ikili kısa bir yolculuktan sonra Felix'in evine varmıştı.„Beni evine götürdüğün için ve evime kadar arabanla getirdiğin için çok teşekkür ederim!"söylemişti Felix mutlu bir şekilde.„Rica ederim."diyip gülümsemişti büyük olan.
Felix daha fazla oyalanmadan arabadan çıkmıştı,evin önüne geldikten sonrada Hyunjin'e el sallamıştı.Hyunjin'de karşılıklı olarak el sallamış ve gitmişti.
Felix açıkcası biraz korkuyordu sonuçta eve biraz geç gelmişti yani ailesine göre öyleydi.Anahtarı kapının kilidine yetleştirmeye çalışıyordu ama elleri fazla titrediği için yapamıyordu.„Ahh olsana seni aptal şey!"diye kızıyordu kendi kendine."
Sonunda kapıyı açabilmişti ve hemen odasına girecekken evde hiçbir lamba açık olmadığını ve sabah okuldan çıkmadan önceki gibi evin durduğunu görüyordu.Bu onu biraz garipsemişti bunun üzerine önce çantasını odasına götürüp
sonra ailesinin yatak odasına girmeye karar vermişti.Önce kapıyı iki sefer tıklaymıştı ama ses gelmiyordu.Yine tıklamıştı ama yine ses gelmiyordu.Bu yüzden kapıyı hızlı bir şekilde açmıştı ama odaya göz gezdirdiğinde kimse yoktu.
Odaya girip biraz incelemeye başlamıştı çünkü bu odaya girmesi yasaktı.Ailesi küçüklüğünden beri ona bu odaya girmesine izin vermiyordu ama nedenini Felix'de bilmiyordu.
Bu onun bu odaya ikinci girişiydi.Yatağa yaklaştığında yayağın üstünde bir mektup bulmuştu.„Bu ne böyle?"diye geçirmişti aklından.Bakıp bakmamakta kararsız kalmıştı genç oğlan.En sonunda eline almıştı ama üstünde onun isminin yani 'Lee Felix' görmüştü.Hemen oyalanmadan mektubu açmış ve okumaya başlamıştı.
Sevgili Felix,
muhtemelen sen bunu okurken biz fransa'da olacağız.Şöyleki direkt konuya gireceğim.
Felix ben ve Baban Fransaya taşınıyoruz ve seninle iletişim bile kurmak istemediğimizden engelledik hatta belki görmüşsündür.Senin gibi bir oğlum olduğu için kendimden utanıyorum her zaman öbür ailelerin çocuklarını görüyorum ne kadar çalışkan,ne kadar kibar,ne kadar akıllı olduklarını görüyorum.Ama sen sadece iğrenç birisisin.Okulda iyi ol dedik,olmadın.O zaman bize her hangi bir konuda yardım et dedim,etmedin.Senin yerine keşke taş doğursaydım daha iyi olurdu.Senin gibi bir evlatdan hayır gelmez,bunu bil.Bundan sonra senin gibi bir oğlumuz yok anladın mı?Bizimle iletişim kurmayı aklından bile geçirme.
Görüşmemek üzere..Huh Yunjin
(YUNJİN İ ÇOOOOK SEVİYOM YANLIS ANLAMAYIN SADECE FİC İCİN ONUJ ADINI YAZDIM)
Felix ağlayarak ve titrek sesiyle bağırmaya başlamıştı.O onları mutlu edebilmek için okadar çok çabalıyorken,onlar nasıl böyle bir şey diyebiliyorlar?
Felix yere çökmüş bir şekilde ağlıyordu çünkü ağlamaktan başka yapabileceği bir şey yoktu.„Okadar berbat birisi miyim?"sordu kendisine titrek sesiyle.
Felix'den:
Ben neden bukadar yalnızım?Niye beni kimse sevmiyor?Ben onları mutlu edebilmek için okadar uğraşıyorken,onlar neden beni suçlayıp gidiyorlar?Okadar mı berbat birisiyim?Görünüşüm yüzünden mi aevmiyorlar beni,ya da davranışlarım yüzündenmi?Ne yaptım ben onlara?Bundan sonra tek başıma ne yapacağım ben?
Bıktım...................................................
Yazar'dan:
saat akşam 21:00 ve Felix hala koltukta uyuyordu.Hiç bir şey yememiş sadece uyuyordu.Birden kapı tıklama sesi gelmişti ama Felix duymamıştı ve uykusuna devam ediyordu.Bir kaç saniye sonra iki sefer zil çalmıştı ve bunun üzerine zor olsada Felix kalka bilmişti.Kapıyı açtığında karşısındaki kişiyi görmeyi beklemiyordu.„Evi boşalt."sakin ama ciddi bir ars tonuyla söylemişti karşısındaki Kadın.Bu Kim Jennie'di.
Bu Felixin annesinin bir arkadaşı ve görünüşe göre annesi bu evi Jennie'ye satmıştı.
„Ne?"diye sora bilmişti Felix.„Duydun.Sana evi boşalt dedim.1 hafta içinde bu evden çıkmazsan seni zorla çıkartırım,anladınmı?"„Ama gidecek bir yerim yok."diyebilmişti Felix çaresiz bir şekilde.„Sence bu beni ilgilendiriyormu?1 hafta zamanın var."diyip gitmişti Jennie.
Felix ne yapacaktı,nereye gidecekti bu soğukta?Yoksa dışarda mı kalacaktı?
————————————————————————
Eveet burda bitiriyoruumn
Uzun zamandır yeni bölüm atmamıştım çünkü mental olarak iyi değildim.Ama sizler için kendimi toparlayıp yeni bölüm yazdıım.
Çok iyi olmadı ama bununla idare edin😭
Bu arada skz nin comeback i sizce nasıldı??Ben yeni şarkılarını çooooook sevdimm🥹💕
Neyse görüşürüzz💖