GİRİŞ

25 3 0
                                    

İlahi bakış açısı

Dolunay bu gece çok güzeldi tıpkı az önce nefes almaya başlamış bu beyaz tenli, su yeşli gözleriyle ona bakan Grace gibi.

Sunn topraklarının kralı ve en büyük kardeş olan Owen, güzel bir sonbahar gecesinde uzun zamandır beklediği kızına kavuşmuştu ama ters giden bir şeyler vardı. Yinn krallığında olaylar olmuştu ve bu olaylar Finn krallığına kadar gitmişti.

Bir bölge vardı, yıllardır kimsenin gitmediği. Yinn kralı bu bölgeye bir izci göndermişti ama izci aylardır geri dönmemişti. İzciyi aramak için yola çıkan ekip izciyi sapasağlam bulmuştu. İzci bu bölgedeki bereketin üç krallığı sonsuzluğa taşıyacağını ve yeni bir devrim yaratacağını söylemişti.

                                                  ♦ 

O SIRADA YİNN KRALLIĞI

Bu gece Yinn topraklarının kralı James ağabeyi Owen'in kızının doğum haberini almıştı. Kendisinin bir çocuğu yoktu fakat James her konuda ağabeyinden daha başarılı olmak istediği için en kısa zaman da bu işi halledecekti.

James aylar önce bilinmeyen bölgeye bir izci yollamıştı. İzci geri dönmeyince arkasından bir arama ekibi göndermişti. James izciyi ölü bulacağını sanmıştı fakat izci sağ salim Yinn krallığına dönmeyi başarmıştı. James izciden duyduklarına hayret etmişti çünkü izci ona bu bölgenin bereketinin üç krallığı da sonsuzluğa götüreceğini söylemişti. 

                                                   ♦

O SIRADA FİNN KRALLIĞI

Ivan bir yandan gökyüzünü izliyor, bir yandan da şarabını yudumluyordu. En büyük ağabeyi bir çocuk sahibi olmuştu. Yinn krallığı ise yeni bir bölge bulmuştu ve bu bölge herkesi sonsuzluğa taşıyacaktı. Ivan hep ihmal edilen çocuk olmuştu. Krallıktan kimse onu sevmezdi. Yıllarca içinde büyük bir hırs biriktirmiş ve en sonunda en güçlü kardeş olmayı başarmıştı.

Şimdi ise diğer iki krallıktan gelen yeni haberler onun için büyük bir fırsattı. Eğer başarabilirse bu bölgeyi ele geçirecekti ve ağabeyinin çocuğundan daha güçlü bir çocuk yetiştirecekti. Böylece en güçlüsü olabilecekti...

                                                     ♦

4 AY SONRA

Owen yıllar sonra kardeşlerine bir mektup yazmış ve onları bir toplantıya davet etmişti. toplantı çok iyi geçmiş ve bu bölgeyi üçe bölmüşlerdi. 

Artık huzurlu bir yaşam süreceğini sanan bu üç kral her şeyin daha yeni başladığından is bir haberdi...

AHİRET KARDEŞLERİ:KARANLIĞA DOĞRUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin