Sonunda okul bitmişti.Herkes çantasını almış sınıftan çıkıyorken Felix hala uyuyordu.Hyunjin tam gidecekken Felix'in hala uyuduğunu fark etmişti.
„Hyunjin gel artık herkes çıktı bir biz kaldık."demişti Minho sınıf kapısına yaslanmış bir şekilde.„Siz gidin,ben birazdan gelirim."
Minho ve Changbin Hyunjin'in dediğini onaylayıp okuldan çıkıp bu seferde dışarıda beklemeye başlamışlardı.
„Şşt Felix.Uyan herkes gitti birtek sen kaldın."
„hm"diye bir mırıltı çıkarmıştı Felix.„Beş dakika daha."demişti ardından.Bunun üzerine Hyunjin gülmüştü.„Ne beş dakikası hadi gel evde devam uyursun."Felix onaylayıp çantasını almış ve Hyunjin ile beraber okuldan çıkmıştı.İkiliyi gören Minho ve Changbin gözlerini büyük bir şekilde açmış şok içerisinde Hyunjin ve Felixe bakıyorlardı.„LAN YARDIM EDİN!HYUNJİN BU EZİK SANA NİYE BUKADAR YAKIN?!"diye bağırmaya başlamıştı Changbin.
„Amına koyayım sussana herkes bize bakıyo."hafif sinirli bir şekilde demişti Hyunjin.„Sen önce bu Felix'in neden kucağında olduğunu bir açıkla."diye atlamıştı Minho olaya hemen.
„Şu an olmaz,eve gidince herşeyi anlatacağım ama önce bunu arabaya sokmama yardım edin."„Olmaz Jeongin'drn başka kimseyi kaslı kollarımla tutamam."„Başlatma senin Jeongin'ine çarparım burdan birtane."diye kızmıştı Minho.
Daha fazla oyalanmayıp Felixi arabanın içerisine katıp yanına oturdum.Minho ise sürücü koltuğuna geçmiş Changbin'de ön koltuğa oturmuştu.
Daha fazla oyalanmadan arabayı çalıştırıp Hyunjin'lere sürmüştü arabayı Minho.
Eve geldiklerinde Felix'i Hyunjin'in odasına,yatağına yatırmış aşağa inmişlerdi.
„Bize ne olduğunu anlatacak mısın?"diye sormuştu hemen Minho.„Peki,anlatacağım."„Dinliyoruz."(Hyunjin onlara aklındaki planı anlatmıştı orayı yazmadım çünkü önceki bölümlerde zaten anlatmıştım)
„Oh bende bir an Felix'den hoşlandığını zannettim."demişti Changbin rahatlamış bir ses tonuyla.Hyunjin bunu duyar duymaz ağzındaki suyu Minho'nun üstüne püskürtmüştü.„LAN MAL HER YERİMİ MAHVETTİN!"diye bağırmıştı Minho.bir kaç saniye sonra merdivenden birisinin aşağı indiğini duymuşlardı,o tarafa baktıklarında bunun Felix olduğunu görmüşlerdi.
Felix onlara şaşkın bir şekilde bakıyordu.„Gel otur buraya istersen."demişti Hyunjin sessizliği bozarak.
Felix yavaş adımlarla Hyunjin'in yanına oturmaya gitmişti ve oturduktan sonra aklına bir soru gelmiş ve onu hemen sormuştu.„ben buraya nasıl geldim?Niye burdayım?"
„Okul bitmişti ama sen hala uyuyordun onun için bizde seni buraya getirdik."cevaplamıştı Changbin soruları hemen.„Hmm,anladım.Çok teşekkür ederim ama benim şimdi gitmem gerek.Saat zaten geç oldu annem'ler kızabilir."
„Tabiki,anlıyoruz seni ama bu karanlıkta tek başına gitmen iyi olmaz istersen ben götüreyim seni?"böyle bir teklifte bulunmuştu Hyunjin,Felix'de kabul ederek ikili evden çıkmış arabaya binmişlerdi.
_______________________________
Evett burda bitiriyorummm
yeni bölümde Felixin ailesine ne olduğunu öğreneceksinizz🤭
AAGAGAGGAGAGAA ÖLDÜM BITTIM BAYILDIM BUNEEE ASIK OLDUM RESMENN😻😻😻neyse sizi seviyoremm baybayy