Bir kaç saat Berceste'de çalıştıktan sonra yasak olmasını umursamadan dünyaya dönmüştüm.
Güzel bir soğuk duş alıp üstüme rahat bir şeyler giymiştim. Telefonu alıp bildirimlere baktığımda birkaç erkeğin bana takip isteği attığını ve atakan'ın mesaj yazdığını gördüm.
Atakan: Aylin selam.
Atakan: Bugün bir parti olacak. Seni de bekliyorum :)Aslında partileri severim ama sevdiğim kişilerle gitmeyi severim. Yine de Atakan ile gitsem birşey olmazdı. Hem biraz kafa dağıtırdı.
Aylin: selam.
Aylin: saat kaçtaAtakan: akşam 10 gibi seni alırım.
Aylin: olur. :)
Saat 10' a bir saat vardı. Bir saatte anca hazırlanacağım için hazırlanmaya başladım.
.
.
.Lacivert ağırlıklı bir kombin yaptıktan sonra memnuniyetle aynaya baktım. Bu tarz kombinler oldukça hoşuma gidiyordu.
Kapı çaldığında odamın kapısını kapatıp dış kapıyı açtım. Gelen atakan'dı. Kibar olmak için gülümsedim.
Atakan bir gömlek giymiş altına da çok dar olmayan kot pantolon giymişti. Açıkçası benim tarzım değildi ama fena sayılmazdı.
Atakan elbisemi süzdü. "Çok güzel olmuşsun" dedi. Tekrar gülümsedim. "Teşekkür ederim, sen de iyi olmuşsun."
Zerre kadar içimden gelerek konuşmuyordum. Atakan' ın amacını da pek ala biliyordum, ben saf değilim. Ama eğer bana dokunmaya kalkarsa kendimi pek ala koruyabilirim. Babam beni boşuna eğitmemişti.
Ben yinede ne olur ne olmaz diye çantamda silahımı taşıyordum. Bu silah babamın bana 18 yaş günümde aldığı hediyesiydi. Minik ama işe yarayan bir silahtı.
Bu silahı daha önce sadece çalışma yaparken kullanmıştım, umarım öylede kalır.
Atakan benim kapımı açtığında saç koltuğa bindim. Atakan da sürücü koltuğuna binmişti.
Parti aslında çok uzak değildi. Atakan yol boyunca saçma saçma konulardan konuşmuştu, arada sırada bana yürüdüğünü farkediyordum.
Partiye gittiğimde tanıdığım hiç kimse yoktu, bu biraz keyfimi bozsa da çok umursamamaya çalıştım. Parti çok kalabalık olduğu için yabancılar dikkat çekmiyordu. Burası bir otelin parti için ayrılan özel yeriydi, Parti'nin sahibi her kimse oldukça zengin birisi olmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayna
Fantasysihirli bir gücü olan ama bundan haberi olmayan alçin bir gün ormanda ayna görür. Bu aynanın sıradan bir ayna olmadığını bir şekilde anlar.alçin bir savaşa girer ve bu savaşta çok şey kaybeder.