Dinçer odadan çıkarken dolaptaki giysileri giyebileceğimi söyledi. Bundan sonra ne olacağı hakkında hiçbir fikrim yoktu.
Dolaba baktığımda sadece erkek giysileri vardı. Bunların kimin olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu.
Bir tane kazak ve altıma kumaş pantolon giydim. Pantolon çok bol geldiği için kemer kullanmak zorunda kaldım.
Haki rengi kazak üstümde oversize durmuştu ve açıkçası gayet güzel görünüyordum.
Saçlarımı basit bir şekilde atkuyruğu yapacaktım ama toka olmadığı için açık bıraktım.
Odadan çıktığımda beni bir koridor karşıladı. Koridorda boylu boyunca bir halı ve tüm duvar boyunca tablolar vardı. Gelişigüzel yerleştirildiği belliydi.
Koridordan bir odaya baktığımda buranın bir mutfak olduğunu gördüm. Bir ada tezgah ve 3 tane bar sandalyesi vardı. Muhtemelen 3'ü de çok yakın arkadaştı ve aynı evde kalıyorlardı. Şuan bercestede olduğumu tahmin ediyorum
Başka bir odaya baktığımda salonu buldum. Klasik bir salondu. Dinçer, Furkan ve Cenk burada oturuyordu.
Birşey hakkında konuşuyor olmalılar ki ben gelince hepsi sustu. Bende çok meraklıyım zaten onların ne konuştuğunu bilmeye.
Boş bir tekli koltuğa oturdum. "Bu üstümdekiler kiminse artık benim" dedim. Furkan ve Dinçer bana güven verirken Cenk beni ürpertiyordu.
Furkan cevap verdi bana. "Dinçer'in". Dinçer umursamadı. Aklı dolu gibi gözüküyordu.
Yüzü ciddiydi. Her ne konuştularsa önemli birşey gibi gözüküyordu.
Bu ortam hoşuma gitmiyor, belki biraz yumuşatırım ortamı.
"Ee sizin özel gücünüz ne?" Dedim. Hepsinin özel gücünü Merak ediyorum.
"Ben cenk'le beraber yer değiştirebiliyorum" dedi furkan. "Nasıl yani?" Dedim anlamadığım için.
Furkan ayağa kalktı, Cenk furkana yapma der gibi baktı melül melül. Furkan alay eder gibi bakıyordu hala.
Furkan parmaklarını şıklattı ve tok bir ses çıktığında ben ne olduğunu anlayamadan bir şey oldu.
Cenk sinir küpü gibi az önce Furkan'ın olduğu yerde duruyor, Furkan da az önce cenkin oturduğu yerde duruyordu.
Durdukları pozisyon bile aynıydı. Cenk bağırdığında ben korkudan oturduğum yere sindim. "Furkan!" Dedi sadece.
Tahminimce bu ikisi ikiz ama huyları okadar zıt ki. Ayrıca eğer ikizlerse 1 değil, 2 kişi eksik bu grubta.
"Sen bunu takma, bak bana neler diyo ben sallanıyorum sende geç hehe de susar" dedi Furkan evcil hayvanın dan bahseder gibi.
"La havle" dedi Cenk sabır diler gibi ve tekrar koltuğa, Furkan'ın yanına oturdu.
Normalde olsa Furkan'a kahkahalarla gülerdim ama şimdi göt korkusundan kendimi tuttum.
Dinçer'e baktığımda bir yere dalmış ve kaşları çatıktı. Her ne düşünüyorsa canını sıkıyor gibiydi.
"Senin özel gücün ne Dinçer?" Dedim dinçeri bu halinden çekmek için. Zerre merak etmiyordum onun gücünü.
Dinçerin bakışları bana döndü. Çatık kaşları yumuşadı.
"Başka birisi bana zarar veremiyor" dedi. Sanki ezberlenmiş bir cevap gibi konuştu. Galiba tüm soranlara bu şekilde cevap veriyor
Dün ona gayet sert vurmama rağmen milim kıpırdamaması geldi aklıma. Bu güç çok işe yarayabilir.
Furkan telefon ile ilgileniyordu. "ee ben nasıl özel gücümü kontrol edeceğim" dedim tamamen konudan bağımsız bir şekilde. Bunu Dinçer'e sordum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayna
Fantasysihirli bir gücü olan ama bundan haberi olmayan alçin bir gün ormanda ayna görür. Bu aynanın sıradan bir ayna olmadığını bir şekilde anlar.alçin bir savaşa girer ve bu savaşta çok şey kaybeder.