2. bölüm

6 2 2
                                    

Benim bir karar vermem gerekiyor ve ben tabiki onunla gitmeyi seçmiyorum. Aklı başında olan her kız bunu yapar. Kimbilir nasıl birisi, onu tanımıyorum. Ayrıca su elementi mi dedi o?

Eğer benim özel gücüm varsa bunu kendimde geliştirebileceğimi düşünüyorum

Eğer ateş elementi, özel gücüm olsaydı oturur ağlardım çünkü ben, sıcaktan nefret eden bir insanım. Yaz ayları benim için işkence gibi geçiyor.

Dinçer, vereceğim cevabı bekledi. "Geliyor musun, çok güçlü olabilirsin"

Evet, çok güçlü olabilirim ama onun amacı farklı gibi geldi bana. Benim yardımıma ihtiyacı olduğunu söylemişti az önce ve ben bu kadar bencil birisi olduğumdan, onun yardımını umursamıyorum.

"Gelmiyorum." Bu kadar net konuştum.

Şaşırmadı tabiki. Ne bekliyordu ki zaten?

"Peki, görüşürüz" dedi ve arkasını dönüp gitti. En azından birazcık ısrar etmesini bekliyordum. Hani bana ihtiyacı vardı.

O gittiğinde afalladıktan sonra etrafıma baktım. Çok ıssız değildi, biraz uzakta evler gözüküyordu.

Bu evreni ne kadar merak etsemde, şu an eve gitmek istiyorum. Ama buraya tekrar gelip merakımı gidereceğim.

Ama birşey var

Ya özel gücüm sadece bu evrende gerçekleşiyorsa? Bunu denemezsem öleceğim merakımdan

Birkaç metre ötedeki su birikintisine ilerledim. Etrafına dikkatlice bakıyordum ki birisine daha bulaşmadan içim bitsin. Şuan ne kadar güvende olduğum belirsiz ama ben, bir özel gücümün olmasını çok isterdim. Özellikle suyu kontrol etmek çok güzel olmalı.

Su birikintisinin yanına oturdum.

Ee şimdi ne yapacaksın alçin

Derin bir nefes alıp gözlerimi kapattım. Filmlerdeki gibi zihnim ile özel gücümü kullanmaya çalışıyorum.

Gözlerim hala kapalıyken sanki su birikintisindeki suyun yükseldiğini hayal ettim. Oldukça gözümün önüne getirmeye çalıştım.

Kalçama gelen suyla gözlerimi açtım. Gerçekten su yükselmişti. Şimdi benim özel gücüm mü var?

Gözlerimi kırpıştıra kırpıştıra baktım suya. Oturduğum için kalçam ve bacaklarım ıslanmıştı ama önemi yok çünkü birazdan tüm vücudum ıslanacak.

Ayağa kalktım. Yüzümdeki gülümsemeye engel olamıyorum. Küçükken hayalimi kurduğum şey gerçek olmuştu. Aynı filmlerdeki gibi.

Ama aklıma gelen şey ile gülüşüm soldu. Annem sayesinde oldu. Annem sırf bunun için öldü, şimdi suçlu olan ben değilimde kim?

Sen katilsin aylin

Evet, ben katilim ve bu benim istüme yapışıp kaldı, çıkmıyor. Kaşlarım istemsizce çatıldı.

Sert adımlarla aynanın önemi gittim. Derin bir nefes alıp önce ayağımı soktum suya. Ayna benim boyundan büyük olduğu için kolaylıkla aynanın içine girdim.

Aynanın içindeki suda çok durmayıp, kendi evrenimdeki aynaya yöneldim. Ayaklarımın yere değmemesi dikkatimi çekti. Sanki bu suyun sonu yoktu

Sudan çıktığımda soluklandım. Etrafıma dikkatlice baktım. Kimse yoktu.

Aynaya dönüp saçlarımı düzelttim. Göğüslerimin çok belli olduğunu fark edince utançtan yanaklarıma renk geldi.

Az önce Dinçer denen sapığın yanında bu halde olduğuma inanamıyorum. Ama itiraf etmeliyim çok yakışıklı bir bey kendisi.

AynaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin