"BENİ YIPRATIYORSUN EVRAN BÖYLE BİR YERE VARAMAYIZ."Evran ise yatakta yatan seni umursamadan yatağın karşısındaki masada oturmuş ve işine devam etmiş sana bakma gereği bile duymamıştı.
En sonun gözlerin dolmaya başlamıştı.
Bunu hak etmiyordun hiçbir zamanda hak etmemiştin.
O senin ilk aşkınken,sen onun için sadece yatak arkadaşıydın.
Göz yaşlarını ardından fısıltı şeklinde çıkan sesinle
"Bana bunu yapmayı bırak."
En sonun içini çekmiş ve bakışlarını sana çevirmişti.
"Ne istiyorsun yn,seni sevmemi mi? Sana başından beri bir sevgi veremeyeceğimi belirtmiştim."
Sinirle güldükten sonra saçları ellerinle geriye doğru taramıştın.
Bu kadar rahat konuşabiliyordu çünkü onu asla bırakmayacağını düşünüyordu.
Fakat o zamanlar artık geçmişti.
Derin bir nefes alıp verdikten sonra yataktan kalkmış ve yerde olan kıyafetlerini giyinmeye başlamıştın.
Evran ise önündeki işlerini bırakmış ve ne yaptığını anlamak için dikkatlice seni izliyordu takı sen kapıya yönelene kadar.
Evran hızla yerinden kalktı ve kolunu sertçe çekip ona bakmanı sağladı.
"Nereye gittiğini sanıyorsun."
Kafanı kaldırıp ona sert bakışlarını gönderdikten sonra
"Sevgime karşılık verecek birini bulmaya."
Evran o an dehşete kapılmıştı.
Ondan gidecek miydin?
Hayır. Gidemezdin.
Evran sinirle kolunu sıkmaya başlamıştı. Aynı zamanda da kafasını sağa sola sallayıp söylediğini kendince reddediyordu.
"Hayır gidemezsin. Olmaz, olmaz."
Ona iyice yaklaşıp gülümsedim.
"Bunu senin karar verdiğini zannetmiyorum."
O an ilk defa Evran kalbinde bir şeylerin koptuğunu hissetti.
Şu hayatta onu seven tek kişi senken gidemezdin.
Onun boşluğundan yararlanıp kolunu hızla ondan çekmiş ve bedenlenmiştin.
Geriye kalan ise orada kalan sıcaklığın ve ne olduğunu anlamaya çalışan Evran'dı.
...
O günden sonra Evran seni çok aramıştı fakat seni bulamamıştı.
Taki büyük yıkıma kadar.
Evran Arın'ın son nefesini alıp hem kendini hem de onu öldürürken Arın tarafından dünyaya gönderildiğini öğrenmişti.
Ve Evran'ın en büyük pişmanlığı ise yaşadığı yıllar boyunca zamanında senin sevgine karşılık vermemekti
-&-
Hayır arkadaşlar part2 yok
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HGOİ×READER
Fiksi Penggemaröylesine bir hikayedir fikir,kurgu benden izinsiz alınamaz