"Bir hafta sonra okullar kapanıyor." Jungwon gözlerini ekrandan çekmeyip yanındaki kişiye ithafen konuşmuştu.
"Maalesef." Elindeki oyun konsoluyla beraber kendinden geçen çocuk da acelesi varmış gibi cevaplamıştı onu.
"Neden maalesef?"
"Sınav haftası girdiğin tripleri görünce liseye geçmeye korkar oldum." Sarışın çocuk,hızlı bir hamle yapıp karşısındaki karakteri yerle bir etti.
"Ya! Her seferinde sen kazanıyorsun!"
"Eh şans işi bunlar." Riki memnun ifadesiyle koltuğa iyice yaslanmıştı.
"Düzgün bir film seçmezsen seni öldürürüm Riki. Anlıyor musun? Daha üç günün var buradan gitmek için. İşimi temiz yaparım ve ailen seni benim öldürdüğümü anlamaz bile."
"Ciddi ciddi plan yapmış birde! Katil!"
"Evet, bir hafta boyunca bir katilin evinde kalmayı sen seçtin,minik çita." Jungwon işaret parmağıyla Riki'nin burnuna hafifçe dokunmuş ve yüzüne kızgın olduğunu belirttiğini düşündüğü bir ifade takınmıştı.
"Aman ne korktum!" Riki alayla söylediği cümlesinden sonra ayağa kalkmış, Jungwon'un odasına doğru ilerlemeye başlamıştı.
"Nereye? Bir katilin odasına öylece gidebileceğini mi sanıyorsun?" Jungwon Riki'nin aniden sırtına atlamış,Riki de refleksle Jungwon'un bacaklarını tutmuştu.
"Ödüm patladı aptal! Sıkı tutun,düşme."
"Tamam. Katiline son sözlerini söyle."
Riki,kafasını omzuna koymuş olan çocuğa dönüp gülümsedi. "Celladıma gülümserken ben."
"Tamam,tamam hadi kapıyı aç."
Riki bir elini Jungwon'un bacağından çekip kapıyı açtıktan sonra sırtındaki çocuğu yatağa bırakmıştı.
"Of,of. Tutuldu hep sırtım." Derken geriliyordu.
"Hadiii, bilgisayarı al da gel!" Jungwon'un sabırsız tavırlarına karşı Riki laptopı masanın üzerinden alıp yatağa gelmişti. Yerini aldıktan sonra laptopı dizine koydu ve açıp film seçmeye başladı. Gerilim veya korku açmak isterdi ama Jungwon'un ne kadar korktuğunu ve film bitmeden kendisinin biteceğini bildiğinden hiç oralı olmadı. Kapağını güzel bulduğu bir filmi açtıktan sonra izlemeye başladılar.
"Dostum cidden mi? Hadi ondan hoşlandığını söyle ona!" Jungwon filme yorum yapmadan duramıyordu.
"O kadar kolay mı ki? İki büklüm oluyor kızın yanında,baksana." Riki de fikrini belirttikten sonra ikisi de pür dikkat ekrana odaklanmışlardı.
Seni seviyorum.
Ben de seni seviyorum.
"Ahh! Çok klişeydi bu!" Jungwon'un bu tavrına güldü Riki.
"Sana çıkma teklifi edecek kişi çok zorlanır eminim."
"Hayır,ben her türlü kabul ederim. Yeter ki o da beni istesin."
"Hmm. Sanki biri varmış gibi konuşuyorsun."
"Yok." Jungwon hemen bakışlarını Riki'den çekip ekrana dönmüştü. Geçen birkaç dakikanın sonunda ekranda henüz yeni çıkmaya başlamış çift ve gayet hararetli öpüşleri çıkmıştı. Riki gergince Jungwon'a baktı. Gerçekten Jungwon onu şaşırtıyordu. Eskiden olsa ona bağırıp çağırır,böyle bir filmi nasıl açarsın diye Riki'yi döverdi. Ama şimdi,o da anın büyüsüne kapılmış gibi ekrana pür dikkat bakıyordu. Ya da gelişen hormonları bir şekilde harekete geçiyordu.
Riki işin daha da ilerleyeceğini anladığında aniden laptopın ekranını indirdi.
"Woah... Nasıl öpüşüyorlar böyle ya? Ateşli ateşli." Jungwon transtan çıkmış gibi Riki'ye bakıyordu.
O an Riki de düşüncesini tutamadan söyledi. "Deneyelim mi?"
"N-ne?" Bu dediğine kendisi bile şaşırmıştı,ki Jungwon'un şaşırmamasını beklemiyordu zaten.
"Öyle işte. Başkasıyla olacağına ilki seninle olsun."
"Emin misin..." Jungwon'un kızaran yanaklarımı tuttuktan sonra kendini biraz oma yaklaştırdı ve durdu.
"İstemezsen çekilebilirsin. İzin verdim." Yandan bir gülüş attığında gülüşünü kapatan Jungwon'un dudakları olmuştu.
Ama hareket etmiyordu. Ondan bir şeyler bekliyor gibiydi. Riki o an ne yaptığını veya ne yapacağını düşünmüyordu. Sadece harekete geçmiş, Jungwon'un yanaklarına yerleştirdiği elinin birini de yatağa dayayarak destek almaya başlamıştı.
İkili sonunda ayrıldığında ilk konuşan Riki olmuştu.
"Çok,çok değişikti. Sanki her yerim kasılmış gibiydi ama kötü değildi yanlış anlama."Jungwon ise Riki'ye bakamıyor,önünde birleştirdiği elleriyle oynuyordu.
"Evet,öyleydi..." Birden kıkırdamaya başladığında işin içine Riki de girince gülüşleri kahkahaya dönmüştü. İkisi de kendini yatağa bıraktığında saçma sapan gülüyorlardı.
Riki gülüşlerini düzenlemeye çalışırken yan tarafındaki Jungwon'a döndü.
"Vay be,şimdi ben 15 yaşımda ilk öpücüğümü Yang Jungwon'a mı verdim?"Jungwon Riki'nin gözlerine odaklanmışken yutkunup yerinde doğruldu.
"Sen uyu. Ben tuvalete gidiyorum.""Tamam sakın elinde bıçakla gelip beni öldürme."
"Sen beni heyecandan öldürürken iyiydi..." Jungwon kendisinin bile zor duyacağı bir tonda konuştuktan sonra kapıdan çıkmıştı. Riki de arkasından ne dedin diye bağırıyordu.
"Yok bir şey!"
-★-
selam gencler
insan bazen
insan bazen ben ne yazdim lan diyor→ normalde ben bu bölümü 3 ile birlikte atacaktim ama fark ettim ki böyle bi bolumden sona 3.bolum soku icin cok gencsiniz...
oy vermeyi unutmayin ve kendinize iyi bakin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘵𝘸𝘰 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥𝘴 𝘪𝘯 𝘢 𝘳𝘰𝘰𝘮 :: 𝙬𝙤𝙣𝙠𝙞
Fanfiction"Nasıl öpüşüyorlar böyle ya? Ateşli ateşli."