B.25

1.3K 92 98
                                    



Gezmedin mi oğlum? Emin misin?

Şişşt sus sus yayan konuşma şimdi.... söz mü ? Sevişcez mi? Sevişmiycez mi?

İşte şimdi sevişelim Bebeğim....

Oğuzalp Demiri hızla kucağına oturtup öpmeye başladı... Demir hızlıca uyum sağladı öpüşmeleri giderek daha sert ve sesli bir hal almaya başladığında.....

Oymazz pis adam biyerek yapıyoysun.... yayın o popiş bana lazım.... kayk uyut meni çilekli süt biyde hikaye istiyo Demiy.....

Oğuzalp son kez öpüp kucaklayıp kalktı Demiri....

Tüh yemedi akıllı civciv... isteklerin benim için emirdir Sevgilim........

——————————————————————-

Aile buluşması çiftlik evinde olacaktı... Oğuzalp ev sahibide olsa hep en son giderdi.... şimdide bu geleneği bozmak gibi bir niyeti yoktu.....

Buluşma her ne kadar aile buluşması gibi görünsede iş için gerekli bağlantılar, bir sonraki veliaht için Oğuzalp ten onay alınması için bir gösteriydi...

Klasik kumar rulet masası kurulup yeni işler için çark dönerdi... bir tür gelenekti bu Oğuzalpin babasından kalan.....

Bu kez farklı olarak Oğuzalp ailesi ile katılıyordu.... herkes bu genç delikanlıyı çok merak ediyordu....

Bebeğim gergin mi biraz?

Çok gerginim.... çünkü babam yanımda olmayacağını şimdi söyledi....

Demir surat asıyordu.... tek başına bir sürü mafya ailesinin içine giticekti ve Oğuzalple mesafeli durması gerekiyordu....

Demir en çokta bundan nefret etmişti....

Oğuzalp eğilip oğlanı dudaklarından öptü kısa ama anlamlı bir öpücüktü.....

Babammmm nolur ben gelmesem? Ben veliaht değilimki ya Bebeğim.....

Oğuzalp kahkahalara boğuldu bu söz üzerine....

Demirim işte sen benim Bebeğimsin ya!

Cenk abimi bile alıyorsun benden, kurtların arasına atıyorsun beni.... korkuyorum.... mutsuzum ya.....

Miniğim ben seni hiç korumasız, savunmasız bırakır mıyım? Kıymetlim.... Abilerin bana gerekiyor....

Tamam tamam baba.... ne desem boş çünkü... nasıl istersen öyle olacak.... ama çok mutsuzum bunu unutma.....

Demirim yapma güzelim.... üzme beni.... gerekli olmasa ben seni bile bile mutsuz eder miyim?

Yol boyunca bir daha konuşmadılar... çiftlikte Demir'e Orhan eşlik edecekti... yarım saat görünmek zorundaydı Demir.....

Sonrasında çiftlikteki hayvanlarla vakit geçire bileceğini söyledi oğuzu ona... tablet bu kez güvenliydi... içerde de oturup takılma izni vardı....

SözHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin