Daren

603 20 16
                                    

Hii Angie's ben Valeri bu benim ilk kurgum herhangi bir hatam olursa şimdiden özür dilerimmm seviliyorsunuz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hava krallığının varisiydin ve Sina seni bir süre kütüphane de saklamıştı ama hepimizin bildiği gibi daha sonra Nova seni bulmuştu. Şimdi ise senin adına verilen partideydin. Bütün hava halkı sana saygıyla bakıyordu,sana şükranlarını sunuyorlardı.Hepsiyle ilgilenmeye,tanışmaya çalışiyordun. Daha sonra geçtin ve yerine oturdun. Bir süre sonra partiye Ariana,Ayzer ve onların yanında bütün ihtişamıyla Ateş Ishası Lord Daren geldi.İlk vârisler hemen yanına geldiler ve seninle selamlaşıp konuşmaya başladılar. Bir yandan onlarla konuşurken kendini izleniyormuş gibi hissettin ve etrafına bakmaya başladın ve daha sonra bakışlarınız Daren ile kesişti. Lordunun yani Sina'nın kulağına bir şeyler fısıldıyordu. Ne dediklerini burdan duyamıyordun ama Sina'nın hoşuna gitmemiş gibiydi çünkü kaşları çatılmıştı.

Önüne döndün ve Ayzer'i dinlemeye devam ettin, ta ki o ana kadar dans etmen gerekiyordu ve sen bu konuda stresliydin.

Sen dans etmek için Sina'yı beklerden önün de Daren durdu büyük bir ihtimalle Sina ile seninle dans edebilmek için konuşmuştu ve dans için sana elini uzattı ilk başta şaşırsanda hemen elini tuttun ve dans pistinin ortasında durdunuz.

Daren kolunu beline doladı ve sende elini onun omuzuna koydun.Bundan sonra da arkadan şarkı çaldı,sizde yavaşça dans etmeye başladınız.Siz hareket etmeye devam ederken Daren sana elbisenin sana çok yakıştığını söyledi.O an yanaklarının kızardığını hissettin ve teşekkür ettin.

Dansın sonlarına doğru Daren alnına öpücük kondurdu ve senden ayrıldı. Sende yerine geçtiğin fakat kafanı kurcalıyan bir şeyler vardı. O an bunu umursamadın ama ileride bunun büyük bir aşka dönüşeceğini hesaplamamıştın.

O günden sonrasına gelicek olursak Daren ve sen daha da yakınlaştınız ki bu ne kadar Sina'yı biraz rahatsız etsede, -sana bir şey olmasını istemiyor- sen Daren'in yaralarını sardın ve gerçek sevgiyi öğrettin. O da sana sevgisini verdi ve sevilmenin nasıl bir şey olduğunu öğrendi...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ayy Angie's ilk bölüm nasıldııı elimden geleni yapmaya çalıştım inşallah beğenirsiniz

•bir sonraki bölümde kim olsun?








HGOİ×READERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin