7☔︎︎

314 34 174
                                    




Ertesi gün Felix sabah erkenden hizlica üstüne bir beyaz tisört altinada siyah bol bir pantolon (baggy jeans iste ha)giyip kahvalti etmeden kumbarasindaki tüm parayida alip evden cikmisti.Dün tüm gece kiralik ev ilanlarina bakmisti ve bu sabah birkac eve bakmaya gidecekti.Kumbaradaki paraya gelirsek Felix babaannesini cok seviyordur ve ona birsey olmasindan cok korkar.Ama babaannesi hastaligindan dolayi kac aydir hastanede kaliyor ve tedavisi icin Paris'de yasamak zorunda.Felix babaannesini ziyaret etmek icin cok fazla para biriktirmisti cünkü ailesinden harclik asla isteyemezdi.Cünkü her istediginde ailesi ona sadece kizip bagiriyordu o yüzden kendisi para kazanmaya karar vermisti.Kücük bir cafe'de calismisti uzun bir süreligine sonra eger orada devam calismaya devam ederse babaannesinin ameliyatindan önce yanina gidemeyecekti cünkü oradaki maas cok azdi.Ve ameliyat'dan önce Paris'de olmak istiyordu cünkü bu ameliyat babaannesi icin cok önemli.Ölme ihtimali cok büyük.Ama Felix'in o paradan baska parasi yoktu onun icin mecbur onunla eve gececekti.

......................................................................

,,Bu evi istiyorum!"demisti Felix heyecanli ve bir okadarda emin bir sekilde.Ev kücüktü ama sirin di ve bu Felix'in hosuna gitmisti.

Evi aldiktan sonra yavas yavas mobilyalari da gelmisti.Simdi ise evi cok daha güzel görünüyordu.Bir anda aklina Jennie gelmisti.Ona tasindigini söylemeyi unutmustu.Hemen Telefonunu alip Jennie'yi aradı.

Jennie sunbae&Felix
arama başlatıldı

Felix:                                                                                                                                                         Merhaba Jennie sunbae.
Sana evden çıktığımı söyleyecektim.

                                                                                                                       Jennie sunbae:
Iyi tamam Görüsürüz.

Felix:
Görüşürüz.

arama sonlandırıldı

Felix'in anlatilimiyla~                                                                                                                            Evim cok güzel görünüyordu ama aklima babaannem geldikce aglayasim geliyordu.Onu görebilmek icin okadar cok calisip para biriktirmistim ama simdi parayi harcadim.Kendimi cok kötü hissediyorum.Ya o ameliyata girmeden önce onu göremezsem?Ona birsey olmasindan cok korkuyorum.Acil yine para kazanmam lazim yoksa onu göremeyecegim.

............................................................

Şu an dışardayım ve birkaç kafe'ye işçi lazım mı diye bakıyorum.Şu ana kadar doğru düzgün bulamadım..Umutsuz bir şekilde eve geri dönerken karşımda bir bar gördüm.Üstünde garson aranıyor yazıyordu ve maaşı oldukça çoktu.Hemen yüzümde bir gülümseme oldu ve bende vakit kaybetmeden içeriye girdim.Burası acayip içki kokuyordu.Koku okadar çok iğrençti ki midem bulanıyordu.Ama zamanla alışırım diye geçirdim aklımdan.Alkolleri hazırlayan işçinin yanına gittim ve konuşmaya başladım...

................................................................

İşte bu!İşe alındım ve haftaya salı ilk iş günüm!Sevinerek hemen eve gitmeye başladım.Birden bir grup gördüm.hafif sarhoş ama eğleniyorlardı ve bazıları uyuşturucu bile kullanıyordu.Bu durum beni tabiki tedirgin etti.Ama boşvermeye çalışarak devam yürümeye başladım.Ama onlara daha çok yakınlaştığımda bunların Hyunjin'in arkadaşları olduğunu gördüm.Birdakika...bu yanlarında ki kişi de kim?NE?!BU HYUNJİN!BÖYLE BİR YERDE BE İŞİ CAR ŞUNUN?!

„Hyunjin burda ne işin var?"

sesimi duyduğunda hemen bana baktı.

„puahahaha...nerede olup olmayacağımı sana mı sorcam ben?"

„H-hayır ben sadece seni burda böyle görünce şey yaptım..."

„nasıl görünüyormuşum?"

amacı neydi bunun?Bu benin bildiğim Hyunjin değildi.Ama sarhoş olduğu her halinden belli oluyordu.

„Bak Hyunjin sarhoşsun,yarın konuşalım olurmu?"

„Olmaz."

„Ne?"

birden üstüme yürümeye başladı.

„H-hyunjin ne yapıyorsu- agh!"(YANLIŞ ANLAMAYIN AQ SADECE YERE DUSTU)

durduk yere beni itti ve bende bunun farkında olamayınca aniden yere düştüm.

„seni aptal sürtük!"diyip bana tekmeler atmaya başladı.Ben daha şoku atlatamamışken o bana hala tekmeler atıyordu ve gülüyordu.Karnıma okadar sert tekmeler atıyordu ki kan kusmaya bailamıştım.Ve sonrasında..gözlerim kapanmıştı...

________________________________

Lan kaç aydır bolum atmıyom ben aw

neyse sizden cok ozur diliyom üsengeçligim yuzunden lütfen beni affedin👉👈🤗

Bu arada 1Sememinho_Ukesung sayesinde bu bölümü anca yazabildim😭💕

Last days//HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin