פרק 15- נסיכה

208 14 14
                                    

נקודת מבט ג׳ייק:
6 חודשים לפני

אני לא יודע מה קורה לי אבל אני מתחיל להתאהב באלנה איך זה בכלל קורה? מאז מה שקרה להורים שלי אין בי שום רגש חוץ מאל האחים שלי.

אני אפילו לא הבנתי איך היא הצליחה לשכנע את האחים שלה לצאת בלי הגנה, ועד כמה האחים שלה מטומטמים שהם לא שמו לב שאני נמצא בניו יורק כבר 4 חודשים?

אני החלטתי שהיום אני צריך לספר לאלנה מי אני, אני לא יכול להמשיך לשקר לה אני אפילו לא יודע מה תהיה התגובה שלה, אבל אני בטוח שהיא לא תחשוף אותי.

אני מוציא את הטלפון ומתקשר אליה ״נסיכה?״ ״היי ג׳ייק״ אני שומע אותה אומרת, התחלתי לקרוא לה נסיכה לפני חודש בערך אפילו לא שמתי לב לזה בפעם הראשונה אבל אחרי זה פשוט המשכתי לקרוא לה ככה.

״נסיכה את יכולה לצאת היום? אני צריך לספר לך משהו.״ ״בטח, אני אמציא איזה משהו לאחים שלי על זה שאני יוצאת עם חברות שלי.״ ״אוקיי נתראה היום ב7 בערב אני אשלח לך את המקום בווצאפ.״ אני אומר ומנתק.
__________________________________
נקודת מבט אלנה:

אחרי שג׳ייק התקשר אליי התחלתי להתארגן אבל הייתי גם צריכה להגיד את זה לאחים שלי

בהתחלה לא היה רעיון מה אני אגיד לאחים שלי שאני נפגשת איתו אבל אחרי זה פשוט אמרתי להם שאני יוצאת עם חברות שלי וכמובן שהם לא יתנו לי לצאת בלי שומר ראש אבל שילמתי לו והוא הסכים להעלים עין לכמה שעות.

אחרי שאמרתי לאחים שלי הם הסכימו וכמובן אותו הדבר עם השומר ראש.

השומר ראש שלי לקח אותי למקום שאני וג׳ייק היינו אמורים להיפגש בו לא יכולנו להיפגש בשום מסעדה כי אז היו מצלמים אותי ובכללי לא יכולנו להיראות ביחד בשום מקום ציבורי.

אז פשוט היינו נפגשים ליד המלון שהוא היה בו במקום שלא יכלו לראות אותנו, אני עדיין הייתי ממש מאוכזבת שהוא היה צריך לחזור ללוס אנג׳לס בעוד כמה שבועות אבל הוא הבטיח לי שהוא ישמור איתי על קשר.

ירדתי מהרכב והשומר ראש שלי נסע אחרי שהוא יצא ראיתי את ג׳ייק והלכתי אליו, הוא ראה אותי ובדק שאף אחד לא רואה ונישק אותי.

זה היה כזה מעצבן שלא יכולתי לעשות מה שאני רוצה, תמיד הייתי צריכה להיזהר שאף אחד לא יראה אותי עם מישהו, אני זוכרת שהייתי בתיכון איזה בחור הזמין אותי לנשף ואיזה אידיוט צילם את זה והעלה את זה לרשת ואיאן ולוקאס ראו את זה.

אני עד היום לא יודעת מה הם עשו לו בידיוק אבל אחרי זה לא ראיתי אותו יותר בחיים שלי.

״נסיכה אני צריך לספר לך משהו.״ ״מה אתה צריך לספר לי?״ אולי הוא הקדים את החזרה לבית שלו והוא צריך לעזוב?
״לא כאן בואי נעלה לחדר שלי במלון״ הנהנתי ועלינו.

״מה קרה ג׳ייק? אתה מלחיץ אותי.״ ״אלנה שאני סיפרתי לך מי אני לא הייתי ממש כנה.״ ״מה זאת אומרת?״ אני אומרת ומתחילה להילחץ

״אני קשור למאפיה האיטלקית למאפיה האיטלקית בלוס אנג׳לס.״
הוא אמר והלסת שלי נפתחה, הוא חלק מהמאפיה בלוס אנג׳לס?
הוא בטח בא לכאן לרגל אחרי המשפחה שלי, או בכלל לחטוף אותי?

״אלנה אני יודע שזה מלחיץ אותך אבל אני נשבע שאני לא עומדת לעשות לך כלום.״ ״איך אני יכולה לסמוך עליך? זה שאתה אומר את זה לא אומר כלום, למה אתה כאן בכלל?״

״אלנה אני אענה לך על הכול השאלות שלך אבל תני לי להסביר לפני״ הוא אמר והנהנתי.
_________________________________

״אז אתה הקונסילריי של לוס אנג׳לס ואתה באת לכאן כדי לבדוק אם השטח פה מספיק בטוח לאחותך לפני שהיא מגיעה לכאן כדי לחסל את אח שלי?!!״ אני אומרת בטון עצבני עדיין בשוק ממה שהוא סיפר לי.

״אלנה אני יודע שהכול נראה לך כל כך מוזר אבל לא הייתה לי ברירה אח שלי מרקו ביקש ממני לעשות את זה אולי הוא אח שלי אבל הוא גם הקאפו שלי ואני לא יכול לסרב למה שהוא מבקש, ואלי לא תחסל את לוקאס, היא אולי תהיה פה חודש ואז תחזור אנחנו רוצים שהיא תרגיש שהיא באמת חיילת במאפיה אבל אנחנו צריכים לשמור עליה והיא לא תעשה דברים כאלה בטח שלא עכשיו.״

הוא אומר ואני לא יודעת אם להאמין לו ״ג׳ייק אני צריכה קצת לעכל את כל הדברים שאמרת לי עכשיו זה פשוט מטורף ברור לך שאנחנו לא נוכל להיות ביחד אחרי זה נכון?״

״אני יודע שדיי בטוח שלא נוכל להיות ביחד אבל אולי נוכל למצוא פיתרון אולי אני אנסה ללחוץ על מרקו ברית נישואים ביני לבינך ונוכל להיות ביחד.״

״אני לא יודעת כבר מה לומר ואני אפילו לא יודעת אם אני אוהבת אותך ואתה רוצה שנתחתן? אני צריכה ללכת ג׳ייק אני מצטערת.״
אמרתי ויצאתי מהחדר שם לא יכולתי להישאר שם עוד שנייה אחת.

אני באמת התחלתי לפתח אליו רגשות באמת התחלתי לאהוב אותו והוא חושב שאני אוכל להיות איתו אחרי זה? לא אין מצב שהאחים שלי יאפשרו את זה זה בחיים לא יוכל לקרות.

strong regret [2]Where stories live. Discover now