Selam hanımlar bugün de hgoi lordlarına düşüldü mü? Fjrjehdjsjs neyse ilk defa Daren dışında birine bölüm yazıyorum hadi hayırlısı öpüldünüz Angie's 😽
-&-
Hava sarayındaydınız. Daren ve Nova bir kenara çekilmiş yarı tartışıyor yarı konuşuyorlar, Sinâ ve Sonay ise kütüphanedelerdi. Sen ve Ariana ise karşılıklı oturmuş birbirinize kötü bakışlar atmaktan başka bir şey yapmıyordunuz. Ariana'ya geldiğin zamanda ısınamamıştın o zamanlar belli bir nedeni yoktu ama şimdi vardı. İkinizde ilahi lordu seviyordunuz. Sen bunları düşünürken o senin göz kontağını kesmiyeceğini anlayıp,kendisi göz kontağını kesti ve önündeki çaya bakmaya başladı.Sizin aranızdaki gerilimi fark eden Nova "Y/n, Arın odasında belki yanına gitmek istersin"dedi. Açıkçası gidip gitmemekte kararsızdın. Arınla yaklaşık 1 haftadır kavgalıydınız ve o bu bir hafta içinde suçlu olmasına rağmen ne özür dilemiş ne de odasından dışarı çıkmıştı. Onun yanına gidip gitmemekte kararsız olmanın sebebi ise Arın'ın yanına gidersen gardını indiricekmiş gibi hissediyordun. Tam sen yerinden kalkıcakken Ariana kalktı ve boşta olan(yani kimsenin içmediği) bir çayı aldı."Ben giderim Arın'ın yanına hem nasılmış bir bakmış olurum"dedi. Kan beynine sıçramış gibi hissettin. Nova sana tedirginlik ile bakıyordu. Şuan burada Ariana'yı öldürsen yeridir diye düşünüyordu. Ama tabi sen bunu yapmadın ve yerinde olabildiğince sakin bir şekilde oturdun ve çayını yudumlamaya devam ettin.
Ariana, Arın'ın odasına gitmişti fakat odaya girer girmez Arın onu istemediğini söyleyip onu kovmuştu. Bağırışma seslerini duymuştunuz ve hiçbirinizden çıt çıkmıyordu. Ariana gözleri dolu dolu elindeki çayla geldi çayı yerine koydu. Ondan sonra da avluya çıktı. Sen ise daha fazla dayanamayıp mutfağa gittin oradan bir bardak süt aldın, Arın'ın odasına doğru yürümeye başladın.
Odanın kapısına geldiğinde derin bir nefes aldın, kapıyı açtın. İçeriye girip kapıyı kapattığinda karşında yorganı kafasına kadar çekmiş bir Arın gördün. Sütü odadaki küçük masaya bıraktın ve Arın'ın yatakta boş bıraktığı yere oturup örtüyü çektin. Arın ise kıpırdamayıp öylece gözleri kapalı durmaya devam etti." Bence benden özür dilemen gerekiyor."dedin. Arın ise senin yüzüne bakmadan" Farkındaydım ama beni geri tepip,konuşmayacaksın diye korkuyorum." O an gözüne o kadar masum gelmişti ki anlatamazdın.Kafandaki bu düşünceleri yok edip, Arın'ın saçlarını okşamaya başladın. Bunun üzerine Arın senin olduğun tarafa döndü ve beline sarılıp kafasını kucağına koydu." Y/n seni seviyorum ne olursa olsun hep seveceğim."dedi. Sende ona bir gülümseme sunup kulağına doğru" Bende her zaman sizi sevip yanınızda olacağım ilahi lordum"dedin. Bu sözlerin ikinizide kıkırdatmıştı.Daha sonra Arın'a getirdiğin sütü gösterip" Lordum süt sever"dedin. Bunun üzerine Arın tebessüm etmiş ve bir çocukmuş gibi sütü,alıp içmişti. Arın sütünü bitirdikten sonra yatağa geri yatmıştı sende Arın'ın yanına yerleşip ona sarılarak uyumuştun.
-&-
Bittiii