görerek uyanır. "Lütfen beni iyileştirme... Bırak öleyim!"