Sonsuza kadar orası senin Bebeğim....
Demir'in oğuzum'u........
Demir yaşadıkları gerginlik sonrası sinirleri gevşemiş Oğuz'un kucağında uyumuştu... Oğuz onu yatağa taşıyıp yatırdı....
Hızlıca odasından biberonla su ve emziği alıp döndü... su dolu biberonu ağzına verdiğinde miniği iştahla emmeye başladı....
Bu gerginlik onu susatmış olmalıydı... kana kana içti artık emzik yerine emiyordu....
Oğuzalp biberonu çıkarttı emziği verdi... yavaşça göğsüne yatırdı oğlanı....
Günlerdir hasret kaldığı kokusunu içine çekti... saçlarını öptü...
Çok geçmeden Oğuzalp te gözlerini uykuya teslim etti....
———————————————————————-Oğuzalp pişmandı ..... hayatında ilk kez başkası açısından baktı kendi yaptığına.....
Demir'i başkası ile düşünmek bile kanının beynine sıçramasını sağlıyordu... Peki Demir için neden farklı olsundu......!
O gece çok daha iyi anladı çocuğun kırgınlığını, kaybetmiş hissetmesini....
Demiri gidicem dediğinde ölmek istedi.... onsuzluk fikri nefessiz bıraktı Oğuzalpi....
Keşkelerde geçmiş düzeltilmiyordu.... şimdi kalbini tamir etmesi gereken bir Bebeği vardı...
Kokusuna hasret kaldığı günlerin acısını çıkarttı usul usul öptü, kokladı doyamadı tekrar öptü....
Uyandığından beri koynundaki oğlanıda seyrediyor seviyordu.... Demir kımıldanmaya başlayınca hemen gözlerini kapattı....
Demir emziğini cok cok emerek gerindi... nerde olduğun ilk anda idrak edemedi.... sonra göğsüne yattığı adamı fark etti...
Emziğini çıkarttı... oturdu Oğuzalp seyretmeye başladı....
Şok üzdün sen beni..... kaybim acıdı... onunla sevişmeden bilmedin mi kaybinde olduğumu....
Gözleri dolmuştu akan bir kaç damla yaşı elinin tersi ile sildi....
Şok seviyom seni ....
Uyanık olsan demem kızdı Demiy sana....
Koykuyo Demiy..... yine gideysen ..... pis baba offf giytme pis pis yamışlara....
Demiy didemiyo tabi.... baba oooo çok kızgın şok kızgın....
Farkında olmadan göğsüne vurdu Oğuzalpin....
Ahhh Bebeğim..... ne oldu?
Rüya göydüm rüya.... pis pis yamışlara öptüymeye gidiyodun kendini yaaaa....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Söz
ChickLitYazar paralel evren bağımlısı.... Mafyanın başın olan ana karakter çocukluk arkadaşına verdiği sözden dolayı ölümünün şahibesini araştırmakla başlıyor Diğer ana karakter ise 19 yaşında ailesini kaybetmenin yaşattığı travma sonrasında 3-4 yaşına döne...