Arın

345 27 9
                                    

Hello gençlik bu bölümü sinemada yazıyorum 🥲 kardeşimi sinemaya getirdim. Neyseee biz bölüme geçelim Angie's

-&-

Duştan yeni çıkmış geceliklerini giymiş öylece yatakta oturmuş kocanı bekliyordun. Arın bu sıralar çok yoğundu ve seni ihmal ediyordu.Bu durum ise seni birazda olsa rahatsız ediyordu. Bunları düşünürken kızıl saçlarının(ben öyle hayal ettim isterseniz değiştirebilirsiniz) önüne gelmesinden rahatsız oldun ve arkaya attın. Daha sonra ise aynadaki yansımana baktın. Diyara geldiğinde omuzlarına bile ulaşmayan saçların şimdi belini geçiyor kalçalarına uzanıyordu ondan sonra ise yüzündeki çiller dikkatini çekti. Bu çiller diyârın sana hediyesiydi. İlk geldiğinde bu konuda şaşırmıştın çünkü dünyada bu çillere sahip değildin.

Çillerini hiç sevmemiştin taki Arın onları öpene kadar bu sana iyi hissettirmişti. Düşüncelerinin içine dalmışken Arın'ın geldiğini fark etmemiştin. O ise bu sırada yanına gelmiş ve yatağın üzerine oturmuş omzuna öpücük kondurmuştu. Aynadaki yansımadan gözleriniz kesişince gülümsedin. Oda sana karşılık olarak gülümsemişti. Derken Arın saçlarının hala ıslak ve taranmamış olduğunu fark etmesi ile kaşlarını çattı." Y/n hasta olucaksın."dedi. Sende anlamamazlıktan gelerek" Niye ki neyim var da hasta olayım." dedin. Arın ise senin bu haline aldırmayip devam etti." Saçlarını kurutmamışsın ayrıca içerisi soğuk"dedi. Sende omuz silktin ve " Özür dilerim lordum fakat çok üşendim." Arın bu haline aldırmayıp ilk önce bir tılsım fısıldadı ve saçlarının kurumasını sağladı,ondan sonra da çekmeceden tarağını aldı ve narince saçlarını taramaya başladı. Sende onun bu haline gülümsedin.

Arın saçlarını taradıktan sonra kokladı ve öpücük kondurdu ondan sonra da seni yüz yüze gelebileceğiniz şekilde çevirdi ve çillerini teker teker öptü. Bu senin kıkırdamana neden olmuştu. O da seninle birlikte güldü daha sonra beraber yatağa yattınız ve uyudunuz.

-&-

HGOİ×READERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin