1. Het nieuwe meisje

57 6 5
                                    

POV Dramione


Dramione zet haar eerste stap op het perron van Londen Station. Volgens de beschrijvingen moet ik naar perron 9 3/4. Oké, waar zou dat zijn? 

Ik zoek maar ik kan het niet vinden. Na een 1 uur zoeken leunt ik uitgeput tegen een muurtje. Ik ga dat stomme parron nooit meer vinden! Waarr is ooit de HogwartsExpress? Ik staat weer op om verder te zoeken. Maar ik let niet goed op en loop vol tegen de muur aan. Ik had een enorme klap verwacht, maar min hoofd gaat door een muur! HUH? En dan loop ik in het muurtje, op zoek naar het avontuur

Huh??? Maar dan............ Dat was het! Dat was parron 9 3/4! WOW! Ik kijkt mijn ogen uit! Dit de HogwartsExpress. Dat is hét! Ik stap in de trein. Een lange treinreis ga ik tegemoet. Ik ga er lekker voor zitten, ondertussen lees ik mijn boek. 

 'Uhummm, is er nog een plekje vrij' Ik kijkt op. Daar staat een meisje. Ze ziet er wel aardig uit. Bruin haar, dat wild alle kanten op staat. Zo te zien is ze hier vaker geweest. Ze heeft 5 boeken in der handen.  'Ja, hoor' Antwoord ik. Het meisje zegt: 'Oh, ik ben trouwens Hermoine Granger. 4e jaar hier! 'Wow! zeg ik 4e jaar al! Dit is mijn 1e jaar, ik zat eerst op een normale school, maar dat vond ik niks, toen hoorde ik hiervan, van mijn van de nieuwe overburen, Zij waren buren van 1 of een andere Durley-familie ofzo. Hun stiefzoon was er naartoe gegaan! 

'WAT, antwoordt Hermione' Mrs en Mr Dursley! Die ken ik wel, dat zijn de stiefouders van Harry Potter, die is beroemd op Hogwarts. Maar daar hoor je nog wel een keer over denk ik, phoe! Ik moet nu even leren! Het word nog wat hoor. Al die toverspreuken uit je hoofd leren! Ik denk: 'Harry Potter' Klinkt bekend, geen idee waarvan? 'Oh ja, ik heet trouwens Dramoine, zeg ik. 'Cool zegt Hermione. 'Onze namen lijken wel een beetje op elkaar'

TOET TOET!!!!!!!!!!

Oh we zijn er al, zegt Hermione. Ik kijk mijn ogen uit! Wat is dit vet!

Hermione merkt dat ik mijn ogen uitkijk. Ja, zegt ze, WELKOM OP HOGWARTS

Heyyy, superleuk dat je dit boek leest. Vote en reageer!! Je mag me ook volgen natuurlijk, komen nog veel leuke boeken aan! Dit was hoofdstuk 1, ik hoop dat je het leuk vindt <3!!

HET EERSTE HOOFDSTUK IS MISSCHIEN EEN BEETJE SAAI, MAAR LEES VOORAL VERDER. Want de rest is amaze!!




Voldemorts WraakWhere stories live. Discover now