1 bölüm

16 3 3
                                    

Karanlık bir yerdeyim. Nerede olduğunu seçemiyor, neden burada olduğumu bilmiyorum. Bildiğim tek şey karşımda birisinin olduğu, bana öfkeyle bakıyor. Bunun bir nedeni var tabi, benim yüzümden öldü. Karşımdaki kişi annem. Bana doğru bir adım atıyor.

Tüm hayatın boyunca hissettiğim suçluluk duygusu ortaya çıkarken gözümden bir yaş aktı. Annemin yüzü bir tık daha net görünüyordu bana yaklaştığı için. Onun gözünden de bir yaş aktı.

Elini uzatıp elimi tuttu. Elimi geri çekmek istedim. Daha sıkı tuttu. İstemiyor, gitmemi istemiyor.

İstemiyor çünkü benden intikam alacak ve ben ona hak veriyorum

"Benim hayatımı çalıp kendi hayatını oluşturdun." Sesi oldukça nefret dolu çıktı. Hala öfkeli bakıyor.

Ben ağladığımı yeni fatkettim "özür dilerim" bana inanmıyor.

Neden inanmıyorsun anne, ben daha küçüktüm

Söyleyeceğim çok şey varken sadece kendimi affetirmek istiyorum

bu sefer daha fazla bağırarak söyledim. "özür dilerim!" Haykırıyorum ama nefesim tükeniyormuş gibi hissediyorum

Bana sarıldı. Beni affetti sandım.Tam sevindiğim için bende ona sarılırken arkasından bıçak çıkartıp. Sırtıma sapladı.

Oluk oluk kan akıyor sırtımdan. Nefes alamıyorum, kaburgalarım sızlıyor

Onu durdurmaya çalışacaktım ama anında kayboldu. Sırtımdaki bıçak ve ben yanlız kalmıştık. Artık nefesim tükenmişti.

Karanlıktan dolayı hiçbir şeyi göremiyorum. Elimi ileri uzattım biryere çarpmamak için.

Annemi aramak için bir adım attım. Yere düştüm. Dudaklarımdan bir çığlık koptu. Kafam yere çarptığında gözlerimi açtım.

Yatağımda ölü gibi uzanırken nefes nefese kaldığımı fatkettim. Gözlerimde yaşlar duruyor.

Küçüklüğümden beri çok sık bu tarz rüyalar görürdüm.

Gözlerindeki yaşlardan ağladığını farkettim. Benim bir suçum yoktu, bunu biliyorum ama annemin benim uğruma hayatını feda etmesini kendime yediremiyorum. Yatakta doğruldum, parmak uçlarımla gözlerimi sildim.

Hava hala karanlık. Duvardaki asılı saate baktığımda saatin 6 olduğunu gördüm. Tekrar uyuyabileceğimi sanmıyorum. Bu yüzden yataktan kalktım. Bugün haftasonu olduğu için okul yok. Biraz yürüyüşe çıkıp temiz hala alırsam kendime gelebilirim.

Odamdaki banyoya ilerleyip işlerimi hallettim. Makyaj yapsam mı acaba? Zaten çok uzun sürmeyeceği için ve biraz terleyebileceğim için makyaj yapmamaya karar verdim. Makyaj yapmayınca kendimi güzel hissetmiyorum.

Evimiz ormana yakın ve bu civarlarda çok fazla ev yok. Yani dışarı çıkınca falan daha rahat takılıyorum. Burada yaşayanlarda genelde yaşlılar olduğu için kafaya takacak çok birşey olmuyor. Sütyen giymedim. Bir eşofman ve bir body giydim üstüme. Siyah saçımıda at kuyruğu yaptığımda, aynadan çelimsiz vücuduma baktım. Yüzümü buruşturdum, ne kadar çabalasamda vücudum çok zayıf ve çelimsiz duruyordu. Camdan dışarı kafamı çıkardığımda soğuk havayı hissettim.

Gülümsedim. Rüzgarlı ve soğuk havaları seviyorum. Üşüme hissi bedenimi ele aldığımda bu hissi seviyorum.

Bu saate evden çıkmak için birde babama laf anlatmaya çalışacaktım. O'da büyük ihtimal uyanık çünkü babam çok az uyuyan bir insan. Artık yaşlandığını düşünüyor hatta bu yüzden buraya taşınmak istedi. Bu aralar sanki kötü şeyler hissediyor gibi.

AynaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin