2☂︎︎

966 96 142
                                    

YORUM YAZMAZSANIZ SIZI SI☠️

neyse size iyi okumalarr❄️

_____________________________

Felix'den:

Sonunda okul bitmişti.Herkes çıkmak için hazırlanıyordu bende dahil.Tam okul kapısından çıkacakken birisi beni arkamdan durdurdu.

Arkama baktığımda bu kişi Hyunjin'di.

„Nereye?"diye sormuştu.

„hm?"

„Benim seninle daha işim bitmeden nereye gidiyorsun?"

„Eve gitmem gerek."Evet eve gitmem gerekiyordu çünkü muhtemelen babam beni sabahki mesele yüzünden bekliyor olabilirdi.

„Sence bu benim umrumdamı?"

„Hyunjin bak gerçekten eve gitmem gerekiyor sonra halletsek?"

„İyi öyle olsun bakalım,iki saat sonra hazır ol seni almaya geleceğim ve birde arkadaş olmaya ne dersin?"

„Gerçektenmi?"

„Evet"

Hyunjin'den:

ah bu sürtük!Her şeye de inanıyor,aptalın teki işte.Bilmiyorki ona ne yapacağım.Belkide yapacaklarıma dayanamayıp intihar eder,ya da Ailesi onunla  ilgili haberleri görüp evlatlıktan reddeder ve evden atabilirler.Yok ya okadarınıda yapmazlar.Yani umarım.

Aslında Felix iyi bir çocuk ama bana yapılam zorbalıklara göz yumamam.İlla intikamımı almalıyım değilmi?Felix bizim okula yeni geldi ve kimse ondan hoşlanmadı bende bunu bilerek ona zorbalık yapıyorum.Başka şeki nasıl intikam alabilirimki?

Onun sırlarını,geçmişte yaşadıklarını,özel hayatını falan bilmem gerek ve bunun için tek bir yol var o da arkadal olmak.Sadece planım için arkadaş olacağım zaten haberlerı yaydıktan sonra kendisi benimle arkadaş olmayı bırakıp nefret edicektir.

Yazar'dan:

Felix bunu duyduğunda hemen Hyunjin'e sarılmıştı ama hyunjin gülmemek için kendisini zor tutuyordu.„P-pardon"„Sarılmayı sevmem lütfen bana birdaha sarılma"diye hafif kızmıştı hyunjin.

Felix'de daha fazla oyalanmadan eve doğru yürümeye başlamıştı.Eve vardığında sesler duyuyordu.Muhtemelen annesi ve babası yine kavga ediyorlardı.Anahtarını çıkartıp kapıyı sessiz bir şekilde açtıktan sonra ayakkabılarını çıkartıp hızla odasına geçti ve kapısını kitledi.Ve kapısının arkasına yaslanmış kavgayı dinlemeye karar verdi.

Ama dinlediğine pişman oldu.Konu yine ona ve onun notlarına geldi.Aslında notları çok iyi ama bu babası için yinede yetersizdi.Babası ve annesi onun her konuda mükemmel olmasını istiyor hiç bir yanlışı olmasını istemiyorlar.Ama Felixi ne kadar çok yorduklarının farkında değiller.

Birden babasının onu çağırdığını duymasıyla gidip gitmemek arasında kaldı.Gitmesse babası odasına girecek ve daha çok sinirlenecekti.Giderse babası yine sinirlenip belki dövebilirdi...

Felix kaçamayacağını anlayıp istemeyerek aşağa indi.„Geldin demek."demişti sessiz bir şekilde babası.Ama Felix sadece susuyordu.„SEN NASIL SINAVDAN 90 ALIRSIN HA!BEN SANA DEMEDİMMİ SINAVDAN BİRTANE BİLE YANLIŞIN OLMİCAK DİYE?!AMA SEN GİT OROSPULARLA GÖRÜŞ OKULA GİTME OHH HAYATINI YAŞA!",Felixim gözlerinden yaşlar süzülüyordu,ne diyordu onun babası öyle?Sırf kendisini haklı çıkartmak için böyle yalanlar uydurmak zorunda değildi değilmi?

Babası daha fazla dayanamamış Felix'e tokat atmıştı.O anki acıyla Felix yere çökmüş ve sessizce ağlamaya başlamıştı.Yetmezmiş gibi bu sefer anneside bağırıp kızmaya başlamıştı.„Seni sürtük!Ben seni okula orospularla eğlenmen içinmi gönderiyorum?!Bana bak eğer gelecek sınavda 100 almazsan seni o okuldan aldırırım ve saçma sapan yerlerde çalışmak zorunda kalırsın,anladınmı beni?!"„E-evet anladım."demişti Felix ağlamaklı sesiyle ve ardından hemen yukarıya çıkıp odasına girmişti.

Last days//HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin