Gözlerimi açtığımda dışardaydım.Tam kendimde değildim ama iyice kendime geldiğimde dün yaşananlar aklıma geldi.Ne yani beni burada mı bıraktılar?Ya Hyunjin?Bana nasıl böyle birşeyi yaptı?Karnım onun tekmeleri yüzünden hala ağrıyordu ve böylece kalkmakta zorlanıyordum.
Birden yanıma birisi geldi.Uzun ama fazla uzun boylu olmayan kizil renk sacli olan genç birisi yanima geldi:„İyi misin?Kalkmana yardım edeyim istersen."Sonrasinda kalkmama yardim etti ve benimle bir kafeye gitti.
„Bu arada benim adım Sunoo.Buralarda yeniyim de."demişti tatlı çocuk.Bende hemen ardından konuştum:„Bende Felix..yani Yongbok da diyebilirsin."Biraz zaman gectikten sonra içeceklerimizde gelmişti.„Bu arada sabah sen neden öyle bir haldeydin?Birisi sana birşey mi yaptı?Polise gidelimmi?"Birden Sunoo bana sorular sormaya başladı.„Yok yok önemli birşey olmadı merak etme."diye geçiştirdim.Önce Hyunjin ile konuşmam lazım.
......................................................
„Felix bir gelsene!"Sunoo'nun sesini duyunca hemen yanına gittim.Elindeki patlamış un paketine ve un ile kaplı olan yüzünü görünce kendimi tutamayıp sesli kahkahalar atmaya başladım.Sunoo ise bana "ne var" anlamında bir bakışla bakıyodu.„Bu halin ne senin yüzüne bak."gülmelerim arasında dedim.
Yazarın anlatılımıyla:
„Ya boşver de yumurtalar nerde?Browni yapcam!"hemen cevap vermişti Sunoo.Felix ilk önce gülüp sonra cevap vermişti.„Yapabileceğine emin misin?",„Evet,evet eminim!"demişti Sunoo heyecanlı bir tavırla.Felix de tamam deyip salona geçti.Şu an çok farklı hissediyordu.Sunoo'ya fazla güvenmiyordu ama güvenmek istiyordu.Hyunjin'in ilk başta arkadaş olmak istemesi ama sonda onu dövmesi Felix'in kafasını iyice karıştırmıştı.Hyunjin'den şu an korkmuyor değildi ve endişeliydi.Kötü birşey yapmasından korkuyordu.Sunoo'nun da onun gibi olduğundan biraz şüphe ediyor çünkü ya Sunoo'da onu kandırıp onun kalbini kıracaksa?Sunoo'nun bağırmasıyla Felix hemen düşüncelerinden çıkıp hızlı adımlarla Mutfağa gitti.Gördüğü şey ile şoka uğradı.Tavada alev alan kek'e benzeyen birşeyi ve komple çikolata krema ile kaplanmış Sunoo'yu.Hemen kendine gelip alevi söndürdü ve sonra Sunoo'ya çevirdi kafasını.„Ne yaptığını bak.",„Ya ne bileyim browni tavada olmuyor muydu?"
Felix derin bir off çekip Sunoo'yu Banyoya yönlendirdi ve Banyoya girdiğini anlayınca mutfağı temizlemeye başladı.
...............................................
„Sunoo geç sofraya!"diye seslenmişti Felix.Sunoo duşunu alırken çok güzel bir akşam yemeği hazırlamıştı.Tabi birşey daha yapmıştı...
„Vay bu sofra da ne böyle zengin hissettim kendimi şimdi."Kendi kendine konuşmuştu Sunoo sofrayı görünce.Yerine oturunca hemen yemekleri yemeye başladı.Onu gören Felix kıkırdayıp o da önündeki yemeği yemeye başladı.Yemekleri güzelce yedikten sonra Felix konuşmaya başladı„Bak sana ne yaptım."dedi ve fırından yaptığı browni'yi masaya koydu.„Felix bu çok güzel görünüyor!"Demişti Sunoo heyecanlı ve mutlu bir ses tonuyla.Felix gülümseyip ona bir parça tabağına koydu."Al bakalım."
Sunoo hemen browni'yi yemeye başladı
.„Fölix bu çok gozel olmas."
(Felix bu çok güzel olmuş)
Felix kıkırdayıp tebessüm etmişti sadece.(2 saat sonra)
„Sunoo benim uykum geldi ben artık uyuyacağım.Sen odama gidersin ben burda uyurum."söylemişti Felix yorgun bir sesle.„Hayır saçmalama ben burda yatıyorum sende yatqğıma geç.Hadi!"Sunoo daha Felix bir cevap veremeden onu odasına çekiştirmeye başladı.Felix pes edip odasına geçti.(ertesi gün,sabah)
Sabah,kapının çalmasıyla Felix'in uykusu bozulmuştu.Yorgun bir tavırla aşağı indi.Sunoo'ya baktığında o hâlâ uyuyordu.Yavas adımlarla kapıya doğru ilerledi ve açtı.Karşısındaki kişiyi görünce gözlerine inanamadı.
Bu...Ve burda bitiriyorumm
evet burda bitirecek kadar kalpsizim ama daha fazlq yazma usendim egeh
neyse yeni bölümü en kısa zamanda atacağım gorusurukkk💖💖