Çaçın:korkma gitmez.... gerçekten seviyorsa sen ne yaparsan yap gitmiyorlar....Çaçın: Ben çok zor yollardan öğrendim hayatı... şimdi canım ne isterse o olmama izin veren koşulsuz seven iki kalbe sahibim....
Çaçın: asıl merak ettiğini cevaplayayım.... evet koşulsuz seviyor seni.... gözleri parlıyor.... canını verecek gibi bakıyor sana.....
Neyden biliyorsun?
Çaçın:Çünkü ufaklık senin gözlerinde tıpkı onunki gibi bakıyor....
Teşekkür ederim Çaçın.... iyiki tanıdım seni.....
Çaçın: hadi yemek yiyelim yoksa ağlıycam.....
-------------------------------------------------------
Demir ve Çağın brlikte deniz kenarında oyunlar oynuyor, kahkaları ile yüm adayı inletiyorlardı....
Günler günleri kovaladı.... çağınla geçirdiği her gün Demir daha da toparladı....
Çağın onunla güven sorunlarını,ona belli etmeden yaptığı konuşma seansları ile tuğla gibi örmüştü ....
Geldiğinden çok daha toparlanmış bir Demirle dönüyordu oğuzalp.....
Çaçın: irtibatı koparmayalım kardeş... özlerim ben seni... hem ne zaman istersen ihtiyaç duyarsan ara
Çaçın:Atlar gelirim..... hiç merak etme....
( gelirim değil geliriz... bak bak Nico ya bak nereye hayırdır diyecekte zor tutuyor kendini)Nico: Geliriz.... gelirsiniz Demircim... Oğuzalp en kısa sürede görüşürüz....
DİE: çok alıştık size.... arayı açmayalım.....
Merak etmeyin... arayı açmayız.... Demirim duramaz kardeşi olmadan....
Hıhı duyamam... şok özlerim onu.... heyşeyler için şok teşekküm ederim size....
Veda ederek ayrıldılar.....
.
.
.
Uçakta Cenk ve Doğu onlara katılmıştı...Babam kucakta ditçem hiç taytışmayalım, uykucu sütte yok... emzik emziğim neyde?
Doğu: Sakin ol küçük patron.... al bak burda... özlemişim bıcır bıcır sesini....
Cenk: Valla bende özlemişim....
Şimdi koykudan konuşamıyom şok.... demiyin boynunda Yok, buynunda tüttünüz.....
Oğuzalp gülerek burnunun ucunu öptü miniğinin... elleri sırtında usul usul gezindi....
Uçak kalkarken cok coklayarak emdi emziğini... yaklaşık 3 saatlik bir uçuştu... Demir sakinleşmiş hatta uykusu gelmişti...
Babacım... gel yatakta uyu... üstünüde değiştirelim...
Baba bana ilaçsız süt şok uykum vay....
Cenk normal ılık sür koçum... penguen gibi sekme oğlum.... Doğu nefes aldırmamışsın çocuğa....
Doğu: adı üstünde abi balayı... bal o ayı ben işte....
Yedin durdun tabi.....
Demir altı temiz, pijama giymiş süt içerken uyuya kalmıştı....
Oğuzalp oğlana süpriz yapmak için eve Çağınınki gibi oyun alanı, araba pisti ekletmişti...
Doğu kontrol ettirdin mi?Eksik olmasın koçum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Söz
ChickLitYazar paralel evren bağımlısı.... Mafyanın başın olan ana karakter çocukluk arkadaşına verdiği sözden dolayı ölümünün şahibesini araştırmakla başlıyor Diğer ana karakter ise 19 yaşında ailesini kaybetmenin yaşattığı travma sonrasında 3-4 yaşına döne...